Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Oon silti ihan varma että nytkin jos J päättäisi B suuntaan laittaa jotain pientä kivaa huomiointia nii B olisi taas ihan sekasin.. kun ei tuollaisesta oikeasti pääse niin vaan yli
Mielipiteesi on kuultu nyt jo monesti, ei tässä ole mitään uutta, ja kaikki ketjussa miettivät samoja asioita, mutta ei tarvitsisi floodata joka sivua samalla asialla täyteen.
 
vierailija
Jere oli Bojanille varmaan viisujen aikaan (ja ennen viisuja koska oli kiinnostunut jo helmikuussa ccc:stä) jonkinlainen eksoottinen, kiinnostava tapaus johon se halusi tutustua ja josta se ei oikein pystynyt pysymään erossa Liverpoolin eka viikolla.

Mutta johan Jeren kielitaito estää sen syvemmän tutustumisen tässä kohtaa ja Suomessa B näki mitä J:n arki on, tyttöystävää myöten, aika pian todennäköisesti lapsia.. Onhan se nähnyt ettei mikään suhde heidän välillä ole realistista.
Ei se Jeren kielitaito niin huono ole, toki julkisesti sitä korostuneen huonosti vetää. Varmasti osaa ilmaista itseään ja ajatuksiaan tarpeeksi hyvin ja käyttää sit eleitä yms täyttämään. Sehän sanoi että esim itävallan selenan kanssa olivat päässeet puhumaan syvällisiäkin asioita jollain pre partyilla.

Nää negatiiviset kommentit pistää kysymään, että jos näet että mitään mahdollisuutta ei enää ole, mitä teet kaksplus keskustelussa klo 01:30 😀
 
vierailija
Muhun tekee koko ajan suuremman vaikutuksen se, miten taitava vokalisti Bojan on. Ei ole ammattimuusikko, mutta varmaan opiskellut laulua aika tavalla (pää räjähtää jos muka luontaisesti näin hyvä)? Kaikenlaiset hassutteluvideot levytetyn matskun ja liveottojen perusteella näyttää ihan tosi vaivatonta kykyä omaksua erilaisia äänenmuodostustekniikoita. Ja tämän LISÄKSI hän on ilmiömäinen tulkitsija joka saa älyttömästi kierroksia omiin biiseihinsä.
Oon niin samaa mieltä. Bojan laulaa suoraan sieluun asti. Ja siinä youtube-sarjassa näyttää tekevän carpe diemin sanoituksenkin yhdellä istumalla vasta studiolla. Ihan mieletön lahjakkuus. On mielenkiintoista seurata mikä virtuoosi hänestä vielä kehittyy iän myötä.
 
vierailija
Muhun tekee koko ajan suuremman vaikutuksen se, miten taitava vokalisti Bojan on. Ei ole ammattimuusikko, mutta varmaan opiskellut laulua aika tavalla (pää räjähtää jos muka luontaisesti näin hyvä)? Kaikenlaiset hassutteluvideot levytetyn matskun ja liveottojen perusteella näyttää ihan tosi vaivatonta kykyä omaksua erilaisia äänenmuodostustekniikoita. Ja tämän LISÄKSI hän on ilmiömäinen tulkitsija joka saa älyttömästi kierroksia omiin biiseihinsä.
Mihin kykeneekään vielä, kun ikää tulee lisää.🔥toivottavasti jokereitten keikoille Suomessa tulevat osaavat arvostaa eivätkä liitä B enää käärijään.
 
vierailija
Ei se Jeren kielitaito niin huono ole, toki julkisesti sitä korostuneen huonosti vetää. Varmasti osaa ilmaista itseään ja ajatuksiaan tarpeeksi hyvin ja käyttää sit eleitä yms täyttämään. Sehän sanoi että esim itävallan selenan kanssa olivat päässeet puhumaan syvällisiäkin asioita jollain pre partyilla.

Nää negatiiviset kommentit pistää kysymään, että jos näet että mitään mahdollisuutta ei enää ole, mitä teet kaksplus keskustelussa klo 01:30
Mun mielestä tää mp alkaa olla jo ihan yleislinjaa täällä 😄 ja mitä täällä kukaan muukaan tekee tähän aikaan. Se on kyllä totta että vähän myöhäistä on.
 
vierailija
Taidan kyllä itekin nyt lopettaa tän koko touhun seuraamisen. Tai Kärtsä fanina seuraan kyllä häntä vielä mutta turha näistä kahdesta on enää ees yrittää toivoa mitään. Harmin paikka, etenkin Bojanin kannalta kun taisi saada tässä siipeensä.
 
vierailija
Raastavaa ajatella, että B vaivautuu suoraan keikoiltaan tulemaan Suomeen Jereä tapaamaan ja päätyy viettämään aikaa yhdessä Jeren tyttöystävän kanssa. B varmaan ollut intoa täynnä ja sitten tuo surkea Twilight ilta lopuksi.
Tästä suomireissusta, kun jaksetaan jauhaa, niin jauhetaan.

Mistä tiedät 100% varmasti kuka on ollut, milloin ja missä? Meille stoorien välityksellä annettiin tavastian jälkeen ehkä yhteensä puolen tunnin edestä (ei edes sitä) materiaalia. Tiedetään, että käärijällä oli keikka ja tuli sieltä seuraavana päivänä takas, mutta mitään aikatauluja tai muita asioita ei kukaan tiedä. Myös "voi raukka bojan" itse luultavasti lykkäsi matkaansa oman lisäkeikan takia (täysin ymmärrettävästi), jolloin menettivät kaksi päivää yhteistä aikaa.

Niin että miten ihmeessä ollaan päädytty siihen lopputulemaan että B olisi ollut tyytymätön matkaansa? Onko todistusaineistona oikeasti YKSI kuva bstä terassilla ja YKSI twilight stoori, joista niistäkään ei suoraan mitään onnetonta bojania saa. Ja ei, en hyväksy tähän vastaukseksi todistuksena jotain reissunjälkeisiä epämääräisiä "mutku se ei tykänny tosta kuvasta" tai "se vaikutti tuolla ja tuolla surulliselta".
 
vierailija
Ei se Jeren kielitaito niin huono ole, toki julkisesti sitä korostuneen huonosti vetää. Varmasti osaa ilmaista itseään ja ajatuksiaan tarpeeksi hyvin ja käyttää sit eleitä yms täyttämään. Sehän sanoi että esim itävallan selenan kanssa olivat päässeet puhumaan syvällisiäkin asioita jollain pre partyilla.

Nää negatiiviset kommentit pistää kysymään, että jos näet että mitään mahdollisuutta ei enää ole, mitä teet kaksplus keskustelussa klo 01:30
Selenakin sanoi haastattelussa, että olivat puhuneet K:n kanssa syvällisiä.

Kummastelen myös heitä, jotka eivät halua shipata, mutta ovat shippausketjussa aamuyöstä. :D
 
vierailija
Tästä suomireissusta, kun jaksetaan jauhaa, niin jauhetaan.

Mistä tiedät 100% varmasti kuka on ollut, milloin ja missä? Meille stoorien välityksellä annettiin tavastian jälkeen ehkä yhteensä puolen tunnin edestä (ei edes sitä) materiaalia. Tiedetään, että käärijällä oli keikka ja tuli sieltä seuraavana päivänä takas, mutta mitään aikatauluja tai muita asioita ei kukaan tiedä. Myös "voi raukka bojan" itse luultavasti lykkäsi matkaansa oman lisäkeikan takia (täysin ymmärrettävästi), jolloin menettivät kaksi päivää yhteistä aikaa.

Niin että miten ihmeessä ollaan päädytty siihen lopputulemaan että B olisi ollut tyytymätön matkaansa? Onko todistusaineistona oikeasti YKSI kuva bstä terassilla ja YKSI twilight stoori, joista niistäkään ei suoraan mitään onnetonta bojania saa. Ja ei, en hyväksy tähän vastaukseksi todistuksena jotain reissunjälkeisiä epämääräisiä "mutku se ei tykänny tosta kuvasta" tai "se vaikutti tuolla ja tuolla surulliselta".
Ja lisään vielä kun joku siitä kuitenkin tulee sanomaan, että tyttöystävä ei ole tullut bojanille yllätyksenä, eikä se varmasti ole hänen reissuunsa vaikuttanut. Tapasivat luultavasti jo viisuissa.

Itsellä tän hetken realiteetit tiedossa, mutta ei se estä ajattelemasta, että ajan kanssa tuo asia voi vielä edetä ties minne.
 
vierailija
Tästä suomireissusta, kun jaksetaan jauhaa, niin jauhetaan.

Mistä tiedät 100% varmasti kuka on ollut, milloin ja missä? Meille stoorien välityksellä annettiin tavastian jälkeen ehkä yhteensä puolen tunnin edestä (ei edes sitä) materiaalia. Tiedetään, että käärijällä oli keikka ja tuli sieltä seuraavana päivänä takas, mutta mitään aikatauluja tai muita asioita ei kukaan tiedä. Myös "voi raukka bojan" itse luultavasti lykkäsi matkaansa oman lisäkeikan takia (täysin ymmärrettävästi), jolloin menettivät kaksi päivää yhteistä aikaa.

Niin että miten ihmeessä ollaan päädytty siihen lopputulemaan että B olisi ollut tyytymätön matkaansa? Onko todistusaineistona oikeasti YKSI kuva bstä terassilla ja YKSI twilight stoori, joista niistäkään ei suoraan mitään onnetonta bojania saa. Ja ei, en hyväksy tähän vastaukseksi todistuksena jotain reissunjälkeisiä epämääräisiä "mutku se ei tykänny tosta kuvasta" tai "se vaikutti tuolla ja tuolla surulliselta".
miks sitten pitää jauhee bjak parituksesta vaikka se on päivän selvää k on tyttöystävä elämässä vaikka oiski mennyt välit b ja k välillä turhaa on jankuttaa kyllä ne pariksi tulee ei ne tuu molemilla on oma elämä keikkat sun muut
 
vierailija
miks sitten pitää jauhee bjak parituksesta vaikka se on päivän selvää k on tyttöystävä elämässä vaikka oiski mennyt välit b ja k välillä turhaa on jankuttaa kyllä ne pariksi tulee ei ne tuu molemilla on oma elämä keikkat sun muut
Ei todellisuus estä shippausta, eikä ole koskaan estänytkään. Shippaus on fiktiivistä fiilistelyä siitä, mitä toivoisi tapahtuvaksi, ei sitä mitä juuri nyt tapahtuu. Älä vie muilta tätä iloa.
 
vierailija
miks sitten pitää jauhee bjak parituksesta vaikka se on päivän selvää k on tyttöystävä elämässä vaikka oiski mennyt välit b ja k välillä turhaa on jankuttaa kyllä ne pariksi tulee ei ne tuu molemilla on oma elämä keikkat sun muut
Pitäsköhän sun nyt todella vaan mennä nukkumaan, vaihtaa ketjua tai molemmat. Ei ole kyse siitä ettei epäuskoa tämän romanssin mahdollisuuksiin (saati muita negafiiliksiä) saisi ilmaista, mutta kun et tuo esiin mitään uusia näkökulmia.
 
vierailija
se ilo on jo viety jo joskus on pakko lopettaa shippaus ja jatkaa elämää
Jokainen päättää siitä itse. Jos itse et koe iloa, se ei tarkoita etteikö joku muu kokisi. Kaikella ystävällisyydellä, jos et itse halua shipata, älä tee niin, mutta et voi kieltää toisia ajattelemasta asioita, joista he saavat iloa elämäänsä. Nyt hyvää yötä.
 
vierailija
Tarkoitatko niitä Kn kesämökillä grillailuja ja "yksinäinen syntymäpäivä" -läppää? En tiedä ajattelinko käännekohdaksi, mutta avaatko lisää, mielenkiinto heräsi? Itse ajattelin niistä vain, että olivat tunnesävyltään jotenkin käsittämättömiä. Tukholmasta ja mökille (?) ajelusta tehdyt storyt olivat selkeämmin iloisia tms. Mökkivideoita katsoessani ajattelin että en tajua mistään mitään, tajuaako tuo ukko itsekään; yhdessä storyssa oli vielä selvästi jonkun toisen kirjoittama englanninkielinen teksti (Jere ei olisi osannut tuottaa sitä). En tiedä, välillä tulee noista someoutouksista sellainen viba että onko se jotenkin tolaltaan vai mikä siellä on ollut tunnelma moista outoutta tehdessä.
Mulla on ainoastaan tunne siitä, että tuossa kohdassa tapahtui jotain. Mutta en osaa sanoa siitä sen enempää. Yksinäisyys siinä oli teemana, oliko se viestiä Bojanille päin, oliko Bojanilta tullut erouutisia. Slovenian matka ei toteudukaan? Oliko gf kuvaamassa, se tietysti vesittää ajatukset viestinnästä B suuntaan. Onhan tuo stoorien surkeus voinut johtua ihan muista syistä kuin B , vaikkapa gf kanssa riita. Myös se piittaamattomuus siitä, miltä näyttää (ehkä olen pinnallinen) häiritsi mua niissä stooreissa. Joka tapauksessa nyt stoorit ovat olleet paljon parempia, josta voisi ajatella, että tilanne on ohi. Ehkä se liittyi kuitenkin tyttöystävään?
 
vierailija
On tämä kyllä erikoisen aktiivinen keskustelu melkein kello 02 yöllä, vaikka suurin osa ei nähtävästi enää mihinkään B ja K väleihin uskokaan (toki ei voi tietää onko se yksi ja sama tyyppi, joka tätä jauhaa) 😅

Kyllä se on tullut selväksi, että et näe heidän enää pitävän mitään yhteyttä ja välien menneen kylmiksi. Katsotaan sitten miten täällä reagoidaan, kun saadaan jotain materiaalia heiltä yhdessä seuraavaksi (ja olen aivan varma että jotain tulemme vielä saamaan). Ennen tavastiaakin muistan, kuinka samoin sanoin kaikki kommentoivat ja yhtäkkiä olikin shippausinto ihan piukeena 😂
 
vierailija
Mulla on ainoastaan tunne siitä, että tuossa kohdassa tapahtui jotain. Mutta en osaa sanoa siitä sen enempää. Yksinäisyys siinä oli teemana, oliko se viestiä Bojanille päin, oliko Bojanilta tullut erouutisia. Slovenian matka ei toteudukaan? Oliko gf kuvaamassa, se tietysti vesittää ajatukset viestinnästä B suuntaan. Onhan tuo stoorien surkeus voinut johtua ihan muista syistä kuin B , vaikkapa gf kanssa riita. Myös se piittaamattomuus siitä, miltä näyttää (ehkä olen pinnallinen) häiritsi mua niissä stooreissa. Joka tapauksessa nyt stoorit ovat olleet paljon parempia, josta voisi ajatella, että tilanne on ohi. Ehkä se liittyi kuitenkin tyttöystävään?
Muistatko mikä se englanninkielinen teksti oli vai löytäisinköhän sen itse vielä tiktokista.
 

Yhteistyössä