Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Voin niin uskoa että K kaipaa viisuaikoja juuri siksi että siellä hän oli vain veljensä, tanssijoiden ja muutaman ekstraajan kanssa. Nää selkeästi toksiset blondit ja äijä kaverit ei ollu siellä mukana kuin vaan loppuajasta. Niin ei ihme että hän kaipaa niitä aikoja ja tunsi olonsa sillon iloisimmaksi Bojanin kanssa kun ei kokoajan tarvinnut miettiä ja kuunnella muiden valitusta ja painostusta. Kiitos taas tarot luennasta <3
 
vierailija
Mulle tuli itseasiassa tosta tarotista mieleen nyt ekaa kertaa, että jos Jere eroaisi myrtistä, niin haluaisin että hän olisi ihan yksin jonkun aikaa. En haluaisi häntä heti yhteen edes Bojanin kanssa. Ja tuli toi fiilis siksi että tuntuu kokoajan vaa selkeämmältä että kaikki Jeren ongelmat kumpuaa siitä ettei se osaa olla yksin ja liikaa miettii mitä muut on mieltä yms yms. :/
 
vierailija
Oon kyllä jotenkin huolissani J:stä, toivottavasti lähipiirissään on henkilöitä jotka aidosti huolehtivat J:n hyvinvoinnista ja jaksamisesta ja henkilöitä joille J voi avautua kaikesta mikä painaa mieltä.. uskon että näin on🙏🙏🙏
 
vierailija
kiitos paljon luennasta, tatotar!<3 Ihan mielenkiinnosta tarot-kortteihin kyselen, mitä opasta käytät tulkintaan? Tulkintojesi perusteella se vaikuttaa oikein hyvältä ja kenties haluaisin itsekin hommata sellaisen, jos hurahdan tarotin maailmaan oikein kunnolla🙂
 
vierailija
Hei ja sori kun olette joutuneet odottamaan vähän pidempään!

> Aloitin siis luennan kysymällä, mitä Bojan ajattelee tai tuntee nyt Jereä kohtaan. Ensimmäiseksi nostin Kolikkojen Lähetin. Opas kuvailee kortin ulkonäköä ja merkityksen tosi hyvin:
"Page of Pentacles is the card of diligence, consistency, loyalty, faithfulness and strong feelings. It’s almost impossible to misinterpret their intentions as they are very clear and open when it comes to their true feelings. This card shows a young boy standing in a lush field of flowers. He seems unaware of his surroundings because his attention is completely captured by the single pentacle he is holding up to the sky."
Elikkä tämä kortti jatkaa samalla linjalla kuin muutkin tekemäni luennat Bojanista - että kyseessä on nuorempi henkilö joka on vahvojen tunteiden vietävänä ja hän tuntuu näkevän vain jonkin yhden asian. Ja koska kysyin nimenomaan Bojanin ajatuksia ja tunteita Jereä kohtaan niin kortti ei voisi olla juurikaan selkeämpi viestiltään.

Jatko-kortiksi nostin sitten Kolikkojen Kuninkaan käänteisenä. Tämä kortti edustaa tarvetta "palata maan pinnalle" ja keskittyä enemmän jokapäiväisiin asioihin, kuten työhön. Kaikki Kuninkaat on enemmän järki kuin tunne kortteja. Opas myös kuvailee kortin selkeästi:
"King of Pentacles in a reversed position indicates feelings of distraction. They are likely trying to close themselves off from romantic feelings as they feel like they can’t handle them at this moment. When there are too much overwhelming feelings, it can be very tempting to hide yourself in your work or other types of distractions."

Joten kun nämä kortit yhdistää ja niitä peilaa kysymykseen, oletan korttien viittaavan siihen suuntaan, että Bojan oli niin syvällä noissa nuoruuden innokkaissa ihastuksen tai rakkauden tunteissaan, että hän kirjaimellisesti ei pystynyt näkemään tai ajattelemaan muuta kuin Jereä, mutta nyt hän on itsekin tajunnut, että hän ei voi jatkaa näin ja joskus on kuitenkin pakko palata maan pinnalle. Ja pystyäkseen siihen, hän keskittyy työhönsä ja muihin maallisiin asioihin.

> Seuraavaksi kysyin saman kysymyksen, mutta Jeren kannalta. Ensimmäiseksi hänelle tuli Sauvojen Kuningas käänteisenä. Samalla tavalla kuin Bojanin Kolikkojen Kuningas, myös Sauvojen Kuningas edustaa enemmän järkeä kuin tunteita. Mutta ero näiden Kuninkaiden välillä on se, että kun Kolikkojen Kuningas edustaa keskittymistä maallisiin asioihin, Sauvojen Kuningas käänteisenä edustaa sen sijaan väsymystä, apaattisuutta. Tämä tarkoittaa että henkilö ottaa takapakkia omista asioistaan eikä ole oman itsensä herra.
"You may feel that you are not up to the task or you are giving away your power. You may be worrying about other people’s opinion of you and you may be afraid to be different or step outside of your comfort zone when this Minor Arcana card appears reversed in your Tarot reading. They feel pressured to act a certain way and to make certain decisions."

Jatko-kortiksi nostin Jerellä Kuppien 6, mikä edustaa ennenkaikkea lempeitä ja rakastavia ajatuksia toista kohtaan, muistoja, kaipausta, tähänkin korttiin liittyy tietty lapsekkuus ja viattomuus. "Person is feeling sentimental, and might be longing for simpler times. They may miss a time or place from the past and could be feeling nostalgic."

Eli jos nämä kortit yhdistää ja tulkitsee sen kautta, mitä Jere tuntee tai ajattelee Bojanista niin vaikuttaisi siltä, että Jere on asian suhteen apaattinen ja uupunut tällä hetkellä. Hän myös kuuntelee liikaa muiden mielipiteitä ja antaa niiden vaikuttaa itseensä. Mutta samalla Jere kaipaa Bojania paljon ja etenkin hän tuntuu kaipaavan jotain tiettyä aikaa kun hänellä oli Bojanin kanssa "simpler times" (ehkä euroviisu ajat voisi edustaa näitä helpompia aikoja?)

Näiden jälkeen päätin tehdä vielä erikseen kysymyksen siitä, miten näihin tilanteisiin on kummankin osalta päädytty. Päätin tehdä tämän kysymyksen etenkin siksi, että annoin vielä yhden mahdollisuuden tuoda esiin vaikka välirikkoa kuvastavia kortteja, jotta aiheesta ei jäisi ainakaan mitään epäselvää tässä luennassa.

> Bojanille tuli Maljojen 7 sekä 3. Maljojen 7 on "järjettömyyden", epäloogisuuden, impulsiivisuuden ja ns fantasioiden ja päiväunelmien kortti. Eli tämä on samalla linjalla Kolikkojen Lähetin kanssa joka myös tuli Bojanille - hän on elänyt omissa unelmissaan ja tunteidensa vietävissä, ikäänkuin jonkinlaista fever dream vaihetta, mikä on johtanut holtittomaan käytökseen.
Mutta tähän perään tuli Maljojen 3, joka kuvastaa läheistä porukkaa, ystäviä tai perhettä. Kortin kuvanakin toimii kolme henkilöä, joiden kädet on kietoutunut toisiinsa ja he kaikki nostavat kupit ilmaan yhteistyön eleenä.

Eli kun nämä kortit yhdistää, se tarkoittaa, että läheinen porukka Bojanin ympärillä on nyt tasapainottamassa hänen aiempaa holtittomuutta ja päiväunissa elämistä, toimivat hänelle ikäänkuin "come back to us" järjen äänenä. Tulee vaikutelma, että tuossa huumassaan Bojan vähän katosi muilta, ainakin emotionaalisesti (joku voi olla paikalla mutta mieli silti ihan muualla) ja nyt hän alkaa taas palata enemmän muidenkin ihmisten elämään.

> Jerelle tuli Sauvojen 5 käänteisenä sekä Kohtalonpyörä käänteisenä. Sauvojen 5 kortin kuvassa on ryhmä ihmisiä, jotka näyttää olevan tappelun keskellä ja kortti jatkaa itseasiassa ihan samalla linjalla kuin kaikki muutkin Jeren aikasemmat luennat.
"Five of Wands reversed suggests that you are facing internal conflict and are unclear on where you stand on important issues. You have others around you who have strong views about what you should do and this is creating an enormous amount of tension and disagreement. Just when you think you have a clear perspective, someone challenges you on it, and you change your standpoint again.
Five of Wands reversed can suggest that you have the tendency to avoid conflict wherever feasible. You may find that any tension makes you feel uneasy, and you wish it would just go away. So, you deflect a lot of that energy and ignore the problem, if there is one."

Itselleni on tullut jo selväksi näiden useampien luentojen aikana, että Jeren minäkuva on tosi sekava, samoin kuin ilmeisesti hänen tunteet Bojania kohtaan, koska aina nostan hänelle näitä sisäisen konfliktin kortteja.

> Oikeinpäin nostettu Kohtalonpyörä edustaisi sitä, että henkilöstä tuntuu kuin kohtalo tai universumi olisi hänen puolellaan ja sen takia hän uskaltaa tarttua tilaisuuteen ja tehdä todella radikaaleja päätöksiä. Mutta käänteisenä tilanne on nimenomaan päinvastoin. Eli Jerestä tuntuu, että hänellä ei ole mitään otetta asioihin, kaikki vaan tapahtuu hänen ympärillään tietyllä tavalla eikä hän mahda asialle mitään.

Joten kun nämä kortit yhdistää, se tarkoittaa että Jerestä on tullut apaattinen omassa elämässään, koska hän kokee sisäistä konfliktia ja lisäksi hänen ympärillään on ihmisiä jotka on kertomassa hänelle erilaisia mielipiteitä ja ne vaikuttaa hänen jo valmiiksi sekavassa tilassa olevaan mieleensä. Lisäksi Jerestä tuntuu Kohtalonpyörän mukaan siltä, että hän ei voi tätä tilannetta muuttaa, hän vain menee virran mukana voimattomana. Mutta Kohtalonpyörä on "ongelma on sinun päässäsi" kortti. Esimerkiksi Kuolema ja Miekkojen 10 kortit on Tarotissa sellaisia, mihin henkilö ei itse voi mitenkään vaikuttaa, ne on "liian vahvoja" kortteja. Mutta Kohtalonpyörä on nimenomaan sellainen, että jos henkilö haluaisi tai olisi tarpeeksi vahva / rohkea, hän voisi muuttaa tilanteensa kulkusuunnan.

Eli en näe Bojanin enkä Jeren luennassa riitoja tai ongelmia heidän välillään. Kummallekaan ei tullut yhtäkään Miekka korttia tai mitään muutakaan dramaattista kuten vaikka Kuolema tai Torni korttia. Enemmänkin näen, että kumpikin heistä tarvitsee tällä hetkellä selkeyttä, omaa tilaa ja paluuta arkeen, syyt tähän on vain erilaiset. Bojanilla vaikuttaisi tilanne enemmän siltä, että hän oli niin syvällä tunteissaan, että tilanne alkoi mennä suorastaan "päättömäksi" ja nyt hänen täytyy palata takaisin tavalliseen arkeen. Kun taas Jerellä olisi paljon työstettävää itsensä kanssa mutta epävakaan minäkuvansa, ympäristönsä ja miellyttämisen halunsa takia hän ei ainakaan vielä ole siihen pystynyt, ja koko tämä konflikti hänen päänsä sisällä on tehnyt hänestä apaattisen.

Toivottavasti luenta toi selkeyttä
Kiitos tarot-mamma! Tämä oli taas jotain ihan huikeaa, miten hyvin kaikki istuu kokonaisuuteen, ja erityisesti kaikki nuo Jeren vaikeudet ja hukassa oleminen, tietynlainen virran mukana meneminen kun tuntuu itsellekin jollain intuitiolla koko ajan välittyvän. Uskon näihin luentoihin ja tulkintoihin edelleen 100 %, eikä mun järkipuolella ole tässä mitään sanottavaa. Uskon siksi, että aina kun noita luen, kaikki tuntuu tosi luonnolliselta ja selkeältä, jotenkin itsestään selvältä. Vaikka tietenkään mikään ei järjen maailmassa ole tässä asiassa selvää. Mutta jollain toisella tasolla kai asiat voi vain "tietämällä tietää".
Joo, nämä teemat ei kaikilla avaudu samalla tavalla, ja mä ymmärrän kyllä kaikkia, joita nämä jutut vain naurattaa tai tuntuu täydeltä huuhaalta. Toivottavasti hekin kuitenkin antavat kaikkien kukkien kukkia.
 
vierailija
Puutarhuri täällä myös! Tällä hetkellä ainakin täällä ilman nimimerkkiä!

Viime päivinä enemmän täällä lueskellut ja välillä yksittäisiä viestejä kirjoitellut.

Samaa mietin, että vaikka somessa näkyvää kommunikaatiota tms ei ole heidän välillä viime hetkinä näkynyt, niin kyllä mullakin tuo Kn pusu Allas-keikalla sai shippianturit värähtämään! Varsinkin, kun näytti ainakin mun silmään jotenki vähän häkeltyneeltä sen jälkeen pienesrä hymynkareesta päätellen. Voiko olla sattumaa, että nyt pussaa lavalla (miestä), jos tällaista ei Käärijän keikkaeleisiin oo aiemmin kuulunu...

Ja Bojanin sinivalkoinen paita! Tää oli mulle uutta! Missä tää oli?
Mä en nyt saa kiinni ajatuksesta. Miten tuo pusu Allas-keikalla tuo jotain myönteistä KB tilanteeseen? Jos tarkoitit, että se tuo.
 
vierailija
Sanoittelen jo seuraavaa JO:n biisiä:

Do your eyes still shine brighter than the brightest night
Is your laugh still like it was, I bet it is
I know what we had was there for forever
For forever in our hearts
Hoping also in our minds

You never met yourself before, I was surprised to have to say the same
Meeting you, meeting me, a lot happened that we did not expect
The universe was there for us, as long as it was
How to stop the tears and keep the memories at the same time

It did not turn out like we might have wanted
It did turn out like we decided
The distance makes us think it never happened
But it did, it did

I will never forget how I felt with you
I was was the winner, and so were you
I am not anymore sure I'm the one on the winning side, are you?

ja 3 sanaa on lauseessa minä rakastan sinua
 
vierailija
Kiitos tulkinnoista taas! Minulla olisi vähän lisää sanottavaa tähän asiaan, mutta se menee vielä syvemmälle huuhaamaailman juttuihin kuin Tarot ja olen pari päivää miettinyt, kehtaanko edes sanoa siitä mitään. Ja ymmärrän jos ihmiset dissaavat tätä kommenttiani täysin ja pitävät ihan pähkähulluna, varmaan ainakin Vauvassa nauretaan räkäisesti.

Mutta olen tehnyt paljon kaikkea energiatyöskentelyä, myös etänä, ja viime aikoina olen kehittynyt siinä entisestään. Ja nyt viimeisenä muutamana päivänä olen uskaltautunut myös tutkailemaan Jeren ja Bojanin energioita.. Jeren kohdalla selvin juttu on, että hänellä tuntuu olevan tosi vahvoja kurkun alueen "tukoksia" mikä viittaa siihen, että on tärkeitä asioita mitä haluaisi sanoa mutta ei pysty (mikä saattaisi myös liittyä tuohon törkyturpaisuuteen keikoilla kun turhauttaa ettei pysty sanomaan oikeasti tärkeitä asioita?). Viimeksi tuntui myös paljon suuttumusta. Ja en halua ottaa siihen kantaa, mihin ne liittyvät, eivät välttämättä liity J & B-juttuun sitten mitenkään, mutta olen niitä yrittänyt hälventää.

Ja voin olla jatkossa hiljaa näistä, jos on liian "far out" ja nolaan koko ketjumme.
Olen samaa mieltä tuon toisen kommentoijan kanssa — ne joita ei kiinnosta voivat selata eteenpäin. Itse ainakin luen mielelläni mielelläni enegriatyöskentelystäsi <3
 
vierailija
Kiitos tulkinnoista taas! Minulla olisi vähän lisää sanottavaa tähän asiaan, mutta se menee vielä syvemmälle huuhaamaailman juttuihin kuin Tarot ja olen pari päivää miettinyt, kehtaanko edes sanoa siitä mitään. Ja ymmärrän jos ihmiset dissaavat tätä kommenttiani täysin ja pitävät ihan pähkähulluna, varmaan ainakin Vauvassa nauretaan räkäisesti.

Mutta olen tehnyt paljon kaikkea energiatyöskentelyä, myös etänä, ja viime aikoina olen kehittynyt siinä entisestään. Ja nyt viimeisenä muutamana päivänä olen uskaltautunut myös tutkailemaan Jeren ja Bojanin energioita.. Jeren kohdalla selvin juttu on, että hänellä tuntuu olevan tosi vahvoja kurkun alueen "tukoksia" mikä viittaa siihen, että on tärkeitä asioita mitä haluaisi sanoa mutta ei pysty (mikä saattaisi myös liittyä tuohon törkyturpaisuuteen keikoilla kun turhauttaa ettei pysty sanomaan oikeasti tärkeitä asioita?). Viimeksi tuntui myös paljon suuttumusta. Ja en halua ottaa siihen kantaa, mihin ne liittyvät, eivät välttämättä liity J & B-juttuun sitten mitenkään, mutta olen niitä yrittänyt hälventää.

Ja voin olla jatkossa hiljaa näistä, jos on liian "far out" ja nolaan koko ketjumme.
Tämä ei missään nimessä ole liian far out, vaan äärimmäisen mielenkiintoista. Älkäämme välittäkö kyseenalaistajista tai palstan maineesta, ei täällä kannata ruveta sensuroimaan itseään. Itse energiahoitoja joskus kokeilleena, siis asiakkaan roolissa, uskon tähänkin ilmiöön ihan täysin. Varsinkin yksi kokemus oli sellainen, ettei epäilylle oikein ole sijaa sellaisen koettuaan.
Muuten, ihan mielenkiinnosta kysyisin yleisellä tasolla, voiko etähoitoa antaa kohdehenkilön siitä tietämättä? Jos voi, itse kyllä käyttäisin sitä joissain tilanteissa, jos osaisin. Kun tarkoitus on vilpittömän hyvä, ja on varma että hoidon seuraukset voivat olla vain positiivisia, ei varmaan ole mitään ongelmaa.
 
vierailija
Bojan näköjään on tosiaan Lontoossa. Lukellahan oli eka Lontoon keikka keikka tänään (vai huomenna) niin olisivatko sitä katsomassa. Näköjään Teyakin on siellä niin serbikolmikko olisi koossa.
 
vierailija
Vai onko kuitenkin Bojan Irlannissa tai Lontoossa Conorin kanssa hengaamassa? Huomenna on Luke Blackin konsertti Lontoossa, ja se varmasti kiinnostaa Bojania.
Nyt hengailee Bojan aurinkoisessa Lontoossa sellaisessa seurassa, että kyllä on kömpelö Käärijä pienten ikealla sisustettujen asuntojensa kanssa on jäänyt toiseksi ja unohtunut! Bojan on nyt ihan eri seurapiireissä, Käärijällä nuhjuista lonkeroa ja nuuskaa -huumoria virkistyspäivillä. Melkoinen kontrasti.
 
Leila, luin tekstisi toisella palstalla. Olet todella lahjakas. Kiitos todella paljon, otin tekstin talteen, se on niin paljastava jotenkin. J:stä siis.

Kuten tarot-mammankin tulkinnat. Olen myös Tahdon uskoa -koulukuntaa ja käyhän kaikki sanottu järkeen.

Olen todella kiinnostunut energiakenttä-asioista!! Haluaisin kuulla lisää! Anteeksi varmaan käytän väärää termiä kun tuo aika uutta itselle mutta kiinnostaa kovasti. Oletkohan huomannut energiaosaaja, että B uskoo tähän? Energioihin jne? Kävi ilmi mielenkiintoisessa Astro Suzy -haastattelussa.
 

Yhteistyössä