Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ymmärränköhän nyt enää mistään mitään, mutta tuon Bojanin toiseksi viimeisen postauksen kommenteissa lukee näin: me and my bsf (center of second pic) were holding sign 'say uwu If u love käärijä', but u did and ty. Kakkoskuvassa ei ensinnäkään ole tuollaista tekstiä. Mitä mä en nyt ymmärrä ?
 
vierailija
Ymmärränköhän nyt enää mistään mitään, mutta tuon Bojanin toiseksi viimeisen postauksen kommenteissa lukee näin: me and my bsf (center of second pic) were holding sign 'say uwu If u love käärijä', but u did and ty. Kakkoskuvassa ei ensinnäkään ole tuollaista tekstiä. Mitä mä en nyt ymmärrä ?
Se, että kommentoija on bestiksensä kanssa keskimmäisessä kuvassa ja heillä on ollut kyltti sano "uwu" jos rakastat käärijää. Ilmeisesti on sanonut ja kommentissa kiitetään tästä. Tai näin mä ymmärrän.
 
vierailija
Mä olen Sipriina sun kanssa samoilla linjoilla. Että jostain on tullut tiettyjä vaatimuksia, että tämän on loputtava. Ja jos itseni laittaisin esim. J:n tyttöystävän asemaan, niin en tiedä kauanko miestä katselisin jos jotkut asiat eivät muutu.

Jotain sydänsuruja tunnen itsekin. Mutta huomaan laittavani kaiken Jn syyksi, vaikka taatusti on hänelläkin vaikeaa. Jos ei ole ihastunut ja B on, niin tuntee ehkä että olisi pitänyt aiemmin älytä, että toisella on tunteet pelissä. Jos on ihastunut itse Bhen ja luvannut jotain, niin huono omatunto katteettomista lupauksista. Ja pahin kaikista, on ihastunut niin Bhen kuin tyttöystäväänsä, eikä tiedä mitä tehdä. Kun haluaisi molemmat ja tietää ettei voi. Mutta silti mun sympatiat on vaan B suuntaan, että onhan hänellä kaikki hyvin. Ja silti Jllä voi olla ihan yhtä vaikeaa tai vaikeampaa.

Enid

Leila, sun ihana ficci, jonka muistan lukeneeni jo vauvalla, sai taas jotain liikkumaan mun ajatuksissa. Katsotaan saanko se päästäni ulos
Kiitos Enid. Olen edelleen tässä kollektiivisessa järjen sammumisessa. Tämä menee varmasti ohi, ja sitten taas alkaa viimeistään syyskuussa.
 
vierailija
Noa Kirelin tän päivän instapostauksessa lukee että Tommorrow. At 12:00. Wait for it. Tulisiko Käärijä-julkistus..?
Oishan toi tavallaan tosi hieno juttu käärijälle esiintyä noin isolle yleisölle, mut vähän toivon ettei se sinne menis. Eikä vaan sen takia et joker out sillon täällä, vaan muutenki on musta vähän kyseenalaista esiintyä Israelissa...
 
vierailija
Mun mielestä kyllä se paita on Krisin päällä. Perusteluna se, että näyttää harteikkaammalta kuin Bojan ja on ihan sileä kaula ja leuka. Mutta eipä kai sillä ole väliä.
Puhun siis tuosta Gregorin ruokakuvan taustalla olevasta Käärijä-paidasta.
 
vierailija
Oishan toi tavallaan tosi hieno juttu käärijälle esiintyä noin isolle yleisölle, mut vähän toivon ettei se sinne menis. Eikä vaan sen takia et joker out sillon täällä, vaan muutenki on musta vähän kyseenalaista esiintyä Israelissa...
Mul on kanssa ristiriitaiset tuntemukset tästä keikasta, siis joo hieno mahdollisuus, mutta Israel… en oikein tiedä. Ja tarkoittaahan se väistämättä toki sitä että Käärijä ei jokeripoikia Suomessa tapaa. Sillä tavalla kurjaa että nuo Suomen keikat varmaan tarkoituksella priorisoitiin heti alkusyksyyn ja kuvittelen että kaikki jokerit ois halunnut tavata Käärijän, mutta ei kai sille sitten mitään voi.
 

Yhteistyössä