Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mul on kanssa ristiriitaiset tuntemukset tästä keikasta, siis joo hieno mahdollisuus, mutta Israel… en oikein tiedä. Ja tarkoittaahan se väistämättä toki sitä että Käärijä ei jokeripoikia Suomessa tapaa. Sillä tavalla kurjaa että nuo Suomen keikat varmaan tarkoituksella priorisoitiin heti alkusyksyyn ja kuvittelen että kaikki jokerit ois halunnut tavata Käärijän, mutta ei kai sille sitten mitään voi.
näkee sitten onnistuuko se israelin keikka eikö siinä ollu teknisiä ongelmia ?
 
vierailija
Luenta heidän väleistä on jo tehty, täytyy vaan kirjottaa vielä tulkinta teille selväksi. Mutta huoli ja ahdistus pois, en edelleenkään näe mitään välirikkoa heidän välillään
Oi tarot-gurumme, kiitos jo tästä helpottavasti ennakkotiedosta!
Ja ovela Gregor lähettelee myös tyynnyttävää piiloviestiä shippaajille.
Mauno Koivisto oli viisas mies, uskokaamme häntä (ellemme varmuudella tiedä jne).
 
vierailija
Israel ei kyllä ole keikkapaikkana ideaali. Varmasti tulee runsaasti kritiikkiä. No saa nähdä, mitä ovat suunnitelleet. Mun ääni menee Suomessa pysymiseen täysin epäitsekkäistä syistä (not) 😅
 
vierailija
Mul on kanssa ristiriitaiset tuntemukset tästä keikasta, siis joo hieno mahdollisuus, mutta Israel… en oikein tiedä. Ja tarkoittaahan se väistämättä toki sitä että Käärijä ei jokeripoikia Suomessa tapaa. Sillä tavalla kurjaa että nuo Suomen keikat varmaan tarkoituksella priorisoitiin heti alkusyksyyn ja kuvittelen että kaikki jokerit ois halunnut tavata Käärijän, mutta ei kai sille sitten mitään voi.
En oikein näe mitään pointtia mennä tuonne esiintymäön. Tuskin israelilaiset K:n musasta innostuu yhtään enempää.
 
vierailija
Mul on kanssa ristiriitaiset tuntemukset tästä keikasta, siis joo hieno mahdollisuus, mutta Israel… en oikein tiedä. Ja tarkoittaahan se väistämättä toki sitä että Käärijä ei jokeripoikia Suomessa tapaa. Sillä tavalla kurjaa että nuo Suomen keikat varmaan tarkoituksella priorisoitiin heti alkusyksyyn ja kuvittelen että kaikki jokerit ois halunnut tavata Käärijän, mutta ei kai sille sitten mitään voi.
Toivottavasti tapaavat elokuussa sit Sloveniassa.
 
vierailija
Israelilaiset maksaa todennäköisesti erittäin hyvin joten kyllä Kärtsä sinne lähtee jos keikka hänen osaltaan toteutuu. Mulla ei ole Israelia vastaan mitään keikkapaikkana tai muutenkaan, oon käynyt siellä useamman kerran.
 
vierailija
Israel ei kyllä ole keikkapaikkana ideaali. Varmasti tulee runsaasti kritiikkiä. No saa nähdä, mitä ovat suunnitelleet. Mun ääni menee Suomessa pysymiseen täysin epäitsekkäistä syistä (not)
Toivon myös et K pysyy silloin Suomessa. Parempi mennä sit jossain kohtaa ulkomaille semmosille keikoille missä voi vetää enemmänkin ku yhen biisin. Oletan nimittäin et tuolla kuultais vaan CCC. Yhen biisin takii mitään järkee lentää Israeliin asti.
 
vierailija
Se, että kommentoija on bestiksensä kanssa keskimmäisessä kuvassa ja heillä on ollut kyltti sano "uwu" jos rakastat käärijää. Ilmeisesti on sanonut ja kommentissa kiitetään tästä. Tai näin mä ymmärrän.
Mietin vaan tässä meidän dramaattisessa(?) hiljaisuus tilanteessa, miksi B on tuollaista mennyt sanomaan, jos tarkoitus on pitää matalaa profiilia. Vai sanooko vaan vitsinä. Olisihan hän voinut sivuuttaa koko jutun, jos välit olisivat poikki.
 
vierailija
Ja mehän ei haluta Jereä Israeliin just tohon aikaan vaan poliittisista tai epäitsekkäistä syistä :D Älkää ees vetäkö mitään politiikkaa tähän, ite ainakin suoraan myönnän että haluan Jeren vaan mielummin tapaamaan jokereita ja piste
 
vierailija
Vissiin joo ja varmastikin miettivät minkälainen paskamyrsky siitä mahdollisesti saattaa tulla, ainakin Suomessa... Aika paljon kuitenkin Israelin ja Palestiinan tilanteet ollu täällä esillä uutisissa yms.
Raha tässä saattaa ratkaista, veikkaan että keikkapalkkio aika huima. Siinä ei sitten paljon enää politiikka eikä mahdolliset lupaukset jokereille paina.
 
vierailija
Mietin vaan tässä meidän dramaattisessa(?) hiljaisuus tilanteessa, miksi B on tuollaista mennyt sanomaan, jos tarkoitus on pitää matalaa profiilia. Vai sanooko vaan vitsinä. Olisihan hän voinut sivuuttaa koko jutun, jos välit olisivat poikki.
Ehkä ei oo mitään dramaattista hiljaisuutta ja molemmilla vaan kova kiire omien juttujen kanssa (tai tätä mieltä mä oon ollut koko ajan). Käärijän ig meininki on muutenki niin randomin oloista, kuten jo esim kevään kohusta huomattiin, etten jaksa liikaa kyl kattella kenen kuvista se tykkää ja mitä kommentoi.
 
vierailija
Mies pyörii kiusallisesti mun selän takana, kun olen vaihteeksi koneella enkä puhelimella. Luin B toiseksi viimeisen kuvan kommentteja ja musta tuntui, että mun pitää piilottaa tuo b kielen lipomiskuva aina kun ukko tulee liian lähelle konetta.
 
vierailija
Taidan olla nyt aikamoinen kyttääjä ja tulkitsija mutta ihan kuin tuossa Joker outin instastoorin videossa olisi Krisillä takin alla vihertävä paita, kun tekevät soundcheckiä illan keikkaa varten. Vai näenkö nyt vaan jotain, mitä haluan nähdä?
 

Yhteistyössä