Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ehkä ei oo mitään dramaattista hiljaisuutta ja molemmilla vaan kova kiire omien juttujen kanssa (tai tätä mieltä mä oon ollut koko ajan). Käärijän ig meininki on muutenki niin randomin oloista, kuten jo esim kevään kohusta huomattiin, etten jaksa liikaa kyl kattella kenen kuvista se tykkää ja mitä kommentoi.
en itekää nyt kaikkien kavereiden kuvia aina jaksa tykkäillä itekään molemmilla on omat keikkansa jne mistä voidaa tietää ne kirjoitele silti yksityisesti
 
vierailija
Ihanaa et Gregor on back in the business! Sen takia meistä on varmaan tuntunut et poikien yhteys ja välit on mennyttä kun reko on ollut lomalla eikä oo toiminut super shippaajana🤭
 
vierailija
Ja mehän ei haluta Jereä Israeliin just tohon aikaan vaan poliittisista tai epäitsekkäistä syistä Älkää ees vetäkö mitään politiikkaa tähän, ite ainakin suoraan myönnän että haluan Jeren vaan mielummin tapaamaan jokereita ja piste
no mä kyllä ihan aidosti mietin myös mahdollista kohua keikkapaikasta, Käärijällö ollut jo se instaseuraamiskohu ja eikä se Rammstein-tatskakaan välttämättä enää mikään meriitti ole.
 
vierailija
Taidan olla nyt aikamoinen kyttääjä ja tulkitsija mutta ihan kuin tuossa Joker outin instastoorin videossa olisi Krisillä takin alla vihertävä paita, kun tekevät soundcheckiä illan keikkaa varten. Vai näenkö nyt vaan jotain, mitä haluan nähdä?
Tuo on kyllä ihana video kaiken kaikkiaan, nyt vasta sen huomasin. Mikäs tuo biisi onkaan joka siinä soi? On todella kaunis 💓
 
vierailija
no mä kyllä ihan aidosti mietin myös mahdollista kohua keikkapaikasta, Käärijällö ollut jo se instaseuraamiskohu ja eikä se Rammstein-tatskakaan välttämättä enää mikään meriitti ole.
Sama, tänä päivänä cancel sormet on aika herkästi näppäimillä, ja erityisesti jos sen ilmoilta nostettais se kevään kohu uudestaan ja kansainvälisesti tapetille... Enkä suoraan sanottuna itsekään arvostaisi yhtään sitä, jos Israeliin menisi (en siis ite mitenkään cancellais tai lopettais kuuntelemista, mut olis vaan tosi huono liike). Mut toki hän tekee mitä haluaa ja on sit valmis maksaa mahdolliset seuraukset.
 
vierailija
Toivottavasti Käärijä on nyt kuitenkin kertonut etukäteen Bojanille ja muille jokereille olevansakin sen jokereiden Suomem kiertueen ajan poissa jos ja kun nyt on sinne Noan vieraaksi lähdössä.
 
vierailija
Siis, jos vielä vähän politiikkaa, niin ei K:n menemisestä nosta mitään hälyä kukaan muu kuin vasemmiston muutama kommunisti ja tuskin hekään jaksaa. :D Kuten joku sanoi, länsimaat yleisesti on Israelin puolella aina. Eli se ei ole mikään peruste Kärtsyn menemättömyydelle, myönnetään vaan reippaasti että jokerit on.
 
vierailija
voi se keretä niitä näkee pikasesti ei se oo varmaa meneekö j sinne keikkalle vai ei tässä on vile 2kk aikaa
Juu, mutta jos (ja epäilen että kun) on menossa ja se huomenna ilmoitetaan, niin tuskin sitä enää perutaan. Jos keikka siellä on 21.9 niin sinne joutuu kyllä lähtemään edellisenä päivänä jo, keikkajärjestelyt on vähän isommat ton kokoluokan konsertissa, jää kyllä jokerit tapaamatta.
Mietin muutrn että sinne varmasti halutaan sitte tanssijat ja kaikki. Tuplaajat toki ja muutakin crewta, ei ole halpa reissu eikä sen takia varmaan kuitenkaan mikään yhden biisin keikka kumminkaan.
 
vierailija
Siis, jos vielä vähän politiikkaa, niin ei K:n menemisestä nosta mitään hälyä kukaan muu kuin vasemmiston muutama kommunisti ja tuskin hekään jaksaa. Kuten joku sanoi, länsimaat yleisesti on Israelin puolella aina. Eli se ei ole mikään peruste Kärtsyn menemättömyydelle, myönnetään vaan reippaasti että jokerit on.
Mä en oikein jaksa uskoa, että jokerit olisi se tekninen ongelma, joka estää lähdön. Olisihan se toki suloista. jos käärijä on paikalla ei tiedä taas, minkä draaman saavat aikaiseksi b kanssa.
 
vierailija
Siis, jos vielä vähän politiikkaa, niin ei K:n menemisestä nosta mitään hälyä kukaan muu kuin vasemmiston muutama kommunisti ja tuskin hekään jaksaa. Kuten joku sanoi, länsimaat yleisesti on Israelin puolella aina. Eli se ei ole mikään peruste Kärtsyn menemättömyydelle, myönnetään vaan reippaasti että jokerit on.
No kyllä mä sanoisin, että oma ikäluokkani 25-35 v on aikalailla käärijän pääfanikuntaa, ja mitä ymmärrän yleisesti ikäisistäni on, ettei todellakaan moni kauhean hyvällä tuota katsoisi. Ei kovin vasemmalla edes tarvitse olla, että on nähnyt ja kuullut kuinka perseestä myös Israel tossa sopassa on ja järkyttäviä juttuja tehnyt. Ei nyt joo enempää politiikkaa, mut kyllä mulla aidosti jokereiden lisäksi nuo syyt painaa siinä, miksen sitä sinne haluaisi. Mutta joo, ei tehdä tästä pidempää väittelyä, menee aika OT 😅
 
vierailija
Kaikella rakkaudella kaikille, mutta mun mielestä täällä oli aika kivan verkkainen ja pohdiskelevampi tahti aiemmin, kun taas nyt tulee sivukaupalla turhaa spekulaatiota Israelin keikasta. Toivottavasti täällä ei käy sama ilmiö kuin siellä toisella palstalla, että ne oikeasti hyvät jutut hukkuu massaan, ja sivut täyttyy ihan tyhjästä pyörittelystä... Tästä ei nyt tarvitse siis kenenkään loukkaantua, en tarkoita pahalla.
Oma ajatukseni tällä hetkellä poikien väleistä on se, että ehkäpä he ovelasti nyt nimenomaan yrittävät harhauttaa kaikkia esittämällä etäisiä, ja sitten yhtäkkiä vaikka elokuussa Jere onkin Sloveniassa, kuin huomaamatta päässyt sinne livahtamaan.
 
vierailija
Joo ei tule kyllä jokerit esteeksi lähdölle, kun on varmaan aika isoista rahoista kysymys. Sitä vähön ihmettelen että tosiaan kommentoi jokereiden keikkapostaukseen yes i come ja siitä Noan keikasta oli huhuttu jo sitä ennen. Että onko sitten ollut ensin tilanne se että ei ollut menossa mutta lyötiin lisää pätäkkää pöytään tms ja mieli muuttui.
 

Yhteistyössä