Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Näin minä tätä sydänsuruani työstän:

K viisujen jälkeisellä viikolla julkisesti, rakkaudesta/onnesta/ilosta säihkyen: Bojan, you are my best friend. I love you. Come to Finland. With me.

Pelkkä kaverikin ajattelisi, että pitänee mennä. Rakastunut puppy ajattelee, että tällä on kiire, ja varaa lennot ennen kuin kukaan ehtii kissaa sanoa.

Sydän pamppaillen saapuu B Suomeen. Ilta Tavastialla on taianomainen. Sen jälkeen jotain tapahtuu….viimeisen illan Twilight-story on symbolinen. K sanoo olevansa se vampyyri, eli huono, ja B siis se hyvä, ja rakastunut niin kuin rakastumisen kuuluu olla. Se jäähyväisvideo saa minut itkemään, B:n ’I love you’, ja poisjuoksu…

Tässä stoorissa on K ollut se, joka huuteli pitkin maailmaa, että B sitä ja B tätä. B itse on ollut nuoresta iästään huolimatta hyvin korrekti ja harkitseva kaikissa haastatteluissa. Ei ihme, jos B:lle jossain kohtaa tullut Tarottarenkin löytämä epäreiluuden tunne siitä mitä sanotaan julkisesti, ja siitä mikä todellisuus sitten kuitenkin on.

Minä uskon, että GF on ilmoittanut Bojanin vierailun yhteydessä, ja varsinkin sen jälkeen, että nyt riitti. Tuhannet ihmiset tuolla vihaa minua, koska olen sinun ja B:n suhteen tiellä. Sä alat tästä eteenpäin tekemään kaikkesi, että mä en enää saa noita viestejä. Että internet ei ole täynnä noita viestejä. Sä alat tekemään kaikkesi, että näytät maailmalle minun mieheltä, etkä Bojanin crushilta. Jos et sinä tee, niin minä teen omat johtopäätökseni. Asiaa painottaakseen viettivät vielä juhannuksen erillään.

Ja näin ei Jere julkisesti koskaan esimerkiksi kiittänyt Bojania vierailusta. Instaseinälle ei päätynyt yhtäkään kuvaa heistä kaksin. Vain joku ryhmäkuva, ai oliko tuokin tuolla…? Puhumattakaan, että huomioisi julkisesti B:n postauksia.

Ymmärtääkseni B ei koskaan ole alkanut seurata GF:ää Instassa. He eivät siis ystävystyneet.

Pian (20.6.) Suomen vierailun jälkeen Bojan antoi tv-haastattelun. Oli selkeästi varautunut Käärijä-kysymykseen, joka tietysti tuli. ’Juu, me pidämme yhteyttä monien viisukavereiden kanssa’. Ei mitään siitä, että juuri palannut Käärijän luota Suomesta. Vaikka Käärijä oli ainoa, joka mainittiin kysymyksessä.

Tarinahan ei varmastikaan alkanut tänä vuonna. Tässä on kaksi sukulaissielua, jotka olivat ehkä entisissä elämissään rakkaita toisilleen. Toisiaan he eivät koskaan tule unohtamaan. Meille sattumalta tuli etuoikeus saada todistaa tämän tapaamisen energioita, onnea ja iloa, koska se laitettiin meille videolla nettiin.

Sipriina
Mä olen Sipriina sun kanssa samoilla linjoilla. Että jostain on tullut tiettyjä vaatimuksia, että tämän on loputtava. Ja jos itseni laittaisin esim. J:n tyttöystävän asemaan, niin en tiedä kauanko miestä katselisin jos jotkut asiat eivät muutu.

Jotain sydänsuruja tunnen itsekin. Mutta huomaan laittavani kaiken Jn syyksi, vaikka taatusti on hänelläkin vaikeaa. Jos ei ole ihastunut ja B on, niin tuntee ehkä että olisi pitänyt aiemmin älytä, että toisella on tunteet pelissä. Jos on ihastunut itse Bhen ja luvannut jotain, niin huono omatunto katteettomista lupauksista. Ja pahin kaikista, on ihastunut niin Bhen kuin tyttöystäväänsä, eikä tiedä mitä tehdä. Kun haluaisi molemmat ja tietää ettei voi. Mutta silti mun sympatiat on vaan B suuntaan, että onhan hänellä kaikki hyvin. Ja silti Jllä voi olla ihan yhtä vaikeaa tai vaikeampaa.

Enid

Leila, sun ihana ficci, jonka muistan lukeneeni jo vauvalla, sai taas jotain liikkumaan mun ajatuksissa. Katsotaan saanko se päästäni ulos :)
 
vierailija
Haha miten kukaan ei ole huomannut, että gregorin ig stoorissa näkyy jollain käärijäpaita taustalla 😄 Epäilen Bojania ihan hiusten perusteella, joten nyt sit paniikki seis ja eiköhän heillä keskenään ole välit kunnossa vaikkeivät siitä mitään ulospäin enää halua näyttää.
 
vierailija
Haha miten kukaan ei ole huomannut, että gregorin ig stoorissa näkyy jollain käärijäpaita taustalla Epäilen Bojania ihan hiusten perusteella, joten nyt sit paniikki seis ja eiköhän heillä keskenään ole välit kunnossa vaikkeivät siitä mitään ulospäin enää halua näyttää.
Tai no okei hiuksia ei juurikaan näy, mut muuten vartalo täsmää
 
vierailija
Haha miten kukaan ei ole huomannut, että gregorin ig stoorissa näkyy jollain käärijäpaita taustalla Epäilen Bojania ihan hiusten perusteella, joten nyt sit paniikki seis ja eiköhän heillä keskenään ole välit kunnossa vaikkeivät siitä mitään ulospäin enää halua näyttää.
epäilen et on välit kunnossa turhaa on panikoida vaikka ei tostensa kuvia tykkäiliskään XD
 
vierailija
Haha miten kukaan ei ole huomannut, että gregorin ig stoorissa näkyy jollain käärijäpaita taustalla Epäilen Bojania ihan hiusten perusteella, joten nyt sit paniikki seis ja eiköhän heillä keskenään ole välit kunnossa vaikkeivät siitä mitään ulospäin enää halua näyttää.
Piti käydä heti kattomassa ja totta, siellähän se vihree paita taustalla näkyy. Ei nyt varmaks voi sanoo et on B, mut eiköhän :)
 
vierailija
Haha miten kukaan ei ole huomannut, että gregorin ig stoorissa näkyy jollain käärijäpaita taustalla Epäilen Bojania ihan hiusten perusteella, joten nyt sit paniikki seis ja eiköhän heillä keskenään ole välit kunnossa vaikkeivät siitä mitään ulospäin enää halua näyttää.
Ooh, siinä oli meille pieni rauhoittelu, kaikki on pojilla hyvin 💚
 
vierailija
Haha miten kukaan ei ole huomannut, että gregorin ig stoorissa näkyy jollain käärijäpaita taustalla Epäilen Bojania ihan hiusten perusteella, joten nyt sit paniikki seis ja eiköhän heillä keskenään ole välit kunnossa vaikkeivät siitä mitään ulospäin enää halua näyttää.
Jep, tällainen turha panikoiminen on raskasta. Pitääkö taas tituleerata Mauno Koivistoa :D
 

Yhteistyössä