Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Oon yllättyny miten monet pitää krisiä tai jania biseksuaaleina. must kris on vaan vähän itseriittoinen nuori mies ja Jan taas tyypillinen jöröttäjä hetero. lisäksi se että molemmat puhuu paljon aina naisista. ainoa josta mulle tulee bi fiilikset on bojan
Kris ja Nace ovat minusta taas aivan selviä heteroita. Toki niillä eri vivahteilla.😉 Juresta en osaa sanoa mitään. Bojan ja Jan ovat selvästi bi/pan seksuaaleja. Jan kuvailee itseään niin, ettei oikein mitään jää arvailujen varaan. Toki he kaikki leikittelevät erilaisilla rooleilla ja normeilla, joten vaikea oikeasti sanoa, mitä he sisimmässään ovat.
 
vierailija
Ootko varma ettei sulle tule noi fiilikset vaan siksi että haluaisit Janin olevan tollainen kun kuvailit? Koska mulla Jan ei aiheuta mitään fiiliksiä ja sen takia varmaan en näekään hänessä mitään kuvailemiasi juttuja. (olen Nace fani)
Todella paljon mahdollista että tässä on kyse mun mielikuvituksesta ja hyvin voimakkaasta projisoinnista ☺ mä näen hänessä juuri semmosta "pimeää seksuaalisuutta" mitä joku kuvaili täällä, mutta voi olla että pimeys on ihan omassa päässäni. En ihmettelisi!
🐶🩷
 
vierailija
Löytyi. Ja apua. Olen sanaton. Viimeisessä kuvassa B:n kanssa ja joku pitää häntä niskasta kiinni määrätietoisin ottelun. Aivan älyttömän kuumaa eikä edes vain kuumaa vaan Tavastia-tason häiritsevää ja ravistelevaa. Huhhhuh.

Taitaa muuten meidän pojat olla vähän pilviveikkoja vai mitä luulette? B kertoo olevansa jonkin sortin hypokondrikko minkä vuoksi rajat pitää päihteissä. Toivon niin. Mitäs se Jure pössytteli lavalla, oliko tavan tupakkaa vaan... viimeisissä IG kuvissa eri tileillä näkyy.
Ei ole B
 
vierailija
Kiinnostaisi kyllä, olisiko K:ta pelottanut B:n lähestyminen ellei hän seurustelisi. Nyt saattaa pelätä että päätyisi pettämään jos on monogamisessa suhteessa. Mutta pelottaako B:n kanssa olemisessa jokin muukin?
Olen eri jota lainasit, mutta pohdin aiemmin ketjussa, voisiko K:lla olla jonkinlaista alemmuudentunnetta tai pelkoa omasta riittämättömyydestä Bojanin suhteen. K ja B tulee erilaisista taustoista; B kultturellista lääkäriperheestä, K:lla enemmän taloudellista epävakautta ja vakava sairaus, joka on voinut vahvistaa altavastaajan identiteettiä. Bojania voi viehättää nimenomaan tuo heidän erilaisuus, mutta K ehkä ajattelee ettei ole ”riittävä” Bojanille. En tiedä…ei tämä varmaan tärkein syy ole, mutta yksi osa… Jokin suojamuuri K:lla tuntuu olevan, ja soisin että he saisivat sen yhdessä murrettua.
 
vierailija
Miten Jan kuvailee itseään?

Nače on tosi komea mies mutta ei aiheuta minkäänlaista värähdystä mussa. Oletan siis että on perushetero käänteisellä tutkallani. Samoin Jure aiheuttaa lähinnä ärtymystä (jaiks sori). Kris on minusta ylimielisen oloinen enkä jaksa kiinnostua hänen sielunmaisemastaan. Jan pelottava, hän voisi olla kiinnostavakun. Ja sitten on Bojan. Oi Bojan. Mitä tämä poika ei olisi.

Mutta kaikesta tästä huolimatta JO toimii yhdessä bändinä loistavasti. Mutta en jaksa seurata kenenkään yksittäisen bändiläisen tekemisiä kuin Bn.
 
vierailija
Kris ja Nace ovat minusta taas aivan selviä heteroita. Toki niillä eri vivahteilla. Juresta en osaa sanoa mitään. Bojan ja Jan ovat selvästi bi/pan seksuaaleja. Jan kuvailee itseään niin, ettei oikein mitään jää arvailujen varaan. Toki he kaikki leikittelevät erilaisilla rooleilla ja normeilla, joten vaikea oikeasti sanoa, mitä he sisimmässään ovat.
Sama täällä, musta B & Janista loistaa niin selvästi bi-vibat ja lisäksi myös jotain joustavaa omissa rooleissaan/dynamiikassaan.


Tänään joku mainitsi Janista switch, tää fiilis on mulle todellakin tullut, ja helppo kuvitella:p En osaa Janin suhteen oikein kuvailla, mistä nää vaikutelmat tulee, mutta energiat on kyllä selvät mun silmiin.

Siksi jäinkin miettiin, mistä mulla/teillä Janin suhteen se vaikutelma tulee? Onko tuohon 'Jan kuvailee itseään niin, ettei mitään jää arvailujen varaan" jotain videota tai tarkempaa kuvailua, mistä sellainen vaikutelma tulee?

Nää on kyllä vähän mulle yllättäen niin kiinnostavia pohdintoja ja fiilistelyjä, ja tunnistan kyllä teemoja ja niiden linkkejä omaan elämään ja mikä tuntuu tai tuntunut ajankohtaiselta pyöritellä aiheina itse ja itsessä.
 
vierailija
Mä olen jotenkin ajatellut että Jan olis pan/bi, TOSI kinky ja varmaan switch. 🫶 Janin igssä 23.toukokuuta 2022 julkaistut kuvat: En edes yritä selittää mitä niissä tapahtuu, koska en itsekään tajua mutta jotain kuumaa.
Jan vie multa siis jalat alta täysin, mutta uskaltaisin lähestyä vain jos olisin itsevarma nuori miespuolinen d.
🩷
Mun seksuaalinen itsevarmuus hajoaisi pieniksi siruiksi, jos joutuisin Janin kanssa samaan huoneeseen kahdestaan. Jo hänen intensiivinen katse ja kinky olemus saa mut romahtamaan. Joo, ei ole mun jutuissa järjen häivää.🙈 Mä olen ensisijaisesti B&K fiilistelijä ja Bojanseksuaali, joten en käsitä, miten ykskaks tuollainen yön vampyyri saa mut kuumaksi.🙈
 
vierailija
Sama täällä, musta B & Janista loistaa niin selvästi bi-vibat ja lisäksi myös jotain joustavaa omissa rooleissaan/dynamiikassaan.


Tänään joku mainitsi Janista switch, tää fiilis on mulle todellakin tullut, ja helppo kuvitella En osaa Janin suhteen oikein kuvailla, mistä nää vaikutelmat tulee, mutta energiat on kyllä selvät mun silmiin.

Siksi jäinkin miettiin, mistä mulla/teillä Janin suhteen se vaikutelma tulee? Onko tuohon 'Jan kuvailee itseään niin, ettei mitään jää arvailujen varaan" jotain videota tai tarkempaa kuvailua, mistä sellainen vaikutelma tulee?

Nää on kyllä vähän mulle yllättäen niin kiinnostavia pohdintoja ja fiilistelyjä, ja tunnistan kyllä teemoja ja niiden linkkejä omaan elämään ja mikä tuntuu tai tuntunut ajankohtaiselta pyöritellä aiheina itse ja itsessä.
Janin insta. Ainakin mä ymmärrän sen yhden lauseen niin? Sori, jos jotain ärsyttää nämä Jan höpötykset.🙈 Edelleen Bojan ja Käärijä kiehtoo, mutta jos pitää itsellensä valita jotakin, niin.🤭
 
vierailija
Täällä tuntuu olevan aika monta Jan fania, minä myös xD jos jossain vaiheessa tarot tietäjä vaan ehtii muilta pyynnöiltä niin myös jonku sortin Jan luenta olisi kiva :p en siis meinaa missää shippaus mielessä koska K&B on OTP vaan että millaset välit heillä on yleisesti
 
vierailija
Awws! Mä pohdin tuossa aikaisemmin Janin katseesta ja hymystä itselle välittyvää sellaista synkempää kutsuvaa puolta 🖤 Niin nuo kuvat mitä olette löytäneet, nehän on juuri tuota, hrrr apua!

Glu glu, ja etenkin tuo kolmas missä joku pitää niskata kiinni tuota Janilta höyryä vastaanottavaa.. Ja on laittanut nuo kuvat feediinsä, eli jotenkin vakaasti seisoo tuossa itsenään. Jestas miten kuumaa! Taas oma mieli vienyt tämän laivan kyydissä mielenkiintoisille vesille näin su päivällä. Laitoin jopa tuossa soimaan oman spessu kinky vibes soittolistan, sujui ruuanlaitto virtaavasti 😛

Mun mielestä kanssa K&B tullut esiin, että oikeasti B taitaa olla se vahva ja kannatteleva. Mitä tarotkin kertoi. Että J tarvii suojiaan enemmän. Sit lavatilanteissa J pystyy K roolin turvin heittäytymään, tuo Käärijyys sallii ja suojaa, että voi elää siinä itsestään jotakin osaa todeksi tosi aidosti, siinä on kaikki langat hänen käsissään 🔥

🌺💚
 
vierailija
Mun seksuaalinen itsevarmuus hajoaisi pieniksi siruiksi, jos joutuisin Janin kanssa samaan huoneeseen kahdestaan. Jo hänen intensiivinen katse ja kinky olemus saa mut romahtamaan. Joo, ei ole mun jutuissa järjen häivää. Mä olen ensisijaisesti B&K fiilistelijä ja Bojanseksuaali, joten en käsitä, miten ykskaks tuollainen yön vampyyri saa mut kuumaksi.
Feel you 😽 Kiva kun taas uusia polkuja täällä salaisessa puutarhassa tutkittavaksi yhdessä 😍🌺💚
 
vierailija
Tuota, olikos se niin että siinä saunarekkavideolla oli selvää että Janin paketti pöksyissä oli varsin vaikuttava. Ei varmaan ainakaan haittaa D roolin ottoa hänellä tuo fyysinen ylivertaisuus sillä saralla. No niin ja haenkin tästä takkini.
 
vierailija
Siksi on hyvä, että bändissä on 5 jäsentä, niin kaikille löytyy jotakin.😘 Plussana tähän vielä K&B romance sekä Gregor. Itse tykkään Bojanista eniten ja hiukan myös Krisistä. Jure ja Nace hieman tylsiä mun makuuni. Jan taas vaikuttaa joltain S&M harrastajalta, joten hän ei ole mun juttu. Voi olla, että he ovat ihan jotain muuta, mutta nämä on vain mun mielikuvia.🤣
 
vierailija
Miten Jan kuvailee itseään?

Nače on tosi komea mies mutta ei aiheuta minkäänlaista värähdystä mussa. Oletan siis että on perushetero käänteisellä tutkallani. Samoin Jure aiheuttaa lähinnä ärtymystä (jaiks sori). Kris on minusta ylimielisen oloinen enkä jaksa kiinnostua hänen sielunmaisemastaan. Jan pelottava, hän voisi olla kiinnostavakun. Ja sitten on Bojan. Oi Bojan. Mitä tämä poika ei olisi.

Mutta kaikesta tästä huolimatta JO toimii yhdessä bändinä loistavasti. Mutta en jaksa seurata kenenkään yksittäisen bändiläisen tekemisiä kuin Bn.
Tämä on muuten totta. Minusta he ovat yksinään hieman tylsiä, mutta erittäin kiinnostavia yhdessä.
 
vierailija
Tuota, olikos se niin että siinä saunarekkavideolla oli selvää että Janin paketti pöksyissä oli varsin vaikuttava. Ei varmaan ainakaan haittaa D roolin ottoa hänellä tuo fyysinen ylivertaisuus sillä saralla. No niin ja haenkin tästä takkini.
Voi jestas, totta! 🤣🤭

Nyt seuraa super nolo paljastus. Tuli tuosta Janin yön vampyyri metaforasta mieleen, olin jo ihan unohtanut. Joskus jo aikaa sitten kun en ollut vielä oikein kunnolla oivaltanut omaa submissiivista puolta, niin olin jotenkin aivan heikkona True Blood sarjan Alexander Skarsgårdin vampyyri hahmoon 🤣🤭🙈 Etenkin jollain kausilla hahmo oli niin suvereenin dominoiva ja toisaalta herkkä. Siis sysäsi mua siihen suuntaan kunnolla. Että on tässä tällaista yön vampyyrin edessä polvilleen putoamisen menneisyyttä.. 🫠

Kiitos ja anteeksi sivuraide 🙃🌺💚
 
vierailija
Mullekin tulee siitä sellane olo että B vähän kokeilee kepillä jäätä, vaikka on kolmaskin henkilö huoneessa. Jonka sitten K (taas) torppaa
Voiko olla kyse henkilökohtaisesta
Mullekin tulee siitä sellane olo että B vähän kokeilee kepillä jäätä, vaikka on kolmaskin henkilö huoneessa. Jonka sitten K (taas) torppaa
Voisiko olla kuitenkaan kyse mistään henkilökohtaisesta viestistä, koska gf on kuitenkin kuuloetäisyydellä ja miksi julkaista sellainen viestintäyritys. Outo on, koska b reaktio vaikuttaa niin aidolta. Olikohan muuten myös gf saattamassa lentokentälle.
 
vierailija
Vielä Janista! Mua kutkuttaa sekin millainen sivustaseuraaja hän on ollut tuossa K&B dynamiikassa. Vilkuilee Bojania tietäväisesti ku haastatteluissa kysytään Kärtsästä; vinkkaa omaan Käärijä-paitaansa päin kun lentokentällä kysytään mihin B on jäänyt. Haluaisin nähdä reaktiovideon siitä kun Jan katsoo tallenteita K:sta ratsastamassa B:lla. Tai siitä mitä B ja Jan on puhunu keskenään K:sta.
 
vierailija
Vielä Janista! Mua kutkuttaa sekin millainen sivustaseuraaja hän on ollut tuossa K&B dynamiikassa. Vilkuilee Bojania tietäväisesti ku haastatteluissa kysytään Kärtsästä; vinkkaa omaan Käärijä-paitaansa päin kun lentokentällä kysytään mihin B on jäänyt. Haluaisin nähdä reaktiovideon siitä kun Jan katsoo tallenteita K:sta ratsastamassa B:lla. Tai siitä mitä B ja Jan on puhunu keskenään K:sta.
Oi totta! Tuo on kutkuttava asetelma ja ajatus. Reaktiovideo olisi varmasti kiintoisa ja muutoinkin, mitä kaikkea ehkä ovat K&B tilanteesta jakaneet..
😽🌺💚
 
vierailija
Ihmetytti kun siinä viime Tarot luennassa tuli ilmi että myös B on saanu negaa tästä tilanteesta? Kun K kohdalla voin uskoa että ne sen äijä kaverit voi kuittailla ikävästi mutta B kohdalla vähän hämmentää kun jokerit vaikuttaisi tosi suvaitsevilta. Ehkä kyse oli sitten B perheestä
 
vierailija
Eikö Jan ollut se matemaatikko ja bändin hevimies (tykkää toki myös mm. räpistä)? Minusta hän vaikuttaa hillityn älykkäältä ja hiukan boheemilta. Hänessä minua kiehtoo tuo ristiriita; ns. nörtti, jossa on jotakin pimeän seksuaalista. Se intensiivisen katse, kun hän tuijottaa jotakin ihmistä. Tulee mieleen jonkun vampyyri sarjan vampyyri. Kiehtova ja pelottava samaan aikaan. En oikein tiedä, että menisinkö treffeille hänen kanssaan vai juoksisinko karkuun (tosin tällaista tilaisuutta ei edes tule, joten turha kai edes pohtia asiaa). Martin oli kyllä komea, minusta Bojankin jää kakkoseksi hänelle. Bojan pelottava?
Jan on muuten ainoa joka on niissä Jokerout hotline puheluissa ilman aurinkolaseja ja on kyllä kuuma. Velik velik kuuma vai miten tuo nyt kirjoitetaankaan. Ei tartte tuota katsetta piilotella aurinkolasien taakse.

Bojan taas näyttää siinä lenttokenttävideossa herkistyneeltä (varsinkin silmiä katsottaessa) verrattuna siihen twilightpätkään. Voi olla että vaan eri valaistus tekee mutta toivottavasti ovat menneet kahdestaan lentokentälle ja siitä johtuis tuo herkistyminen.
 
vierailija
Nyt kun täällä ollaan tällä linjalla tänään, niin en voi sille mitään, mutta musta tuntuu siltä, että Gregor ottaa kaikki lavalle lentäneet rintsikat talteen ja pukeutuu niihin aina yksin ollessaan. Jotain pimeää ja vähän limaistakin tuossa miehessä on.
 

Yhteistyössä