vierailija
Mmm olet oikeassa, ehdottomasti D/s väreilyä noissa asetelmissa. Humps heti lähti taas liekille ja laukalle, no niin rauhoitutaan, sunnuntai ja kaikkiTätä piti vielä kommentoida. Ihanaa kun täällä on vähän verkkaisempi tahti, niin ehtii paremmin mukaan vaikka välillä muutakin elämää
Tuo on herkullinen klippi, kiitos! Bojan on suloinen leikkisä tuossa ja on kiva miten Kris antaa hänelle tunnustusta. Ja Bojanin tapa katsoa noin tiettyjä...
Hyvin sanoitettu tuota feminiinisuuden ja maskuliinisuuden väreilyä, pientä ristiriitaa, joka näkyy meidän molemmissa ruusuissa ja vähän eri tavoin eri hetkissä. Se on raikasta ja niin kuumaa! Pohdin itsekin tuota autolla ajamista LadySlo kommenttien jälkeen ja tosiaan tuo Kärtsärin kutsuvan eilisen tarinan. Hassua miten tavallaan tuollainen arkinen hetki voi olla niin ihana. Myös tuntuu hyvältä nähdä K noin rentona ja hyväntuulisena tuossa ja ohjaksissa
Kun pohdin tuota, niin huomaan, että omassa mielessä tuo kumpi ajaa ja muut vastaavat nyanssit ei liity niinkään "herrasmies"/nais teemaan tai tasa-arvoon. Pahoittelut, taas tämä suunta Mutta oma mieli kääntyy enemmän dynamiikkaan. Siihen mitä asiat voi arjessa edustaa, symboloida tai vahvistaa valta-asetelmaa ja sitä kautta molempien tarpeita. (tai sit voi toki olla merkityksettömiäkin tai vaan käytännöllisiä, mutta näillä laseilla) Tykkään itse miten jotkut pienet asiat voi vahvistaa D/s asetelmaa ja samaan aikaan olla toisesta välittäviä ja rakkaudellisia huolehtiva tekoja.
Olen välillä ollut huomaavinani, että K käskytys klipit on usein ennen keikkoja. Oon miettinyt lataako siinäkin Kärtsärin roolia itseensä jotenkin. Lavalla on niin itsevarma kuuma ja karismaattinen. Sit keikkojen jälkeen näkyy usein sellainen lämmin hassutteleva, kiittelevä, flow kärtsäri.
Ajattelen kuitenkin että Slovenia on vielä monissa asioissa hyvin eri tavoin ajatteleva jos koskaan tulee Pohjoismaiseen ajatteluun esim naisten yhteiskunnallisesta osallisuudesta ja roolista perheessä. Vaikka suhteessa ja omassa identiteetissä D/s-elementtejä onkin, yhteiskunnallisella tasolla myös se perinteinen miehinen / naisen asema -kuvio sekoittuu tähän. Ja sosiologina uskon että B on joutunut ajattelemaan noita kuvioita enemmän kuin keskimäärin 24 v popparirokkari