Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tätä piti vielä kommentoida. Ihanaa kun täällä on vähän verkkaisempi tahti, niin ehtii paremmin mukaan vaikka välillä muutakin elämää

Tuo on herkullinen klippi, kiitos! Bojan on suloinen leikkisä tuossa ja on kiva miten Kris antaa hänelle tunnustusta. Ja Bojanin tapa katsoa noin tiettyjä...

Hyvin sanoitettu tuota feminiinisuuden ja maskuliinisuuden väreilyä, pientä ristiriitaa, joka näkyy meidän molemmissa ruusuissa ja vähän eri tavoin eri hetkissä. Se on raikasta ja niin kuumaa! Pohdin itsekin tuota autolla ajamista LadySlo kommenttien jälkeen ja tosiaan tuo Kärtsärin kutsuvan eilisen tarinan. Hassua miten tavallaan tuollainen arkinen hetki voi olla niin ihana. Myös tuntuu hyvältä nähdä K noin rentona ja hyväntuulisena tuossa ja ohjaksissa

Kun pohdin tuota, niin huomaan, että omassa mielessä tuo kumpi ajaa ja muut vastaavat nyanssit ei liity niinkään "herrasmies"/nais teemaan tai tasa-arvoon. Pahoittelut, taas tämä suunta Mutta oma mieli kääntyy enemmän dynamiikkaan. Siihen mitä asiat voi arjessa edustaa, symboloida tai vahvistaa valta-asetelmaa ja sitä kautta molempien tarpeita. (tai sit voi toki olla merkityksettömiäkin tai vaan käytännöllisiä, mutta näillä laseilla) Tykkään itse miten jotkut pienet asiat voi vahvistaa D/s asetelmaa ja samaan aikaan olla toisesta välittäviä ja rakkaudellisia huolehtiva tekoja.

Olen välillä ollut huomaavinani, että K käskytys klipit on usein ennen keikkoja. Oon miettinyt lataako siinäkin Kärtsärin roolia itseensä jotenkin. Lavalla on niin itsevarma kuuma ja karismaattinen. Sit keikkojen jälkeen näkyy usein sellainen lämmin hassutteleva, kiittelevä, flow kärtsäri.
Mmm olet oikeassa, ehdottomasti D/s väreilyä noissa asetelmissa. Humps heti lähti taas liekille ja laukalle, no niin rauhoitutaan, sunnuntai ja kaikki 🙈🤪

Ajattelen kuitenkin että Slovenia on vielä monissa asioissa hyvin eri tavoin ajatteleva jos koskaan tulee Pohjoismaiseen ajatteluun esim naisten yhteiskunnallisesta osallisuudesta ja roolista perheessä. Vaikka suhteessa ja omassa identiteetissä D/s-elementtejä onkin, yhteiskunnallisella tasolla myös se perinteinen miehinen / naisen asema -kuvio sekoittuu tähän. Ja sosiologina uskon että B on joutunut ajattelemaan noita kuvioita enemmän kuin keskimäärin 24 v popparirokkari 😁

🌙💜
 
vierailija
Vähän edelliseen liittyen, minulle tuli mieleen


Vähän edelliseen liittyen, minulle tuli mieleen taas se Bojanin vierailun viime hetkien käskytys Bojanille, se Twilight tilanne. Erityisesti Bojanin ilmeet. En ilmeisesti ymmärrä ollenkaan, mistä siinä loppujen lopuksi oli kyse. Huumoria varmaan, mutta miksi tuollaista huumoria ja vielä vierailun lopuksi.
Totta, tämä klippi on jäänyt analysoimatta, av:lla meni ohi kaikki ja en ainakaan muista mitään puutarhahenkistä pohdintaa tästä. Minulle jäi tästä klipistä jostain syystä ontto olo. Kestin sen niin kauan kun hoksasin ne kuuluisat koivet. En halua niihin mennä enempää muuten kuin sen verran että dynamiikka muuttuu kyllä tyystin kun seurassa onkin kolmas henkilö. Haluaisin olla onnellinen J puolesta mutta rehellisyyden nimissä se on vaikeaa, uh häpeällistä.

Noh aiheeseen. Oliko klipin käsikirjoitus sovittu? Mitä B tarkoitti kommentillaan että I know what you are - on leffasta kyllä ja ymmärrän viittauksen mutta miksi sanoo niin ja vielä tärkeämmin, miksi B hiljennettiin, miksi kääntyi niin nopeasti ja kuuliaisesti, oheistoimintokin mukista hörppimiseen. Tosi outo klippi josta en saa mitään tolkkua tai hyvää oloa. Se lyhyt katse B:llä pyörii mielessäni kun on sanonut lauseensa. Näenkö siinä epätoivoa, en tiedä.

🌙💜
 
vierailija
Mmm olet oikeassa, ehdottomasti D/s väreilyä noissa asetelmissa. Humps heti lähti taas liekille ja laukalle, no niin rauhoitutaan, sunnuntai ja kaikki

Ajattelen kuitenkin että Slovenia on vielä monissa asioissa hyvin eri tavoin ajatteleva jos koskaan tulee Pohjoismaiseen ajatteluun esim naisten yhteiskunnallisesta osallisuudesta ja roolista perheessä. Vaikka suhteessa ja omassa identiteetissä D/s-elementtejä onkin, yhteiskunnallisella tasolla myös se perinteinen miehinen / naisen asema -kuvio sekoittuu tähän. Ja sosiologina uskon että B on joutunut ajattelemaan noita kuvioita enemmän kuin keskimäärin 24 v popparirokkari
Totta! Tässä on monta mielenkiintoista yksilön mielen maailman ja suhteiden dynamiikan ja laajemmin oman kulttuurin ja ympäröivän maailman, unohtamatta fan service, kerrosta päällekkäin. Ja tuo B:n koulutus myös. Ja sit samaan aikaan miten luontevasti ja taiten kaikki hänellä soljuu 😽 Ihanaa muutoin, kun hän tuossa haastiksessa (Joker out subs) myös kommentoi, että on tykännyt lähestyä ihmisiä ja tutustua heihin ja tekee sitä edelleen 🤗 Tulee olo, että B todella nauttii ja elää tuosta kaikesta. Vrt K joka enemmän mixed signals, elää unelmaansa nyt kuumalla liekillä ja toisaalta näkee jo sen yli, haaveilee eläkkeestä kun on massit kääritty (Ja sekin on ok! Kukapa meistä ei mieluusti hyppäisi oravanpyörästä 😅)

🌺💚
 
vierailija
Heh mulla ollut vauhti päällä tänään näemmä, tämä allekirjoitushomma on jotenkin paljastava. Huomaan muuten muutoksen omassa olossani. Olen saanut nukuttua, viimeisetkin rippeet Tavastia-dropista on nyt ohi. Huojentavaa mutta myös jotenkin sääli. Toivottavasti tulee vielä uusia nostatuksia meille shippilaivan aalloilla ruusulastissa keikkuville.

Nyt valmistelemaan juhannusvieraille ruokia, palaan illansuussa näihin tunnelmiin.

Kaunista päivää kaikille!

🌙💜
 
vierailija
Totta, tämä klippi on jäänyt analysoimatta, av:lla meni ohi kaikki ja en ainakaan muista mitään puutarhahenkistä pohdintaa tästä. Minulle jäi tästä klipistä jostain syystä ontto olo. Kestin sen niin kauan kun hoksasin ne kuuluisat koivet. En halua niihin mennä enempää muuten kuin sen verran että dynamiikka muuttuu kyllä tyystin kun seurassa onkin kolmas henkilö. Haluaisin olla onnellinen J puolesta mutta rehellisyyden nimissä se on vaikeaa, uh häpeällistä.

Noh aiheeseen. Oliko klipin käsikirjoitus sovittu? Mitä B tarkoitti kommentillaan että I know what you are - on leffasta kyllä ja ymmärrän viittauksen mutta miksi sanoo niin ja vielä tärkeämmin, miksi B hiljennettiin, miksi kääntyi niin nopeasti ja kuuliaisesti, oheistoimintokin mukista hörppimiseen. Tosi outo klippi josta en saa mitään tolkkua tai hyvää oloa. Se lyhyt katse B:llä pyörii mielessäni kun on sanonut lauseensa. Näenkö siinä epätoivoa, en tiedä.
Joo mulla sama! Täytyy myöntää, mulla droppasi silloin ihan kunnolla kun näin tuon klipin, nuo jalat ja B:n lähtö siihen päälle, että kyseessä viimeinen ilta ja viimeiset hetket. En pystynyt oikein edes katsomaan tuota enää kunnolla. Jäi nimenomaan valju ontto olo. Tämä oli jännästi meille kollektiivisesti jaettu tunnelma, vaikka toki ihan shippilaseilla, eikä voida tietää mitä kaikki heille ollut ja mikä pointti tai liekö mitään 🥴🌺💚
 
vierailija
Luin illalla oikein urakalla J & B fanficcejä. ja nyt huomaan, että mulla on tosi surullinen olo. En edelleenkään oikein ymmärrä miksi tämä ottaa mua jostain syvältä, miksi niin kovasti haluaisin että he olisivat oikeasti rakastuneita ja haluaisivat olla yhdessä.

Jotain tämän täytyy kertoa musta itsestäni, mutta mitä. Huomaan kyllä kipuilevani sen suhteen, että se pelottava 50 lähestyy muutaman vuoden päästä. Että onko nyt jotain mitä mä kadun nuoruudesta ja nyt kohdistan sen tähän parivaljakkoon, että uskaltakaa ottaa riskejä. En vaan saa kiinni mitä se omalla kohdalla olisi.

Enid
 
vierailija
Tarot-mammalle sellainen toivomus, että tee luenta siitä, mitä silloin viisujen finaalin jälkeen oikein tapahtui. Mulla on semmoinen tunne, että jotain siellä on käynyt. Se koko Bojanin lentosekoilu, puhelin jäi jonkun muun maan (no minkähän maan.... ei kyllä ikinä arvata) delegaation tavaroihin, Käärijän olotila ja habitus kun pääsi Suomeen jne.
Pitää pistää nää kaikki teidän pyynnöt ylös etten unohda mitään 🔮 ehdin varmaan tänään tekemään yhden luennan jossain vaiheessa. Teen varmaan sen mitä pyydettiin ensimmäiseksi (mitä tuntee ja näkee toisissaan)
 
vierailija
Olette varmaan muutkin huomanneet, että Bojanilla on tapana katsoa palvovin silmin ainakin Krisiä, varmaan muitakin. Olen törmännyt nyt kahteen videoon, joissa b katsoo rakastuneen ilmein Krisiä, jota haastatellaan. Katse vaeltaa samalla tavalla edestakaisin kuin siinä yhdessä kärtsävideossa. Tai sitten hänellä on Krisin suhteen jotain mielessä.
Musta se ei ole kuitenkaa samanlaine rakastunu puppy ilme kuin K kanssa vaan enemmän sellane ”oho sä oot samalla tasolla kuin mä”, kunnioittava ilme
 
vierailija
Totta, tämä klippi on jäänyt analysoimatta, av:lla meni ohi kaikki ja en ainakaan muista mitään puutarhahenkistä pohdintaa tästä. Minulle jäi tästä klipistä jostain syystä ontto olo. Kestin sen niin kauan kun hoksasin ne kuuluisat koivet. En halua niihin mennä enempää muuten kuin sen verran että dynamiikka muuttuu kyllä tyystin kun seurassa onkin kolmas henkilö. Haluaisin olla onnellinen J puolesta mutta rehellisyyden nimissä se on vaikeaa, uh häpeällistä.

Noh aiheeseen. Oliko klipin käsikirjoitus sovittu? Mitä B tarkoitti kommentillaan että I know what you are - on leffasta kyllä ja ymmärrän viittauksen mutta miksi sanoo niin ja vielä tärkeämmin, miksi B hiljennettiin, miksi kääntyi niin nopeasti ja kuuliaisesti, oheistoimintokin mukista hörppimiseen. Tosi outo klippi josta en saa mitään tolkkua tai hyvää oloa. Se lyhyt katse B:llä pyörii mielessäni kun on sanonut lauseensa. Näenkö siinä epätoivoa, en tiedä.
Voihan se olla vaan ennalta päätetty tilanne mut jotenki ei vaa tunnu siltä. Ainakaan se Bojanin outo ilme joka muuttuu sekunnissa vakavaksi kun Kärtsä sanoo et hyst. Ja ne jalat… sopii myös siihe teoriaan mitä täällä on pyöritelty että K yritti pitää suojaverkkoa ympärillä eikä jäädä kahen B kanssa
 
vierailija
Tekeekö B muillekin tuota intensiivistä palvovaa seuraamista vai lähinnä Krisille? Joku sanoi että rumpalin kanssa on kovaa silmäpeliä keikoilla?

Ajattelen että B on myös hyvä kuuntelija ja kun arvostaa toista ihmistä tosi paljon, haluaa imeä kaiken itseensä ja fiilistellä. Se pätkä on ihana missä Kris puhuu hollantia ja B ihan sekoaa onnesta. On ihana hetkeen tarttuva prinssi. Ihminen joka jaksaa innostua pienistä asioista kaiken suuren keskellä mitä hänelläkin on, on varmasti onnellinen. Toivottavasti. Julkisuus on myös ahdistavaa mutta bändin lämmin tuki varmasti auttaa paljon. Jan on kuin Bojanin vastapari. Sarkastinen ja aina vähän kuin silmiä pyörittelemässä. Krisistä en saa oikein mitään kuvaa vielä, olisin ehkä ajatellut että Jan vetoaisi pahana poikana eniten Bojaniin. Vai oliko niin että Kris näistä olisikin se, joka poikien mielestä todennäköisimmin joutuisi tekemisiin poliisin kanssa... hmm... eli Kris ulkomuodosta huolimatta eniten bad boy näistä?

Pohtii,
Minä muistelisin, että se on Jure, joka joutuu herkimmin hankaluuksiin?🧐Jotenkin se yllättää, koska hän vaikuttaa poikamaisen kiltiltä. Ehkä hän onkin sellainen Vaahteramäen Eemeli, kun pääsee irti. Juresta mulla ei ole oikein vielä muuten muodostunut mielipidettä.

Kris on ollut monissa haastatteluissa yllättäen hyvin mukava, sain nimittäin alkuun hänestä ylimielisen ja piikikkään kuvan. Bojan tosiaan katsoo Krisiä usein ihaillen, mutta minusta siinä on enemmän kunnioitusta ilmassa, kuin mitään seksuaalista. Tämä on mun näkemys ja joku muu voi nähdä toisin. Bojan katsoo ihan eri tavalla Jereä, siinä on oikeasti jotakin kuumaa ja intensiivistä. Voisin myös kuvitella, että Bojanilla ja Janilla on jotain vetovoimaa keskenään vai johtuuko se vain heidän välisestään kontrastista? Jere on kuitenkin se special tapaus ja huh, kun haluaisin nähdä hänet vielä edes yhden kerran lavalla Bojanin kanssa. T: Arvo (nimimerkki hakusessa)🏖🍹
 
vierailija
Oon yllättyny miten monet pitää krisiä tai jania biseksuaaleina. 😀 must kris on vaan vähän itseriittoinen nuori mies ja Jan taas tyypillinen jöröttäjä hetero. 😅 lisäksi se että molemmat puhuu paljon aina naisista. ainoa josta mulle tulee bi fiilikset on bojan
 
vierailija
Mä olen jotenkin ajatellut että Jan olis pan/bi, TOSI kinky ja varmaan switch. 🫶 Janin igssä 23.toukokuuta 2022 julkaistut kuvat: En edes yritä selittää mitä niissä tapahtuu, koska en itsekään tajua 😳 mutta jotain kuumaa.
Jan vie multa siis jalat alta täysin, mutta uskaltaisin lähestyä vain jos olisin itsevarma nuori miespuolinen d.
🐶🩷
 
vierailija
Mä olen jotenkin ajatellut että Jan olis pan/bi, TOSI kinky ja varmaan switch. 🫶 Janin igssä 23.toukokuuta 2022 julkaistut kuvat: En edes yritä selittää mitä niissä tapahtuu, koska en itsekään tajua mutta jotain kuumaa.
Jan vie multa siis jalat alta täysin, mutta uskaltaisin lähestyä vain jos olisin itsevarma nuori miespuolinen d.
🩷
Nyt kiinnostelee mitkä kuvat? Mun IG ei näytä julkaisupäivää vaan 5 viikkoa sitten jne. Millainen setti ne ovat, yritin laskea viikoissa mitkä kuvat kyseessä mutten ole varma.
 
vierailija
Voihan se olla vaan ennalta päätetty tilanne mut jotenki ei vaa tunnu siltä. Ainakaan se Bojanin outo ilme joka muuttuu sekunnissa vakavaksi kun Kärtsä sanoo et hyst. Ja ne jalat… sopii myös siihe teoriaan mitä täällä on pyöritelty että K yritti pitää suojaverkkoa ympärillä eikä jäädä kahen B kanssa
Kärtsän komentelutyylille minun on vaikea löytää mitään selitystä, joka tekisi siitä jotenkin hauskaa tai hyväksyttävää. No ehkä joissain videoissa on toiminut, jos on ollut kyse tilanteesta, joka ei ole niin monitulkintainen kuin tämä. Minulle tulee mieleen, että tuosta K äijäilystä huolimatta Bojan on se vahvempi, kun ja jos K lohduttavaa olkapäätä taas joskus tarvitsisi. Suojaverkko on mielenkiintoinen ajatus. K on siis etukäteen ehdottoman varma, että se mitä hänen ja B välillä saattaisi tapahtua on väärin. Mistä tuollainen varmuus ?Eikö häntä yhtään kiinnosta tutkia, mistä on kyse? Kumpaa hän pelkää itseään vai Bojania. Odotan mielenkiinnolla seuraavaa tarot luentaa.
 
vierailija
Minä muistelisin, että se on Jure, joka joutuu herkimmin hankaluuksiin?Jotenkin se yllättää, koska hän vaikuttaa poikamaisen kiltiltä. Ehkä hän onkin sellainen Vaahteramäen Eemeli, kun pääsee irti. Juresta mulla ei ole oikein vielä muuten muodostunut mielipidettä.

Kris on ollut monissa haastatteluissa yllättäen hyvin mukava, sain nimittäin alkuun hänestä ylimielisen ja piikikkään kuvan. Bojan tosiaan katsoo Krisiä usein ihaillen, mutta minusta siinä on enemmän kunnioitusta ilmassa, kuin mitään seksuaalista. Tämä on mun näkemys ja joku muu voi nähdä toisin. Bojan katsoo ihan eri tavalla Jereä, siinä on oikeasti jotakin kuumaa ja intensiivistä. Voisin myös kuvitella, että Bojanilla ja Janilla on jotain vetovoimaa keskenään vai johtuuko se vain heidän välisestään kontrastista? Jere on kuitenkin se special tapaus ja huh, kun haluaisin nähdä hänet vielä edes yhden kerran lavalla Bojanin kanssa. T: Arvo (nimimerkki hakusessa)
Minun silmissäni Jeren hohto on aika lailla himmentynyt. On monta asiaa, jotka ovat tulleet häiriötekijöiksi, eikä vähiten gf vihjailut stooreissa. En edes näe häntä mitenkään erityisen kuumana tällä hetkellä. Uskon kyllä, että Bojanin kanssa hän taas loistaisi minunkin silmissäni.
 
vierailija
Kärtsän komentelutyylille minun on vaikea löytää mitään selitystä, joka tekisi siitä jotenkin hauskaa tai hyväksyttävää. No ehkä joissain videoissa on toiminut, jos on ollut kyse tilanteesta, joka ei ole niin monitulkintainen kuin tämä. Minulle tulee mieleen, että tuosta K äijäilystä huolimatta Bojan on se vahvempi, kun ja jos K lohduttavaa olkapäätä taas joskus tarvitsisi. Suojaverkko on mielenkiintoinen ajatus. K on siis etukäteen ehdottoman varma, että se mitä hänen ja B välillä saattaisi tapahtua on väärin. Mistä tuollainen varmuus ?Eikö häntä yhtään kiinnosta tutkia, mistä on kyse? Kumpaa hän pelkää itseään vai Bojania. Odotan mielenkiinnolla seuraavaa tarot luentaa.
Kiinnostaisi kyllä, olisiko K:ta pelottanut B:n lähestyminen ellei hän seurustelisi. Nyt saattaa pelätä että päätyisi pettämään jos on monogamisessa suhteessa. Mutta pelottaako B:n kanssa olemisessa jokin muukin?
 
vierailija
Nyt kiinnostelee mitkä kuvat? Mun IG ei näytä julkaisupäivää vaan 5 viikkoa sitten jne. Millainen setti ne ovat, yritin laskea viikoissa mitkä kuvat kyseessä mutten ole varma.
No, tämä on todella outoa selitettynä, mutta kasvoton miesporukka pitelee niskoista Jania ja jotakuta toista miestä ja jotakin mikä näyttää soijamaitopurkkiin askarrellulta bongilta ja savua siirtyy suusta suuhun ja tuota noin... 😂😂😂
 
vierailija
Mä olen jotenkin ajatellut että Jan olis pan/bi, TOSI kinky ja varmaan switch. 🫶 Janin igssä 23.toukokuuta 2022 julkaistut kuvat: En edes yritä selittää mitä niissä tapahtuu, koska en itsekään tajua mutta jotain kuumaa.
Jan vie multa siis jalat alta täysin, mutta uskaltaisin lähestyä vain jos olisin itsevarma nuori miespuolinen d.
🩷
Ootko varma ettei sulle tule noi fiilikset vaan siksi että haluaisit Janin olevan tollainen kun kuvailit? ;) Koska mulla Jan ei aiheuta mitään fiiliksiä ja sen takia varmaan en näekään hänessä mitään kuvailemiasi juttuja. (olen Nace fani)
 
vierailija
No, tämä on todella outoa selitettynä, mutta kasvoton miesporukka pitelee niskoista Jania ja jotakuta toista miestä ja jotakin mikä näyttää soijamaitopurkkiin askarrellulta bongilta ja savua siirtyy suusta suuhun ja tuota noin...
Löytyi. Ja apua. Olen sanaton. Viimeisessä kuvassa B:n kanssa ja joku pitää häntä niskasta kiinni määrätietoisin ottelun. Aivan älyttömän kuumaa eikä edes vain kuumaa vaan Tavastia-tason häiritsevää ja ravistelevaa. Huhhhuh.

Taitaa muuten meidän pojat olla vähän pilviveikkoja vai mitä luulette? B kertoo olevansa jonkin sortin hypokondrikko minkä vuoksi rajat pitää päihteissä. Toivon niin. Mitäs se Jure pössytteli lavalla, oliko tavan tupakkaa vaan... viimeisissä IG kuvissa eri tileillä näkyy.

🌙💜
 
vierailija
Löytyi. Ja apua. Olen sanaton. Viimeisessä kuvassa B:n kanssa ja joku pitää häntä niskasta kiinni määrätietoisin ottelun. Aivan älyttömän kuumaa eikä edes vain kuumaa vaan Tavastia-tason häiritsevää ja ravistelevaa. Huhhhuh.

Taitaa muuten meidän pojat olla vähän pilviveikkoja vai mitä luulette? B kertoo olevansa jonkin sortin hypokondrikko minkä vuoksi rajat pitää päihteissä. Toivon niin. Mitäs se Jure pössytteli lavalla, oliko tavan tupakkaa vaan... viimeisissä IG kuvissa eri tileillä näkyy.
Vai onko tuo toinen B vai joku ihan muu??
 
vierailija
Voihan se olla vaan ennalta päätetty tilanne mut jotenki ei vaa tunnu siltä. Ainakaan se Bojanin outo ilme joka muuttuu sekunnissa vakavaksi kun Kärtsä sanoo et hyst. Ja ne jalat… sopii myös siihe teoriaan mitä täällä on pyöritelty että K yritti pitää suojaverkkoa ympärillä eikä jäädä kahen B kanssa
Mullekin tulee siitä sellane olo että B vähän kokeilee kepillä jäätä, vaikka on kolmaskin henkilö huoneessa. Jonka sitten K (taas) torppaa
 

Yhteistyössä