Mäkin ajattelin liittyä facebook -ryhmään vasta, kun saan varmuuden, että tuolla joku oikeasti kasvaa.
Mulla oli plussan jälkeen rinnat älyttömän kipeät, vähän väsytti, nälkä. Unet on ihan sekavia ja todella elävän tuntuisia edelleen.
Rv5+5 - Rv6+2 mulla oli pientä etovaa oloa noin muutaman minuutin. Rv6+3 oireet omasta mielestä katosi, tissit on ihan löllöt (joo, aika paljon tulee paineltua
), eikä yhtään arat. Pahoinvointia ei ole, mutta pari päivää ollut ripulia, ei väsymystä, mikään ei ällötä. Muutama päivä sitten tuli myös pinkkiä vuotoa. Vähän turhan paljon on tullut tunnusteltua omaa oloa. Viikko sitten mulla oli kunnon kriisi, että mitä olen mennyt tekemään, miksi ihmeessä olen hankkiutunut yksin raskaaksi, pilaan mun elämän yms. Nyt olo on ihan zen eikä tosiaan edes tunnu raskaanaolevalta
Esikoisesta mulla oli vaikka mitä oireita, pahoinvointi alkoi tosi aikaisin. Oksensin monta viikkoa 24/7, kaikki oksetti, mitään ei tehnyt mieli, oli palelua, vatsakipua. Siksi vähän kummastuttaa, kun ei ole oireita, että voiko kaikki muka olla hyvin. Huomaan myös, että mua vähän jännittää mahdollinen raskauspahoinvointi, koska se oli esikoisesta niin hirveää (esikoinen tosin kaksosraskaus, josta toinen keskeytyi).