olen myös kiinnostunut, laitan yksityisviestiä asiastaTein nyt salaisen ryhmän. En oikein tiedä miten saan teidät löydettyä sinne Mutta mulle voi laittaa yksityisviestin jos haluaa mukaan niin pähkäillään yhdessä.
olen myös kiinnostunut, laitan yksityisviestiä asiastaTein nyt salaisen ryhmän. En oikein tiedä miten saan teidät löydettyä sinne Mutta mulle voi laittaa yksityisviestin jos haluaa mukaan niin pähkäillään yhdessä.
Määkin voin liittyä ryhmäänTein nyt salaisen ryhmän. En oikein tiedä miten saan teidät löydettyä sinne Mutta mulle voi laittaa yksityisviestin jos haluaa mukaan niin pähkäillään yhdessä.
Mä voisin nyt uskaltatua mukaan. Tänään oli toka ultra (viikko 10) ja kaikki oli edelleen hyvinTein nyt salaisen ryhmän. En oikein tiedä miten saan teidät löydettyä sinne Mutta mulle voi laittaa yksityisviestin jos haluaa mukaan niin pähkäillään yhdessä.
Täällä samoja fiiliksiä. Kovasti panikoin jo Np-ultraa ja mietin että mahtaako olla kaikki hyvin ja mitkä on riskiluvut. Huono olo ja veto pois myös. On tää odottelu tosiaan melko raskasta. Täällä vasta 8+3 tänään.Vitsit ku en osaa nauttia yhtään tästä raskaudesta ainakaan vielä, kamala ahdistus vähä väliä et onko kaikki hyvin.
Toisaalla mulla on myös niin kamala
pahoinvointi ollut joka tuntuu vaan pahenevan. Harmi ku meillä yksärin ultrat maksaa yli 300e
Nyt mulla menossa "vasta" 9+3
Aika matelee...
Täällä samat fiilikset! Vaikka ollaankin katkarapu nähty jo kahdesti, kyllä se verenvuoto silti säikäytti ja jäi mietityttämään Joko sulla on NT-ultra varattuna?Vitsit ku en osaa nauttia yhtään tästä raskaudesta ainakaan vielä, kamala ahdistus vähä väliä et onko kaikki hyvin.
Toisaalla mulla on myös niin kamala
pahoinvointi ollut joka tuntuu vaan pahenevan. Harmi ku meillä yksärin ultrat maksaa yli 300e
Nyt mulla menossa "vasta" 9+3
Aika matelee...
Meillä eilen (10+4) ei edes yritetty kuunnella, sanoivat vaan että aiheuttaa turhaa huolta jos ei löydy mitään. Ilmeisesti eri käytännöt eri neuvoloissa! Mutta tuskin vielä tuon perusteella syytä huoleen Joko teillä on NT-ultran pvm tiedossa?Täällä viikkoja tasan 10+0 tänään ja oli eka neuvola jossa ei vielä saatu sykkeitä Dopplerilla kuulumaan.. jäi vaivaamaan vaikka tietääkin että ihan normaalia vielä tässä vaiheessa kun ei siihen niin paljoa edes aikaa käytetty. Mut silti, jos ei kaikki olekaan hyvin, pitkä aika oottaa reilu 2vk nt-ultraan
Joo se on 28.3 aivan liian pitkä aika meillä suositeltiin et rv12 eteenpäin olis hyvä mennä siihen ultraanTäällä samat fiilikset! Vaikka ollaankin katkarapu nähty jo kahdesti, kyllä se verenvuoto silti säikäytti ja jäi mietityttämään Joko sulla on NT-ultra varattuna?
Meillä oli eilen ensimmäinen neuvola ja seulontalabrat, nyt yritän varailla aikaa ultraan jonne kahden viikon päästä pitäisi periaatteessa päästä. 10+5 ja ainakaan vielä ei etova olo ja väsymys ole juuri hellittäneet…
Täälläkin hajut tekee tosi pahaa välillä. Jääkaapin avaaminen saa joskus yökkäämään. Myös ihan suihkusaippua, dödö jne aiheuttaa ällötystä, vaikka aiemmin ne tuoksuneet hyvältä. Kuten myös kahvin haju etoo. Ja normaalisti olen siis kova kahvin ryystäjä.Täällä 6+5 menossa ja aamulla oli yksityisellä varhaisultra. Sieltä löytyi yksi pieni sykkeen kera Kävin esikoisesta samalla päivällä varhaisultrassa ja nyt, niinkuin viimeksikin, pikkuinen vastas kooltaan 6+3. Hyvin menee tulevan isosiskon kanssa samoissa mitoissa
Oma vointi ollut suht hyvää. Nyt uutena oireena yllätti ekaa kertaa hajuherkkyys! Toissa iltana suihkusta tullessa ihmettelin mikä niin pahalta haisee ja syy löytyi keittiöstä: paahdettu sipuli! Siis aivan jotain järkyttävää tällä hetkellä ja olis tehny mieli tuulettaa keittiössä Kuitenkin tykänny itsekin laittaa ruoan sekaan välillä, niin yllätti ”paha ja vieras” haju
Ajoin tuntuu täälläkin aika matelevan, mutta ens viikko ollaan reissussa, niin josko yks viikko häviäis nopeammin ja sen jälkeisellä viikolla onkin eka neuvola
Eikös rv 12 ala juuri 11+0? Meillä sähköisestä ajanvarauksessa aukesi vain ikkuna 12+0-13+3, muita päiviä ei edes ollut mahdollista varata… Itse olisin mielellään mennyt vasta 12+5 jälkeen että ollaan päästy varmasti sinne turvallisemmalle puolelle, mutta aikoja oli niin huonosti niin mennään nyt 22.3 joka on 12+3 Jos siellä on kaikki hyvin niin eiköhän tässä voi jo vähän huokaista@tiinainen joo, on kyllä onni hyvä neuvolath. Itellä sattunut kyl hyvä tuuri noiden suhteen, kun edellinenkin th oli todella mukava ja sellainen joka oikeasti huomioi yksilönä. Sijaisia on myös toki välillä ollut, mutta nekin on olleet ihan jees.
Tosin, on itelläkin huonoja kokemuksia etenkin puhelinpalvelun kautta. Siellä tuntuu olevan enemmän niitä elämäänsä kyllästyneitä, ei kuuntelevia ja kaikki on normaalia tyyppejä
Tervetuloa mukaan emmy89!
Itellä myös olo vähän väliä, että onkohan kaikki kunnossa. Onneksi tuli varattua vielä se toinen vu että pääsee kurkkaamaan mitä siellä näkyy ennen np-ultraa. Miksi @happypappy teillä suositeltiin just rv12 eteenpäin? Kun aikaikkuna kuitenkin on 11+0-13 jotain. Ite varasin sen verikokeen 10+2 päivälle aikataulusyistä. Mieluummin olisin ottanut 10+4/6 mut siihen sattuu viikonloppu ja sit alkava työviikko ei anna myöten. Np-ultra on varattuna 11+6 kun haluan ennen pääsiäistä käydä kun pääsiäinen ollaan reissussa ja jos sattuisi käymään niin, että silloin paljastuisi raskaus niin ei sit niin haittaisi.
Täällä olo on aika jäätävä. Tällä viikolla on ollu aikamoista etovaa oloa ja yökkimistä. Tähän samaan syssyyn sit itsellä kaamea flunssa ja pitkät työpäivät takana. Viikonloppu meneekin hyvin voimia keräillessä.
Mulle perusteltiin sitä sillä, että rv11 ei vielä saisi muka varmaa niskaturvotus tulosta luulisi jos näin on nii miksi se suositus edes on just rv11-13..@tiinainen joo, on kyllä onni hyvä neuvolath. Itellä sattunut kyl hyvä tuuri noiden suhteen, kun edellinenkin th oli todella mukava ja sellainen joka oikeasti huomioi yksilönä. Sijaisia on myös toki välillä ollut, mutta nekin on olleet ihan jees.
Tosin, on itelläkin huonoja kokemuksia etenkin puhelinpalvelun kautta. Siellä tuntuu olevan enemmän niitä elämäänsä kyllästyneitä, ei kuuntelevia ja kaikki on normaalia tyyppejä
Tervetuloa mukaan emmy89!
Itellä myös olo vähän väliä, että onkohan kaikki kunnossa. Onneksi tuli varattua vielä se toinen vu että pääsee kurkkaamaan mitä siellä näkyy ennen np-ultraa. Miksi @happypappy teillä suositeltiin just rv12 eteenpäin? Kun aikaikkuna kuitenkin on 11+0-13 jotain. Ite varasin sen verikokeen 10+2 päivälle aikataulusyistä. Mieluummin olisin ottanut 10+4/6 mut siihen sattuu viikonloppu ja sit alkava työviikko ei anna myöten. Np-ultra on varattuna 11+6 kun haluan ennen pääsiäistä käydä kun pääsiäinen ollaan reissussa ja jos sattuisi käymään niin, että silloin paljastuisi raskaus niin ei sit niin haittaisi.
Täällä olo on aika jäätävä. Tällä viikolla on ollu aikamoista etovaa oloa ja yökkimistä. Tähän samaan syssyyn sit itsellä kaamea flunssa ja pitkät työpäivät takana. Viikonloppu meneekin hyvin voimia keräillessä.