Paras kirja jonka olet lukenut?

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Eikö ” hyvä kirja ole verrattavissa ” hyvään viiniin”?
Se on hyvä, mistä itse pitää.
Hyvin sanottu. Jotkut tykkää lukea raskasta klassikkokirjallisuutta, itse tykkään lukea hömppää. Mulle lukeminen on ajanvietettä ja sen kuuluu olla mukavaa. Jätän siis suosiolla klassikot muille.
Tosin silloin kun kirjoitin gradua (tai yritin vältellä gradun kirjoittamista), luin paljon klassikoita, mutta ne olivat lastenkirjallisuuden klassikoita, kuten Liisa ihmemaassa, Ozmaan velho, Pikku naisia yms. Yhden Dickensin kirjan luin ja meinasin tylsistyä kuoliaaksi.

• Tykkää
Reactions: Algoma
Ja mä melkein puolet. Mut mielestäni niistä lukemamista vain noin puolet oli niin hyviä että suosittelisin muille.
Mä olen noista lukenut jotain 40. Mielestäni ei kyllä hirveen hyvä lista. Siis maailma on täynnä loistokirjallisuutta ja listalle pistetty aika monta tämmöstä melko kevyttä bisnes-kirjaa. Tokihan huumorilla ja tiettyjen ihmisten ajattelua ymmärtääkseen voi olla hyvä lukea esim. tuo Trumpin kirja.

Oon mäkin lukenut muutaman aivan paskan kirjan, esim. Tony Halmeen elämänkerran :) Tai no, ei se nyt ihan huono ollut kun sen viitti kuitenkin lukee. Ei toki kestänyt kovin kauaa.

• Tykkää
Reactions: -roosaruusa-

Yhteistyössä