Luetko sekä uutta- että vanhaa testamenttia?Raamattu. Se iskeytyy kuin nuoli mun sydämeen.
(Siis hyviä maallisen kirjallisuuden kirjoja on paljon, esim. Täällä Pohjantähden alla -trilogia, Havukka-Ahon ajattelija ym.)
Bronte Humiseva harju, John Irving; Kaikki isäni hotellit, Garpin maailma.
missä aku ankkaGoogleta, löytyy vaikka minkälaisia kirjalistoja
Fifty shades? Huonosti kirjoitettua kioskikirjallisuutta. Luin sen ekan kun oli niin kehuttu ja enempää ei tarvittu.aluksi klassikot pois alta: rikos ja rangaistus, tuntematon sotilas, fifty shades jne
Hah. Mikä ei kuulu joukkoon...aluksi klassikot pois alta: rikos ja rangaistus, tuntematon sotilas, fifty shades jne
Hyvin sanottu. Jotkut tykkää lukea raskasta klassikkokirjallisuutta, itse tykkään lukea hömppää. Mulle lukeminen on ajanvietettä ja sen kuuluu olla mukavaa. Jätän siis suosiolla klassikot muille.Eikö ” hyvä kirja ole verrattavissa ” hyvään viiniin”?
Se on hyvä, mistä itse pitää.
Olen lukenut 72/100 noistaGoogleta, löytyy vaikka minkälaisia kirjalistoja
Ja mä melkein puolet. Mut mielestäni niistä lukemamista vain noin puolet oli niin hyviä että suosittelisin muille.Olen lukenut 72/100 noista
Mä olen noista lukenut jotain 40. Mielestäni ei kyllä hirveen hyvä lista. Siis maailma on täynnä loistokirjallisuutta ja listalle pistetty aika monta tämmöstä melko kevyttä bisnes-kirjaa. Tokihan huumorilla ja tiettyjen ihmisten ajattelua ymmärtääkseen voi olla hyvä lukea esim. tuo Trumpin kirja.Ja mä melkein puolet. Mut mielestäni niistä lukemamista vain noin puolet oli niin hyviä että suosittelisin muille.