Paras kirja jonka olet lukenut?

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Ehkä genreittän vaikee valita parasta. Mut esim sven hasselin kirjoi oon lukenut monta kertaa uudestaan. Joku niissä portan,pikkuvelin ja appelsiinin purijan barcelona blomin ja monien muiden seikkailussa tykästyttää se on sellasta kevyttä hulluttelua. Joo se yks jamppahan koitti joskus todistella hasselii vastaan et oliko tämä oikeasti näin tehnyt elänyt sitä elämää jos oikein muistan. Mut joo kyl monesti sai nauraa niille jutuille ku ekaa kertaa ne luki. Harmittavasti jäi viimenen osa berliini kirjoittamatta vain puolet kuulemma kerkisi kirjoittaa. Mut joo jokainen kirja silt on erilainen ja eriseikkailu jossa vain joskus hyvin harvoin edes viitataan toiseen sen kirjoista. Noh yks oli ns vakavempi kirja joka hyvinkin voi pitää paikkansa. Tottakait ei kaikki mut kertoohan se tarinaa ja kirjoissa on hyvä olla fiktiookin ellei ole joku elämänkerta missä kerrotaan itsessä onko silloin hyvä edes liioitella? Mut sii svenin kirjoishan on liioittelua se on selvä. Mut on saanut hyvän seikkalun kirjoitettua ja olen viihtynyt ni eiks se oo kirjan tarkoitus et viihtyy kirjan parissa? Ja svenin kirjoi oon lukenut moneen kertaan. Svenin kirjois sekin hyvä et ei tarvii alottaa ekasta kirjasta vaan voi ottaa kirjan mistä järjestyksestä tahansa. Nyt menos sellainen paksu kirja kuin aseveljet ja rangaistuspatalioona. Ainiin tiedätkö mikä ammattiryhmä tulee mieleen karboli?
Fantasia kirjoista vaikee valita niin monta erilaista ja hyvää. Aattelin kun kirjastoon tulee palefacen protestilaulaja nih sen historiikin vois lukee onko siihen jonoja en tiedä. En oo pitkään aikaan lukenut muistelma teosta ni tää vois olla nyt sit sellanen minkä luen.
Luetteko te paljon muistelma teoksia jos niin minkä muistelma teoksen olet lukenut ja onko jotain luku suositusta muistelma teoksien saralla?.
Ainiin törmäsin tälläiseen kirjaan kuin rautaliekki rebecca yarros vaikuttaa mielenkiintoselta.

Yhteistyössä