ei mulla vaan ruikiMoccamasterin kannu on ärsyttävä. Pari kuppia ei mitään, mutta jos siinä on yhtään enemmän kahvia, ruikkii se kaataessa pöydille. Kaatonokka on siinä ihan omituinen.
ei mulla vaan ruikiMoccamasterin kannu on ärsyttävä. Pari kuppia ei mitään, mutta jos siinä on yhtään enemmän kahvia, ruikkii se kaataessa pöydille. Kaatonokka on siinä ihan omituinen.
Miks mulla ruikkii. Siis silloin kun siinä on 6-10 kuppia ja vaikka kaadan varovaisesti tai reippaammin, niin aina on kintuilla.ei mulla vaan ruiki
Empä tiiä, ehkä sulla vapisee käet (vanhuuttaan)Miks mulla ruikkii. Siis silloin kun siinä on 6-10 kuppia ja vaikka kaadan varovaisesti tai reippaammin, niin aina on kintuilla.
Ok...tänks.Empä tiiä, ehkä sulla vapisee käet (vanhuuttaan)
Tiesittekö että moccis vetää sähköä 1200 watin teholla kun se nostaa vettä säiliöstä suodattimeen. Kun säiliö on tyhjä niin levy jää päälle 70w teholla pitämään kaffea kuumana paitsi jos painaa sitä toista kytkintä niin teho tippuu 50 wattiin.
Yks jaksaa etelässäki tehdä hilloja, melekonen marttakerholainenKaktusviikunahillo tuloillaan.
Yks jaksaa etelässäki tehdä hilloja, melekonen marttakerholainen
Outoa,ei meillä ruiki tuolla laillaMoccamasterin kannu on ärsyttävä. Pari kuppia ei mitään, mutta jos siinä on yhtään enemmän kahvia, ruikkii se kaataessa pöydille. Kaatonokka on siinä ihan omituinen.
Huomenta murut.
Kävin polven röntgenissä. Nyt sitten oottelen bussia puoli tuntia. Kirjastossa ja kaupassa käyn samalla.
Huono yö taas kipujen kanssa. Kivaa viikonloppua.
TsemppiäVasemman jalan akillesjänteessä tulehus ja kantapäässä luupiikki, mikä hinkkaa akillesta poikki pikkuhiljaa.
Tuloo pitkä toipuminen, mutta mikäs tuossa...haaste siinä missä joku muukin asia ja het alan jolkata kun liikkeelle pääsen
Kiitos hyvää viikonloppua teilleKivaa ja kivutonta viikonloppua sinulle sinne!
no se nyt ruikkii vähän joka huushollissaOutoa, meillä ruikkii vain ukon vehje
Vasemman jalan akillesjänteessä tulehus ja kantapäässä luupiikki, mikä hinkkaa akillesta poikki pikkuhiljaa.
Tuloo pitkä toipuminen, mutta mikäs tuossa...haaste siinä missä joku muukin asia ja het alan jolkata kun liikkeelle pääsen
Palstalaisten jalat näyttävät olevan kuluvaa tavaraa. Toivottavasti korjaantuvat tai ainakin kivut katoavat.Huomenta murut.
Kävin polven röntgenissä. Nyt sitten oottelen bussia puoli tuntia. Kirjastossa ja kaupassa käyn samalla.
Huono yö taas kipujen kanssa. Kivaa viikonloppua.
Millaista hillosta tuli?Niinno se tässä onkin, että kun tavallaan asutaan täällä, niin pitää keksiä arkijuttuja joita tehdä ku ei koko aikaa voi tutkia nähtävyyksiä.
ainaski ellulla, kaitsu ei tiettävästi juuri pihtailePalstalaisten jalat näyttävät olevan kuluvaa tavaraa. Toivottavasti korjaantuvat tai ainakin kivut katoavat.
Tuon Echon ja Lissun väittelyketjun perusteella epäilen, että Lissun antama diagnoosi vaivoihinne on lihan himon puute.
Ja kolsoilla se tiputtelee sillonki ku ei pitäisno se nyt ruikkii vähän joka huushollissa
Joo....kauppakeskus ei ole ihan yleistä aluetta, vaan jonkun omistuksessa.Uhri ilmeisesti levitti uskonnon sanomaa (evankelioi?) siellä Omenassa ja joku asiakas häiriintyi. Ei siitä kyllä saisi kuolemanrangaistusta saada, porttikielto riittäisi jos se on niin kiellettyä.
Sakko kouraan. Mistä hyvästä?Mutta kuolemanrangaistus? Olisi kantanut ulos ja sakko kouraan. Olisi riittänyt ja hän olisi varmaan mennyt muualle saarnaamaan
Hyvää, mutta seuraavaan satsiin laitan sitruunaa sekaan.Millaista hillosta tuli?
Aivan, hyvä hillo tarvitsee riittävästi happoa.Hyvää, mutta seuraavaan satsiin laitan sitruunaa sekaan.