Yhteiskeskustelu 2023. Vanha.

Toi finliska olisikin mielenkiintoista,oon joskus kuullut, mutten voi sanoo osaavani.
Puhutaanko sitä vielä sielläpäin kuinkakin paljon?
Suomalaiset puhuvat finliskaa keskenäään.

”Vejin pinkkisella hähvätonilla pouttireilaria rävelirootillä lekin rantaan.
Seuraavana päivänä pääkksin saman pinkkisen rokin yhen haussin takajaartisa karpisikannuun

Otapa näistä selkoa.
 
Nyt on pullaa. Mut ei se maistu oikealta koska ei ole kardemummaa. *ärmör*

Täällä tuulee suhtkoht kunnolla. Ku käytiin uimassa niin sai kylkiäisinä hiekkapesun. Huomenna pitäisi lisäksi pilvistyä ja ke-to sataakin. Ekat mantelipuun kukkaset ovat jo avautuneet, mielenkiinnolla odotan ryöpäshtääkö kukinta viikonlopuksi kun taas lämpenee.
 
Nyt on pullaa. Mut ei se maistu oikealta koska ei ole kardemummaa. *ärmör*

Täällä tuulee suhtkoht kunnolla. Ku käytiin uimassa niin sai kylkiäisinä hiekkapesun. Huomenna pitäisi lisäksi pilvistyä ja ke-to sataakin. Ekat mantelipuun kukkaset ovat jo avautuneet, mielenkiinnolla odotan ryöpäshtääkö kukinta viikonlopuksi kun taas lämpenee.
menikö santaa p1mpukkaan?
 
Nyt on pullaa. Mut ei se maistu oikealta koska ei ole kardemummaa. *ärmör*

Täällä tuulee suhtkoht kunnolla. Ku käytiin uimassa niin sai kylkiäisinä hiekkapesun. Huomenna pitäisi lisäksi pilvistyä ja ke-to sataakin. Ekat mantelipuun kukkaset ovat jo avautuneet, mielenkiinnolla odotan ryöpäshtääkö kukinta viikonlopuksi kun taas lämpenee.
Mantelipuut :love:
 
  • Tykkää
Reactions: -roosaruusa-
Viimeksi muokattu:
  • Surullinen
Reactions: Echo
Ihanaa, viikonloppu! :)

Sanotaan aina, että laihduttaessa pitäis luopua vaa'asta ja luottaa vaan peilikuvaan. Enkä luovu. Omaan peilikuvaan tottuu vaarallisella tavalla.

Olin omiin silmiin olevinani hoikka, mut mun vaaka ja sit yks toinen vaaka antoi mulle palautetta. :unsure:
 
  • Tykkää
Reactions: Kais

Yhteistyössä