Toi finliska olisikin mielenkiintoista,oon joskus kuullut, mutten voi sanoo osaavani.Alakooma ossais pohojos pohojammaata ja finliskaa vitosen eestä.
Puhutaanko sitä vielä sielläpäin kuinkakin paljon?
Toi finliska olisikin mielenkiintoista,oon joskus kuullut, mutten voi sanoo osaavani.Alakooma ossais pohojos pohojammaata ja finliskaa vitosen eestä.
Savon murre@KalaMies , tiiätkö mikä on Suomen rumin koirarotu?
Suomalaiset puhuvat finliskaa keskenäään.Toi finliska olisikin mielenkiintoista,oon joskus kuullut, mutten voi sanoo osaavani.
Puhutaanko sitä vielä sielläpäin kuinkakin paljon?
Kiitos, mutta eikiitos, taidan jättää tuon kielen opiskelun seuraavaan elämääni.Suomalaiset puhuvat finliskaa keskenäään.
”Vejin pinkkisella hähvätonilla pouttireilaria rävelirootillä lekin rantaan.
Seuraavana päivänä pääkksin saman pinkkisen rokin yhen haussin takajaartisa karpisikannuun
Otapa näistä selkoa.
Joo, oli kyl aika simpsakka mimmihuh huh mikä hamonen tolla maikkarin uber sexyllä säätytöllä
ettei emäntä itte ole se kermaperse?Meidän koira on myös kissa.
Ulkona on koiranilma, mutta tuon saa ulkoilemaan vain jollain telaketju-öö-puskutraktorilla vetäen.
Sitäkin, sitäkin....ettei emäntä itte ole se kermaperse?
Yllättävän paksut kintuthuh huh mikä hamonen tolla maikkarin uber sexyllä säätytöllä
just hyvät, kyllä nuita kelpais päästä levittämäänYllättävän paksut kintut
"Roosaruusaöverit". *röyh* "Miksköhän sillä muijalla ei ollu yläosaa? No, eipä tarvinnu syödä niin paljon kangastakin."Kanipataöverit.
*röyh*
menikö santaa p1mpukkaan?Nyt on pullaa. Mut ei se maistu oikealta koska ei ole kardemummaa. *ärmör*
Täällä tuulee suhtkoht kunnolla. Ku käytiin uimassa niin sai kylkiäisinä hiekkapesun. Huomenna pitäisi lisäksi pilvistyä ja ke-to sataakin. Ekat mantelipuun kukkaset ovat jo avautuneet, mielenkiinnolla odotan ryöpäshtääkö kukinta viikonlopuksi kun taas lämpenee.
menikö santaa p1mpukkaan?
MantelipuutNyt on pullaa. Mut ei se maistu oikealta koska ei ole kardemummaa. *ärmör*
Täällä tuulee suhtkoht kunnolla. Ku käytiin uimassa niin sai kylkiäisinä hiekkapesun. Huomenna pitäisi lisäksi pilvistyä ja ke-to sataakin. Ekat mantelipuun kukkaset ovat jo avautuneet, mielenkiinnolla odotan ryöpäshtääkö kukinta viikonlopuksi kun taas lämpenee.
arvasinmeni, mulla oli pöksyt kämpillä
Kanipataöverit.
*röyh*
Kani on hyvää, parempaa kuin kana."Roosaruusaöverit". *röyh* "Miksköhän sillä muijalla ei ollu yläosaa? No, eipä tarvinnu syödä niin paljon kangastakin."