mun mummut oli jotain 150 sulka päässäEttei te mitään amazoneja ole, mutta hieman keskimääräistä pidempiä. Nuorten suomalaisnaisten keskipituus on muistaakseni 167 cm ja isoäitien viitisen senttiä vähemmän.
mun mummut oli jotain 150 sulka päässäEttei te mitään amazoneja ole, mutta hieman keskimääräistä pidempiä. Nuorten suomalaisnaisten keskipituus on muistaakseni 167 cm ja isoäitien viitisen senttiä vähemmän.
ruusalla harmittaa ja käy sääliksi kun kaikki ei oo niin hyväruppisia ku hää iteOlet joskus hellyyttävän tosikko. Varsinkin silloin, kun puhutaan naisten ulkonäöstä.
He siis olivat tsainoja?mun mummut oli jotain 150 sulka päässä
Joku Turkulainen Star Wars sexi fantasia?Tärkein vinkki fysiikkareeneihin: Uranus ja PissI
Tai intiaaneja, ei kai tsainat pidä sulkia päässäHe siis olivat tsainoja?
Muistan kun mummoo harmitti se, että ohitin hänet pituudessa,...mä olin sillon päälle 150 cm ja mummo kutistunut sen allemun mummut oli jotain 150 sulka päässä
Sitten olen minähhii.He siis olivat tsainoja?
kaenuulaesie tykynpainamia ämmiäHe siis olivat tsainoja?
Miten niin fantasia, tämän näköinen rouva roikkui kalamiehen kyynärvarressa kun Turussa piipahdin.Joku Turkulainen Star Wars sexi fantasia?
Intiaanithan ovat etnisesti aasialaisia.Tai intiaaneja, ei kai tsainat pidä sulkia päässä
Tuotahan minä siinä kehumisketjussa arvelinkin. Tummat hiukset ja teipatut silmät viimeistelevät ulkonäkösi.Sitten olen minähhii.
Ootahan kuule, myö palstaleidit sulle vielä teipit näytetään ja laitetaanTuotahan minä siinä kehumisketjussa arvelinkin. Tummat hiukset ja teipatut silmät viimeistelevät ulkonäkösi.
Sovittu, olette siis teipattuina Koitelin koskilla. @Rätti Väsynyt valvoo, että tätä noudatetaan.Ootahan kuule, myö palstaleidit sulle vielä teipit näytetään ja laitetaan
Siitähän tulee RI-PU-LI.Tärkein vinkki fysiikkareeneihin: U=RI ja P=UI
On myös filtti!Suomen kielessä ei ole äffää muissa sanoissa ku fittu ja pesufati
Niissä on
Ynohtui vastata, että Sitennii!Miten niin fantasia, tämän näköinen rouva roikkui kalamiehen kyynärvarressa kun Turussa piipahdin.
Onhan se saman sanan rinnakkaismuoto. Noita sormia nyt nimitellään eri puolilla miten sattuu ja kas kummaa, kaikkien käyttämät nimitykset on just niitä ainoita oikeita.Meillä on aviokriisi. Mun mies sanoi pikkurilliä pikkulilliks ja väitti että se on oikee sana.
(Ei siis sekstattu)
Käsitit hieman väärin. Hän vain yritti kertoa siitä työreissusta Saksaan. Siellä voi tapahtua mukavia asioita.Meillä on aviokriisi. Mun mies sanoi pikkurilliä pikkulilliks ja väitti että se on oikee sana.
(Ei siis sekstattu)
toisin kuin rakkorimerkeissä, niissä äffää ei oleOn myös filtti!
*kaipailee tonttuhymiötä*Olet joskus hellyyttävän tosikko. Varsinkin silloin, kun puhutaan naisten ulkonäöstä.
Pukeutuisitko rinsessa Leijaksi? Mut ei sit heitetä leijaa tässä fantasiassa...Joku Turkulainen Star Wars sexi fantasia?