Yhteiskeskustelu 2023. Vanha.

Mutta sehän onkin sinun tai Gutafwan tavoite. Brigita Brezovac on naiskehonrakentaja Sloveniasta.
Pääsette sitten aloittamaan uusia ketjuja.

Jaa häh?

Mä haluan että mieheni on minua vahvempi ja mielellään paljon. Mut pinkeät lihakset joiden päällä verisuonet pullistelevat näyttäen siltä että pienikin raapaisu saa ne poksahtamaan ovat jotain mitä en halua (missään, koskaan) nähdä.


Miten tääkin nyt meni silleen, että on vain joko tai?

Lihaksettoman ja kehonrakentajan välillä on paljon vaihtoehtoja.
 
Jaa häh?

Mä haluan että mieheni on minua vahvempi ja mielellään paljon. Mut pinkeät lihakset joiden päällä verisuonet pullistelevat näyttäen siltä että pienikin raapaisu saa ne poksahtamaan ovat jotain mitä en halua (missään, koskaan) nähdä.


Miten tääkin nyt meni silleen, että on vain joko tai?

Lihaksettoman ja kehonrakentajan välillä on paljon vaihtoehtoja.
lajitoveri otattaa teitä taas ihan piruuttaan
 
  • Tykkää
Reactions: m1es
Kyllä jouluna kuuluu muutama rasiallinen syödä
Meillä hupeni kaksi pandan konvehtirasiaa jouluna. Molemmat tuputettiin meille väkisin, eli tulivat lahjaksi.😬
Onneks oli iso joukko syömässä niin eivät jääneet happanemaan.🤗

Mutta sitäkin enempi meni juustoja niin kovia kuin pehmeitäkin. Kaks homejuustokimpaletta ja kaks valkojuustokimpaletta ja mustaa emmentaalia.

Ja nyt ne kulutetaan pois.💪
Toinen päivä kuivapaastoa takana jos kahta lasia vettä ei lasketa. Mun keho adaptoitui älyttömän nopeasti, olen JO NYT ketoosissa!😱
 
  • Tykkää
Reactions: ruuttis ja KalaMies
Meillä hupeni kaksi pandan konvehtirasiaa jouluna. Molemmat tuputettiin meille väkisin, eli tulivat lahjaksi.
Onneks oli iso joukko syömässä niin eivät jääneet happanemaan.

Mutta sitäkin enempi meni juustoja niin kovia kuin pehmeitäkin. Kaks homejuustokimpaletta ja kaks valkojuustokimpaletta ja mustaa emmentaalia.

Ja nyt ne kulutetaan pois.
Toinen päivä kuivapaastoa takana jos kahta lasia vettä ei lasketa. Mun keho adaptoitui älyttömän nopeasti, olen JO NYT ketoosissa!
Siiiiiis....mitä sä oot viimesen 48 tunnin ajan pistäny tuulensuojaan?
 
Kuuntelen vaalitaistelua ja Manta nuolee pepandeerustaan balettitanssija asennossa.
Lauloin äsken kissalle ''Neitosista Manta kaunein...'' ja sain vastauksena kissalta ilmaleipomista tassuilla ja selällään kieppumista...jännä eläin ja varmaan ainoa joka tykkää kun laulan sille😁
 
Kuuntelen vaalitaistelua ja Manta nuolee pepandeerustaan balettitanssija asennossa.
Lauloin äsken kissalle ''Neitosista Manta kaunein...'' ja sain vastauksena kissalta ilmaleipomista tassuilla ja selällään kieppumista...jännä eläin ja varmaan ainoa joka tykkää kun laulan sille😁
Mä kuuntelen taistelun myöhemmin, hyvä kun muistutit!

Sä oot kyllä sellainen kissaemo!❤😍

Nyt täytyy löhteä viemään # 2 fysiikkareenilöihin. Viettäkää kiva ilta!❤
 
No melkeen samiksia ollaan sit, mä oon 168, mutta silti oon hukkapätkä kun saan aina pyytää lapsia antamaan astioita ylähyllyltä jne.
Ettei te mitään amazoneja ole, mutta hieman keskimääräistä pidempiä. Nuorten suomalaisnaisten keskipituus on muistaakseni 167 cm ja isoäitien viitisen senttiä vähemmän.
 

Yhteistyössä