Yhteiskeskustelu 2023. Vanha.

• Vau!
Reactions: Echo
Khm, pidetään oravat vaan ihan oravina.
M1es varmaan auttaa tätä naista jumppaliikkeissä ja vatsarutistuksessa
(Taitaa tää matami rutistaa M1ehen reisiensä väliin)
Mitä ihmettä. Eikö linjana palstalla ole ollut, ettei henkilöllisyyden paljastavia selfie-otoksia esitellä. No, kiitos kumminkin. :giggle:
ps. Sinulla on siis edelleenkin tuo Justiina-kampaus. (y)

• Haha
Reactions: Lispetti
  • Tykkää
Reactions: m1es
Makuja on monia, toiset ihailee aasialaisia spaghettikäsiä, toiset jättilihaksia, toiset pienempiä.

Mitä mieltä te olette tästä artikkelista ja näistä naisurheilijoista? Kaikki on urheilijoita mutta kropat niin erilaisia. Mikä on suosikkimuotonne?

Mun silmää miellytti eniten uimarien kropat, haluaisin olla kuten ekan kuvan Dara Torres tai kuten tokan kuvan Staciana Stitts. Mulla on leveämpi lantio mutta muuten toivoisin tulevani joku päivä tuon muotoiseksi.

Makuja on monia, toiset ihailee aasialaisia spaghettikäsiä, toiset jättilihaksia, toiset pienempiä.

Mitä mieltä te olette tästä artikkelista ja näistä naisurheilijoista? Kaikki on urheilijoita mutta kropat niin erilaisia. Mikä on suosikkimuotonne?
Miksi ihmeessä naiset ovat kaikki öljyttyjä tuossa kauhukabinetissa? :unsure:

OIH!!! Sveta Khorkinakin on tuossa!!!😍

Svetalla tai Jessica Howartilla on parhaat kropat (NÄISTÄ).👍
Mulla olisi ollut tosin ehdolle paljon parempia vaihtoehtoja!

• Tykkää
Reactions: Gustafwa

Uimarit ja hiihtäjät on meikäläisen suosikkeja, jos nyt jotain pitää valita

• Tykkää
  • Haha

Yhteistyössä