Yhteiskeskustelu 2023. Vanha.

Uunissa karjalanpaisti OIKEILLA karjalanpaistilihoilla.
Mähän suutuin miehelle kun se uskalsi itsenäisyyspäivää ennen tuoda suikalelihoja karjalanpaistiin, ja se toi myöhemmin paniikissa karjalanpaistilihat. Mutta itsenäisyyspäivä meni jo, ja löin ne lihat pakastimeen koska ei ollu joulun alla aikaa vahtia 3-5 tunnin ruokaa.

Mutta nyt Tein muusia ja isken suolakurkkua kaveriksi.
Kokeile ensi kerralla yön yli (yli 8 h) hieman alle 100 asteen lämpötilassa.

Iltaa tupaan,

ihanata kun on taas lunta. Mä juoksentelin koiran kanssa metässä. Luminen metsä tietyssä valossa on jotakin älyttömän kaunista, oli jo menty sinisen hetken ohi!🥰

Tänään alko paasto, ei tunnu vielä missään. Kolmantena päivänä tulee mahdollisesti pää kippeeks ja saattaa ketuttaa, mutta kahtotaan miten eukon käyp tällä kertaa.😬

Söin/join tänä jouluna enemmän kuin koskaan, etenki hiilareita!!! (sätänän lanttu ja porkkanalaatikot, riisipuurot, glögit summuut) 😂 ja olo on ollut turvonnut, nesteitä tietenkin kertynyt älysti. En yleensä mätä hiilareita niin kontrasti olossa on kyllä iso.😁

Jo ihan näin päivän paastonneena olo on huomattavasti parempi.🤗

Nyt lähen hakemaan palleroa ja vävyä harkoista, taas on hyvä slaidailukeli!😏

Iltaa tupaan,

ihanata kun on taas lunta. Mä juoksentelin koiran kanssa metässä. Luminen metsä tietyssä valossa on jotakin älyttömän kaunista, oli jo menty sinisen hetken ohi!🥰

Tänään alko paasto, ei tunnu vielä missään. Kolmantena päivänä tulee mahdollisesti pää kippeeks ja saattaa ketuttaa, mutta kahtotaan miten eukon käyp tällä kertaa.😬

Söin/join tänä jouluna enemmän kuin koskaan, etenki hiilareita!!! (sätänän lanttu ja porkkanalaatikot, riisipuurot, glögit summuut) 😂 ja olo on ollut turvonnut, nesteitä tietenkin kertynyt älysti. En yleensä mätä hiilareita niin kontrasti olossa on kyllä iso.😁

kahva eellä aina ku konstun silmä välttää

Iltaa tupaan,

ihanata kun on taas lunta. Mä juoksentelin koiran kanssa metässä. Luminen metsä tietyssä valossa on jotakin älyttömän kaunista, oli jo menty sinisen hetken ohi!

Tänään alko paasto, ei tunnu vielä missään. Kolmantena päivänä tulee mahdollisesti pää kippeeks ja saattaa ketuttaa, mutta kahtotaan miten eukon käyp tällä kertaa.

Söin/join tänä jouluna enemmän kuin koskaan, etenki hiilareita!!! (sätänän lanttu ja porkkanalaatikot, riisipuurot, glögit summuut) ja olo on ollut turvonnut, nesteitä tietenkin kertynyt älysti. En yleensä mätä hiilareita niin kontrasti olossa on kyllä iso.

Jo ihan näin päivän paastonneena olo on huomattavasti parempi.

Nyt lähen hakemaan palleroa ja vävyä harkoista, taas on hyvä slaidailukeli!
Fuskaat kuiteski :sneaky:

• Vau!
Reactions: Lispetti
Varo! Paasto voi tuoda sinulle aasialaiset spagettikädet ja olet silloin palstaasteikon mukaan vastenmielisen näköinen, tähän tapaan:
Toi ilme on semmonen:
-Mihin mä kännykkäni hukkasin?
-Teippi lopussa, ääks. Käpyjäkään ei riitä täks talveks enää
-1+1=3?
-Kuka oli Mao? Onkse sama kuin LMAO-emoji?

Viimeksi muokattu:
Iltaa tupaan,

Mä haluisin sen lumen niinku valmiina sataneena. Siis ne lumet sais aina meidän kohdalla tulla öisin.
Koiran kanssa lenkillä: pelloilta tullut lumi toi tielle isot nietokset mutta metsäosuudella oli tie siisti.

Mä en meinaa tottua tähän talveen, vaikka rakastan viileyttä ja kaamosta. Ehkä alan olla vanha ja mukavuudenhaluinen murmeli. :)

• Rakkaus
  • Haha
Reactions: Lispetti ja m1es

Yhteistyössä