Jos alkaa grillimaggara haisemaan niin sitten ollaan vasta pulassa?Apua Huh huh.
Jos alkaa grillimaggara haisemaan niin sitten ollaan vasta pulassa?Apua Huh huh.
Hyvä idea, Kalamies voi testata sitä!
Olenko mä Kustavi? Mä olen vaalea, myös "sieltä".
Mä olen ihan vaalea mutta on vahva karvankasvuMä jotenkin oletin että tumma, ku tummilla on enemmän vissiin paksun karvan onkelmia.
Vaalea Kustavi. Wau!
Ei tuo Gustafwa käy suomalaiseen suuhun. Mistä moinen nikki?
Meinaat että olen sitten vohkinut vaimon laserin?Jos alkaa grillimaggara haisemaan niin sitten ollaan vasta pulassa?
Saiskohan sillä grillattua ees nakkia?Meinaat että olen sitten vohkinut vaimon laserin?
Sinappia ei saa, mutta kyllä makkara siellon iha hyvää. Mikä siinnon sun mielestä vikana?Älköö puhuko makkarasta ku täällä ei saa hyvää ja sinappi on vielä pahempaa.
Missä sä olet kun ei ole hyvää makkaraa eikä maukasta sinappia?Älköö puhuko makkarasta ku täällä ei saa hyvää ja sinappi on vielä pahempaa.
Toi kuulostaa hyvältä, ei olisi ihan alaston Saisi sentään jonkin kuvion siihen päälle jos alkaa kaivata karvoja.No tummemmaks. Alapäässä on kyllä tummemmat mitä yläpäässä. Eli tarkoittaa paksummat karvat.
Hei Kustavi!!! Mitäs jos laserois kaiken muun pois mut jättäis kiitoradan? Sitä olis helpompi hoitaa ja edelleen olis se puska jos sittenkin sen haluaa.
Kohokohtia ovat luoteisrannikon puhtaat vedet ja se että voi uida niin että näkee kalat allaan. Siis ihan ilman snorkkelia. Rantoja on useita ja aina löytyy joku missä saa olla keskenään.Sinappia ei saa, mutta kyllä makkara siellon iha hyvää. Mikä siinnon sun mielestä vikana?
Saisko udella että mitkä on tähän mennessä kohokohdat?
Ja onks ollu jottai jänskäpänskää tms?
Kanarialla.Missä sä olet kun ei ole hyvää makkaraa eikä maukasta sinappia?
Teillä on sitten muita kohokohtia. Ei ehkä makkaraa ja lumihankia mutta aurinkoa, palmuja ja kauniita rantoja!Kanarialla.
Great minds thinkalike!Toi kuulostaa hyvältä, ei olisi ihan alaston Saisi sentään jonkin kuvion siihen päälle jos alkaa kaivata karvoja.
Lumoavaa! Varo haita!!!Kohokohtia ovat luoteisrannikon puhtaat vedet ja se että voi uida niin että näkee kalat allaan. Siis ihan ilman snorkkelia. Rantoja on useita ja aina löytyy joku missä saa olla keskenään.
Ja siis joo, ovat noi raakamakkarat hyviä täälläkin mut ny maistuisi hiillosmakkara. Kotisinapilla!
Lumoavaa! Varo haita!!!
Suomen vetelässä tuli taas vähän lunta lisää ja pakkasta oli jo 11 astetta. Tykkäsin!
Aivan lumoava postikorttimaisema jälleen.
Sinä senkin suomalainen!!!!!Voisin piipahtaa siellä, siis jos ois teleportti, ja pulahtaa avantoon ja palata heti takaisin tänne. Paitsi jos ois sauna ja kiuasmakkaraa ni sit ottaisin yhden tunnin lisää suomeen
Wanhoissa kirkonkirjoissa Kustaava kirjotta sen just nuin ku Kustaavaki sen kirjottaa. Papit oli ennen sen verran herraskaisia että ei ne perustaneet suomenkielisistä nimistä.
Lipsuki olis ollu Lisbeth ja Poika olis ollut Son. Mää olsin ollut mää.
No ei kokeilla nytte...Saiskohan sillä grillattua ees nakkia?
ja se, että jengi arvailee mikä se papinkirjassa ollut nimi olis voinu olla suomeksiHankaloittaa muuten, toi nimien ruotintaminen, sukututkimusta. -Etenkin kun osa sukua ottikin eri nimen kuin osa.
Kuka sulle sellaisen antoi, joku ärsyttävä?Mua ärsyttää.
Mä sitten vihaan yhtä hymiötä. Kuka pussaa samalla, kun iskee silmää?? Tai kun pussaa, iskee silmää?
Tekis mieli vetää turpaan tuommosta hymiötä.
On sitä yhdellä nikillä tälläkin palstalla, mutta oon vihannu tuota hymiötä älypuhelinten tulosta lähtien.Kuka sulle sellaisen antoi, joku ärsyttävä?