Yhteiskeskustelu 2023. Vanha.

Kainalot ja sääret voi vetää epilaattorilla. Alakerrastakin osan. Kipuun tottuu ;)
Millaisella koneella tuo hoituu?

Mulla oli joku Braunin, siinä oli vissiin kolme pyörivää rivillistä ”pinsettejä” ja oli kyllä melko väkivaltainen laitos.😱 Kyllä siihen ajan mittaan tottui mutta en sitä pimpussa voinut käyttää. Sääriinkin tuli muutamaksi päiväksi punaisia pilkkuja.🫢

Olisko sulla jotakin vinkkejä?
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Millaisella koneella tuo hoituu?

Mulla oli joku Braunin, siinä oli vissiin kolme pyörivää rivillistä ”pinsettejä” ja oli kyllä melko väkivaltainen laitos. Kyllä siihen ajan mittaan tottui mutta en sitä pimpussa voinut käyttää. Sääriinkin tuli muutamaksi päiväksi punaisia pilkkuja.🫢

Olisko sulla jotakin vinkkejä?
Braunin vehje mullakin. Punaiset pilkut mulla häviää muutamassa tunnissa. Edellisen vehkeen mukana tuli sellainen kylmäpakkaus, millä pystyy turruttamaan ihoa. Kainaloista sattuu, mutta vain eka vedot joka kerta. Karvankasvu ei ole kyllä yhtään vähentynyt vaikka niin lupaavat. Ainakin 20 vuotta epiloinut
 
Braunin vehje mullakin. Punaiset pilkut mulla häviää muutamassa tunnissa. Edellisen vehkeen mukana tuli sellainen kylmäpakkaus, millä pystyy turruttamaan ihoa. Kainaloista sattuu, mutta vain eka vedot joka kerta. Karvankasvu ei ole kyllä yhtään vähentynyt vaikka niin lupaavat. Ainakin 20 vuotta epiloinut
Entäp jos lisäis IPL valon…🤔
Pitäisköhän kokeilla.😬

Fiksuinta olis kyllä käydä laseroitavana niin sitten ei kasva takaisin! On vaan melko tyyristä hommaa, mutta maksaahan ne terät ja koneetkin.🤷‍♀️

 
Mä en halua kokeilla laseria sillä mitä jos tuleekin ikävä tuuheaa pimpulia? Tykkään olla posliini mutta mitä jos haluaakin ne sitten takaisin vaihtelun vuoksi🤔
Mä olen nyppinyt jotain 25 vuotta ja edelleen kasvaa joka kohdassa karva. Eikä ne tule pehmeiksi kun hetkeksi, siis uusi kasvava karva on pehmeä alussa mutta jos sen jättää siihen niin siitä tulee karhea jouhes parissa viikossa. Vaikka juurineen nypin ne.
 

Yhteistyössä