NamPuuroa!
Mustikoita on pakkasessa, vois tehdä niistä mehukeittoa ja sit manna- tai riisipuuroa.
NamPuuroa!
Mustikoita on pakkasessa, vois tehdä niistä mehukeittoa ja sit manna- tai riisipuuroa.
Mannapuuroon ja riisipuuroon sopii maito. Muut puurot veteen.maitoon keitetyt puurot on pahoja
ehkä sopii mutta silti jäis multa syömättäMannapuuroon ja riisipuuroon sopii maito. Muut puurot veteen.
Se tulee hakemisesta, eikä suinkaan haoista. Eli jos joku asia ho availun( hakemisen) varassa. Sanottiin myös, että joku asia on hakusessa. Eli sille jollekin haettiin vielä ratkaisua.Apropoo! Mistä tuo ”hakotie” oikein tulee?
Sen jälkeen kun meidän mehiläiset olivat lähteneet parveilemaan (naapuri oli ne nähnyt puussa ikiaikoa sitten ja kertoi..) ja siis pesä tyhjentynyt, on ostettu kaupoista ainoastaan luomuhunajaa. Sokeria ei osteta edes vierasvaraksi
E1520Se tulee hakemisesta, eikä suinkaan haoista. Eli jos joku asia ho availun( hakemisen) varassa. Sanottiin myös, että joku asia on hakusessa. Eli sille jollekin haettiin vielä ratkaisua.
Eli alkuperäinen tarkoitus oli, että asia on epävarma, nykyisin sitä käytetään varmana pieleenmenona.
Toinen nykyinen merkitys on, että joku asia päätyy ns. sivuraiteelle, keskitytään johonkin merkityksettömään yksityiskohtaan ja itse pääasia unohtuu.
NYt ne vois kerätä talteenMut ens keväänä mä kasvatan pers...iljaa. Persilja on yks parhaista yrteistä ruuassa ku ruuassa. Mut on niin pänniny raahata yksittäistä ja kallistakin persiljaruukkua kaupasta, siinä ruukussa kun on ensin se kirkas suojamuovi, sit se musta muovinen ruukku.
Kutsun sit kaikki palstalaiset kahville mun persiljaplantaasille. Silmänkantamattomiin persiljaa siintää auringonlaskun valossa. Tilliäki muutama rivi.
(Ehkä liioittelen sekä plantaasin että kutsun osalta)
"Hoitovelkaa". Höpö höpöMiksi sun olis sinne mentävä? Sinnehän on jonoja pelkästään siksi kun kaikille 65 vuotta täyttäneille lähettävät kikkarenäytepakkauksia, joiden tuloksen takia täytyy mennä tähystykseen. Siinä on joku "arvojärjestys". Lähettävät toisenkin kutsun, jos ei vastaa siihen ensimmäiseen. Ei sentään kotoa tule hakemaan
Kuulonalenema tulee siitä. Toiset hommaa kuulolaitteenmistä sää keksit nuita höpötyksiä
Tää taisi nyt mennä hakoteille.E1520
Hyi helv... Toivottavasti saat bannia...Algoma on Kanadan Ior Bock. Aamuisin vatkaus ja tulos niellään, jotta mitään ei mene hukkaan.
Ior Bock on kertonut haastattelussa juovansa joka aamu oman spermansa? Miksi?
Tämä pitää paikkansa. Ior on pyrkinyt koko elämänsä ajan toteuttamaan ikivanhaa terveysoppia, jonka mukaan spermaa ei tule heittää hukkaan. Joten jos sitä ei käytetä siittämiseen, se kannattaa niellä.
Taas kerran on ihan pakko kysyä, että mistä sä kuvittelet niitten mehiläisten tietävän, miiä kukka on luomua ja mikä ei ole?
Just hunajan kohdalla toi luomukusetus on huipussaan.
Et ilmeisesti ole Iorin seuraajia, en tosin minäkään. Hänellä kai oli jonkinlaisen gurun maine ja "opetuslapsia".Hyi helv... Toivottavasti saat bannia...
eipä pohjois-lapissa ole juurikaan mehiläisten tarhaajia...Mut jos kerään hunajaa alueella missä ei ole varsinaisesti viljelyä, kuten vaikka pohjois-lapissa, niin eittämättä mehiläiset keräävät metensä puolukoista, horsmista, pajuista, mitä ikinä siellä sit luontaisesti kasvaakaan.
eipä pohjois-lapissa ole juurikaan mehiläisten tarhaajia...
millä helvetillä sää kontrolloit sen missä mehiläiset lentää?Ei, eikä hirmusti kaneria tai muitkan ja se selittääkin siellä myytävän hunajan hinnan.
Pointtini oli se, että sitä, onko hunaja luomua vai ei. voidaan kyllä kontrolloida.
millä helvetillä sää kontrolloit sen missä mehiläiset lentää?
Et ole nähnyt roosaruusaa t-paidassa?millä helvetillä sää kontrolloit sen missä mehiläiset lentää?
yeah right, uskoo ken tahtooEn minä tiedä.
Mut ne, jotka ovat asettaneet kriteerit luomuhunajalle, varḿasti tietävät miten isolta alalta ne mettä normaalisti keräävät.
mää laitan teehen ja tykkään kovinJa mulle on ihan sama, onko hunaja luomua vai ei. Syön sitä joskus harvoin jogurtin kanssa ja lotraan teehen ku oon kipeä.
En kauheasti tykkää.
en ole mutta en pahastuis jos näkisin nakkenaEt ole nähnyt roosaruusaa t-paidassa?