Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mies ei tykkää syödä pelkästään marjoja iltapalalla,banaani täyttää myös paremmin. Kaikille ei nyt sovi pelkästään marjat,vaikka ravinnon osalta korvaa.Meillä nyt ainakin menee näin.
Mä syön marjoja enemmän,palaaltaan tai jogurtin ja hunajan kans.
Banaani kannattaa olla luomua. Sekoitapa siihen tahinia - vaikka haarukalla mössöksi ja yhdestä riittää teille kahdelle.
 
Mut ens keväänä mä kasvatan pers...iljaa. (y) Persilja on yks parhaista yrteistä ruuassa ku ruuassa. Mut on niin pänniny raahata yksittäistä ja kallistakin persiljaruukkua kaupasta, siinä ruukussa kun on ensin se kirkas suojamuovi, sit se musta muovinen ruukku.

Kutsun sit kaikki palstalaiset kahville mun persiljaplantaasille. Silmänkantamattomiin persiljaa siintää auringonlaskun valossa. Tilliäki muutama rivi. :love:

(Ehkä liioittelen sekä plantaasin että kutsun osalta)
Oih!!! Pyllyheinä on ihan parasta!:coffee:
 
vierailija
Tuon takia ei enää nykyisin lääkärille pääse. kaiken maailman turhakkeet tukkivat vastaanotot kun menevät jonkun pienen lihaskivun vuoksi lääkäriin.
Miksi sun olis sinne mentävä? Sinnehän on jonoja pelkästään siksi kun kaikille 65 vuotta täyttäneille lähettävät kikkarenäytepakkauksia, joiden tuloksen takia täytyy mennä tähystykseen. Siinä on joku "arvojärjestys". Lähettävät toisenkin kutsun, jos ei vastaa siihen ensimmäiseen. Ei sentään kotoa tule hakemaan:D:ROFLMAO:
 

Yhteistyössä