Mä katoin just hintoja niin 80-90€ oli pk seudulla PerheArte ja Kaunis Odotus, näissä ultraaja on kätilö. Me mennään hoitopaikkaan, jossa kelan korvauksen jälkeen vissiin 195€, mutta lääkäri ultraa. Tää siksi, että mulla ollut 2 keskeytynyttä keskenmenoa ja saadaan sit suoraan lääkäriltä lähete keskeytykseen jos käy huonosti, eikä tartte odottaa montaa päivää siinä tilassa.Ootteko käyneet missä yksityisellä varhaisultrassa jos ette oo muuten päässeet?
Katoin et täällä nyt yks tekee ja hintaa oli kyllä reilusti oiskohan vaikka Helsingissä edullisempaa ?
Mä suosittelen kans pk-seudulla noita edellämainittuja. Kävin edellisessä raskaudessa molemmissa jossain vaiheessa raskautta. Nyt meen varhaisultraan klinikalle niiku viimeksikin. Tuntuu hyvältä vaihtoehdolta ku on ollut sitä vuotoa ja kaikkea alkuun nii lääkärin kanssa katsotaan lääkitys ja kaikki kuntoonOotteko käyneet missä yksityisellä varhaisultrassa jos ette oo muuten päässeet?
Katoin et täällä nyt yks tekee ja hintaa oli kyllä reilusti oiskohan vaikka Helsingissä edullisempaa ?
Me itseasiassa kans ja sit 4D ultrassa perheartellaMe käytiin viimeksi Kauniissa Odotuksessa kattomassa vauvan sukupuoli ja se näkyi jo 16+0,eli hyvät laitteet ainakin siellä
Perhe-Artelle mennään, siellä oon aiemminkin käynyt. Ekassa raskaudessa käytiin sukupuoli selvittämässä Kaunis Odotuksessa mutta viimeksi ei otettu ollenkaan selvää ja tästä en vielä tiedä halutaanko tietää ja ei ainakaan käydä siinä noin rv16 ylimääräisellä käynnilläOotteko käyneet missä yksityisellä varhaisultrassa jos ette oo muuten päässeet?
Me ollaan varattu Kaunis Odotukseen varhaisultra, jotain 90€ luokkaa se muistaakseni oli vielä pitäisi pari viikkoa odottaa sitäOotteko käyneet missä yksityisellä varhaisultrassa jos ette oo muuten päässeet?
Hui mikä hinta muistaakseni kaveri sanoi keväällä että pk-seudulla yksityiselle lääkärillekin pääsee varhaisultraan vajaalla 200€Minäkin varmaan kyllä kävisin varhaisultrassa, jos sen alle satasella saisin täällä maksaa 300 € kolmosesta maksoin sen, mut nyt ei pysty, kun on kotihoidontuella.
Kiitos vinkistä! Me tullaan täältä Hämeestä mielummin sinne ku maksetaan yli 300e mokomasta.Mä katoin just hintoja niin 80-90€ oli pk seudulla PerheArte ja Kaunis Odotus, näissä ultraaja on kätilö. Me mennään hoitopaikkaan, jossa kelan korvauksen jälkeen vissiin 195€, mutta lääkäri ultraa. Tää siksi, että mulla ollut 2 keskeytynyttä keskenmenoa ja saadaan sit suoraan lääkäriltä lähete keskeytykseen jos käy huonosti, eikä tartte odottaa montaa päivää siinä tilassa.
Lahdessa on myös Perhe-Arte, kätilön ultra 80e. Ja Tampereella Sydämen syke ja joku toinenkin muistaakseni, samaa hintaluokkaa.Kiitos vinkistä! Me tullaan täältä Hämeestä mielummin sinne ku maksetaan yli 300e mokomasta.
Ellei tuu sitte muista syistä nyt neuvolan kautta mut aikaahan tässä on.
Mä just peruin tyttöjen iltaaTaas täällä tietämättymyys rassaa ja tilanteet joissa pitäisi välttää dynaaminen jooga ja alkoholi huomenna, mutta vielä ei tahdo raskaudesta kertoa Empä osannut edes ajatella että jooga voisi olla vaarallista...tai alussa Yin ok miinus kierrot? Mutta flow, vinyasa jne. ei suositella.. Melkeen joka pv ystävän kanssa käydään joogassa Mammajoogaa ei taida elixia tarjota
Pahastuuko ystävät kovin valkoisesta valheesta? Jos vaikka ”selkä on kipeytynyt”? Kipu estää joogan ja särkylääke alkoholinTaas täällä tietämättymyys rassaa ja tilanteet joissa pitäisi välttää dynaaminen jooga ja alkoholi huomenna, mutta vielä ei tahdo raskaudesta kertoa Empä osannut edes ajatella että jooga voisi olla vaarallista...tai alussa Yin ok miinus kierrot? Mutta flow, vinyasa jne. ei suositella.. Melkeen joka pv ystävän kanssa käydään joogassa Mammajoogaa ei taida elixia tarjota
Ei todellakaan. Sullahan on välilevyn pullistuma. Liikuntakielto ja lääkkeet on siinä semmoset ettei kukaan kysele mitääPahastuuko ystävät kovin valkoisesta valheesta? Jos vaikka ”selkä on kipeytynyt”? Kipu estää joogan ja särkylääke alkoholin
Ihana saada vähän huumoria aamuun Ainoa että itse järkkäilin tasting touhut ja en pysty välttämään paikalla oloa..ehkä saan huijattua maistelevani tai maistettua miniministi tai jotain Jooga on myös henkireikä itselle, joten tätä aion tutkia lisää ja näin tehdä siitä turvallisen harrasteen Tämä toki helpottuu kun ystävä tietää ja voin joogaopettajia sitten pyytää ohjeistamaan sopivat liikkeet.Ei todellakaan. Sullahan on välilevyn pullistuma. Liikuntakielto ja lääkkeet on siinä semmoset ettei kukaan kysele mitää
Onpas pian! Odotan itse innolla neuvolaa. Meillä eka käynti on varattu marraskuun alkuun, eli eipä siihenkään ole pitkä aika enää. Olen käynyt samalla terkkarilla kaikissa neljässä raskaudessa ja tuntuu hyvältä, että pääsen jakamaan fiiliksiä ammattilaisen kanssa, joka tuntee hyvin meidät ja meidän historian. Raskaudet on olleet mulle aina kirjaimellisesti melko raskaita, kun taas synnyttää voisin mielelläni ihan milloin vain.Mä varasin ekan neuvola-ajan, ja se onkin jo tämän kuun lopussa! Tuntuu aikaiselta. Mä kyllä luulen, että saan sairaalan ultra-ajan itselleni liian aikaiseen vaiheeseen, kun menkoista laskettuna laskettuaika olisi paljon aiemmin, mitä uskon oikeasti olevan. Mutta antaahan ne varmaan sieltä sitten uuden ajan, jos silloin ei saa kaikkia mittauksia vielä tehtyä
Mulla on kyllä tosi oireeton ja normaali olo, ainakin toistaiseksi. Mulla kyllä kaikki raskaudet ovat olleet ainakin alkuun suht oireettomia, mutta tämä on ehkä tähän mennessä oireettomin. Kakkosen aikaan oli kovia liitoskipuja (ykkösellä ja kakkosella pieni ikäero), joten jännityksellä odotan, onko nyt sama homma, kun ikäero kolmosella ja nelosella on suht sama. Harjoitussupistuksia mulla on ollut kaikissa sit ehkä puolivälin jälkeen tmsOnpas pian! Odotan itse innolla neuvolaa. Meillä eka käynti on varattu marraskuun alkuun, eli eipä siihenkään ole pitkä aika enää. Olen käynyt samalla terkkarilla kaikissa neljässä raskaudessa ja tuntuu hyvältä, että pääsen jakamaan fiiliksiä ammattilaisen kanssa, joka tuntee hyvin meidät ja meidän historian. Raskaudet on olleet mulle aina kirjaimellisesti melko raskaita, kun taas synnyttää voisin mielelläni ihan milloin vain.
Tästä tuli mieleen, että mimmosia oloja muilla neljättä odottavilla on? Muistan kyllä, että jo kolmannessa raskaudessa kärsin kovista alavatsan ja selän kivuista, mutta tällä kertaa uutta oli aivan puskista tullut ja täysin yksittäinen, voimakas supistus. Kerroin tästä tänään kätilölle ja hän ei yllättynyt yhtään, totesi vain samaa kuin minäkin, että kroppa voi useamman raskauden jälkeen reagoida hyvinkin voimakkaasti uuteen raskauteen. (Ehehe, odotan innolla kuinka joku vierailija tulee pian kertomaan siitä, kuinka suolistokaasut ne siellä vaan pyörii massussa.)
Voi pojat, jos tätä ”herkkua” on tiedossa enemmänkin. Toiveena kuitenkin olisi, että pystyisi elämään, touhuamaan ja tekemään asioita raskausaikana ihan normaalisti.