miksi?En edes kokeilisi
itse kokeilin ja kokeilu ei toiminut. joten menin hampilääkäriin.
miksi?En edes kokeilisi
Eikö siitä tarvi maksaa mitään, kun SAATAVA?miten saatte sen pysymään paikoillaan.
Aina olen mennyt hammaslääkäriin mut hassua ettei niitä reikiäkään tuu enäämiksi?
itse kokeilin ja kokeilu ei toiminut. joten menin hampilääkäriin.
Valititko aineesta?no joo tuo toki
kerroit kai?Mömmöt
pelottiko se silloin?Menet kuule hammaslääkäriin heti aamulla!
Mut siitä apteekin paikasta pitää saada rahat takaisineipä mulla ole mitään esteitä onneksi, viovat laittaa mitä vaan. pää asia ett kestäis muutavaa vuotta pitempään.
Hammaskivi pois ilman lakkausta riittääAlkuperäinen kirjoittaja -roosaruusa-:Just joo.
Hammaslääkäriin ko menee ni aina pitää olla varautunut seuraavan vuoden aikana tonnin laskuihin.
Etkö kysynyt?Mut siitä apteekin paikasta pitää saada rahat takaisin
Ja yhteisvaikutukset aina täytyy selvittää kun menee sinne.no joo tuo toki
Eiköhän se selvittäminen kuulu hammaslääkärille eikä potilaalle itselleen. Yleensä kun menet tarkastukseen, niin silloin kysytään mitä lääkkeitä syöt ja oletko allerginen esim puudutusaineelle, jossa on adrenaliinia, penisilliinille jne.Ja yhteisvaikutukset aina täytyy selvittää kun menee sinne.
Mutta miten?Ihan helposti, se kovettuu tosi äkkiä.
Kemiallinen reaktio.Mutta miten?
Hienoa! Eihän se niin kauheaa ollut kuin luulit!kävin ja nyt on hammaspaikattu ja selvisin ihan yhdellä käynnillä. ja ihan hengissäkin.
Nyt on perustettu kolmiosairaala niiden haittojen takiaRiskin?
ihan järkkyä jos joku ei ymmärrä mitä se "väliaikainen" merkitseePerustuisiko se siihen, että kovettuessaan se paikka-aine ei enää pääse sieltä reistä pois. Harva hampaan reikä kai on ihan sileäreunainen ja siisti. Nestemäinen aine pääsee kyllä sinne väleihin, mutta kovettunut ei enää liikahdakaan.
Kauanko se Aikominen sulla kesti?kävin ja nyt on hammaspaikattu ja selvisin ihan yhdellä käynnillä. ja ihan hengissäkin.
no ei se kauheeta ollut. ja kyllä sitä vanhaa kunnon hampilääkäriä ei mikään voita.. nää apteekin paikat on ihan höpö höpöjäHienoa! Eihän se niin kauheaa ollut kuin luulit!
miksi sellaisia saa edes myydä?no ei se kauheeta ollut. ja kyllä sitä vanhaa kunnon hampilääkäriä ei mikään voita.. nää apteekin paikat on ihan höpö höpöjä
no se nyt onkin tarkoitettu, ihan siihen, että jos ei just pääse hampilääkäriin, niin hätä apu. mutta en mä kyllä saanut sitä toimimaan.miksi sellaisia saa edes myydä?
Paljonko muuten maksoi?miten saatte sen pysymään paikoillaan.
Poistettiin vanha amalgaami ja alla olikin reikä, joten hammasta jouduttiin putsaamaan. Kahden viikon väliaikainen paikka joka napsahti irti kaksi päivää ennen h-lääkäriaikaa. Laitettiin posliinikruunu, joka sulautettiin omaan hampaaseen. Hinta 670e.Paljonko muuten maksoi?
Onko sulla huonoja kokemuksia niistä?minuunhan ei kosketa pikku sormellakaan hammaslääkärissä ilman sitä kirottua puudutuspiikkiä ja puudutusta
Tietysti teen mut koskaan ei voi luottaa et joku edes lukisi niitä kone kaikki menee automaatilleNyt teet listan aineista mitä sulle ei saa laittaa. Mulla niitä on monta: sellakka/glysiini/glutamiinihsppo ainakin. Se lappu sun täytyy täyttää ennen vastaanottoa. Turha sitä on pelätä.
Ei voi tietää. Jos vaikka joku sattuisi ostamaan?miksi sellaisia saa edes myydä?