Menet kuule hammaslääkäriin heti aamulla!miten saatte sen pysymään paikoillaan.
joo, huomiseksi sain ajan ja pelottaa jo valmiiksiMenet kuule hammaslääkäriin heti aamulla!
Nyt teet listan aineista mitä sulle ei saa laittaa. Mulla niitä on monta: sellakka/glysiini/glutamiinihsppo ainakin. Se lappu sun täytyy täyttää ennen vastaanottoa. Turha sitä on pelätä.joo, huomiseksi sain ajan ja pelottaa jo valmiiksi
eipä mulla ole mitään esteitä onneksi, viovat laittaa mitä vaan. pää asia ett kestäis muutavaa vuotta pitempään.Nyt teet listan aineista mitä sulle ei saa laittaa. Mulla niitä on monta: sellakka/glysiini/glutamiinihsppo ainakin. Se lappu sun täytyy täyttää ennen vastaanottoa. Turha sitä on pelätä.
Onhan sulla lääkityksiä joilla on aina yhteisvaikutus vaikket sitä tiedäkään!Alkuperäinen kirjoittaja viisikymppinen isoäiti:eipä mulla ole mitään esteitä onneksi, viovat laittaa mitä vaan. pää asia ett kestäis muutavaa vuotta pitempään.
no joo tuo tokiOnhan sulla lääkityksiä joilla on aina yhteisvaikutus vaikket sitä tiedäkään!
.no joo tuo toki
Nyt vaan nukkumaan niin ei aamulla tuu kiire.joo, huomiseksi sain ajan ja pelottaa jo valmiiksi
Et ole siis vielä käyttänyt?miten saatte sen pysymään paikoillaan.
Joko pääsit kotiin?Nyt vaan nukkumaan niin ei aamulla tuu kiire.
Huhuu-- vai vasta odotushuoneessa?Joko pääsit kotiin?
Kävit jo?joo, huomiseksi sain ajan ja pelottaa jo valmiiksi
kävin ja nyt on hammaspaikattu ja selvisin ihan yhdellä käynnillä. ja ihan hengissäkin.Kävit jo?
annoit puuduttaakin?kävin ja nyt on hammaspaikattu ja selvisin ihan yhdellä käynnillä. ja ihan hengissäkin.
minuunhan ei kosketa pikku sormellakaan hammaslääkärissä ilman sitä kirottua puudutuspiikkiä ja puudutustaannoit puuduttaakin?
Riskin?"Tuloksemme korostavat tarvetta lisätutkimuksille liittyen eteisvärinän lääkehoitokäytäntöihin sekä mahdollisiin eroihin eri suorien antikoagulanttien soveltuvuudessa korkean aivohalvausriskin potilaille.
Tutkimus on saanut taloudellista tukea Bayer Oy:ltä."
Siksi just täytyy tietää kaikki möröt mitä on käyttänyt.minuunhan ei kosketa pikku sormellakaan hammaslääkärissä ilman sitä kirottua puudutuspiikkiä ja puudutusta
MömmötSiksi just täytyy tietää kaikki möröt mitä on käyttänyt.
niin ettei käy niin kuin mun iskälle kerran aikanaan. oli puudutettu ja oli ihan sekasin. joku aineessa ei passannut. oli ajellut pitkin ojanpohjaa mopolla ja törmäsi ojarumpuun. ei onneks kuitenkaan tullut mustelmia pahempaaSiksi just täytyy tietää kaikki möröt mitä on käyttänyt.