Algoma, 18 €En seivaa eurolla, taksani on 20
Algoma, 18 €En seivaa eurolla, taksani on 20
En seivaa eurolla, taksani on 20
Hienoa, heti syntyi aito hintakilpailu.Algoma, 18 €
Ja mä voisin hoitaa homman silleen retrosti sillä peltisuppilolla ja kuumalla vedellä, millä sikojakin kaltataan. Tai, jos kiire olis, voisin käyttää töhöä. Se olis sellaset 15€ kerrasta.Algoma, 18 €
Varo, ettet saa peltisuppiloa ja kiehuvaa vettä omaan karvoitukseesi.Ja mä voisin hoitaa homman silleen retrosti sillä peltisuppilolla ja kuumalla vedellä, millä sikojakin kaltataan. Tai, jos kiire olis, voisin käyttää töhöä. Se olis sellaset 15€ kerrasta.
Mä olen pitkän hellejakson jälkeen ehkä ensimmäistä kertaa elämässäni tyytyväinen näihin viileisiin päiviin.On kylmä. Liian kylmä!
Voihkohan joku taho alkaa valmistaa paitoja ja takkeja joissa ei ois kainaloissa kuin ohut kangas?
Ärsyä, ku pukee kaksi paitaa ja takin ni kainalossa on saumamytty.
Joillakin meillä on kainalokuopat ehkä juuri sitä vartenOn kylmä. Liian kylmä!
Voihkohan joku taho alkaa valmistaa paitoja ja takkeja joissa ei ois kainaloissa kuin ohut kangas?
Ärsyä, ku pukee kaksi paitaa ja takin ni kainalossa on saumamytty.
Ja karvatJoillakin meillä on kainalokuopat ehkä juuri sitä varten
Laserin käyttö karvojen poistossa on eräänlainen töhö.Ja mä voisin hoitaa homman silleen retrosti sillä peltisuppilolla ja kuumalla vedellä, millä sikojakin kaltataan. Tai, jos kiire olis, voisin käyttää töhöä. Se olis sellaset 15€ kerrasta.
Mikset syö pottuja kuorineen, toki muusiin kuoret ei sovi.Keittiöasiaa.
Miten joku jaksaa näpertää kuorimaveitsen kanssa? Ne terät on yleensä ihan tylsiä, joku paksun perunankuoren kuoriminen tuskaa, ja sit siitä tulee joku outo liru sitä kuorta.
Kuorimaveitsissä on sekä hyviä että kelvottomia. Osta perinteinen ruotsalainen, simppeli muotoilu mutta toimii.Keittiöasiaa.
Miten joku jaksaa näpertää kuorimaveitsen kanssa? Ne terät on yleensä ihan tylsiä, joku paksun perunankuoren kuoriminen tuskaa, ja sit siitä tulee joku outo liru sitä kuorta.
Njaa. Leipäveitsellä vaan nopsaan ja kätevästi.Kuorimaveitsissä on sekä hyviä että kelvottomia. Osta perinteinen ruotsalainen, simppeli muotoilu mutta toimii.
Juu, muusiin mä kuorin, en muuten. Ja porkkanat kuorin.Mikset syö pottuja kuorineen, toki muusiin kuoret ei sovi.
Nyt taitaa ongelma olla jossain ihan muualla kun perunankuorissaEn tiiä mut on ihanaa ottaa iso keittiöveitsi ja iskeä se oikein kaaressa perunaan. Lops.
Kuin alkaa nyhrätä jollain pientä narua tekevällä kuorimaveitsellä...sen on joku takakireä ja passiivis-aggressiivinen masokisti innovoinut.
Pai kiloa pottuja kuorii hetkessä kun on kunnollinen kuorimisveitsi.Keittiöasiaa.
Tämä on ihan kamalaKuorimaveitsissä on sekä hyviä että kelvottomia. Osta perinteinen ruotsalainen, simppeli muotoilu mutta toimii.
Tollahan kiskoo haavan käteensä.Pai kiloa pottuja kuorii hetkessä kun on kunnollinen kuorimisveitsi.
Eipä. Toi on nerokas. Voit kuoria mihin suuntaan tahansa. Eli porkkanat poispäin itsestä (tai itseä kohti, makuasia) ja kuoret suoraan biojäteastiaan vaikka. Samasta syystä suosin nykyään pitkulan mallisia pottuja.Tollahan kiskoo haavan käteensä.
Paras kuorintaveitti on semmonen jossa terä on suorassa kulmassa varteen nähden
Fiskarsin härpäke on paras.Semnen ku tupperwaren. Joo, sekin on hyvä.
Ja mistä moisia saa?Fiskarsin härpäke on paras.