Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Niin monet muut Roosat ja Ruusat haaveilevat tällaisesta ja monet sitä ovat yrittäneet toteuttaakin.
Harvat vain ovat siinä onnistuneet.
Yleensä homma menee kiville siinä, että jonkin ajan kuluttua huomataankin, että on vain hypätty oravanpyörästä toiseen, sellaiseen, jonka toimintaa ja sääntöjä ei hallita.
Kuitenkin on sitten aina joukossa niitäkin, joilla pysyy järki päässä ja mukana.
He sitten, kuten tuo yllä esitelty pariskunta, onnistuvat saamaan sen, mitä lähtivät etsimäänkin.
Tunnen kyllä onnistuneitakin. Mutta onhan noita haaveilijoita jotka tämän näköisten videoiden jälkeen yrittävät jotakin, mitä eivät vain osaa. Mutta, kyllähän tämän katselu lempeästä viihteestä käy.
 
  • Tykkää
Reactions: diogenes57
Huomenta

No jopas on ihanaa, tuli lenssu heti kun ilma viileni. Ehkä parempi näin etten ole sitten kintun kanssa tuskissani kun leikkaavat akilleksen. Ortopedi kielsi jo kissaa koskemasta tassullakaan akilleksekseen seuraavien kuukausien aikana taikka muuten...no, hää on koiraihminen pelkästään. No eiköhän tämä tästä suttaannu..
 
Huomenta

No jopas on ihanaa, tuli lenssu heti kun ilma viileni. Ehkä parempi näin etten ole sitten kintun kanssa tuskissani kun leikkaavat akilleksen. Ortopedi kielsi jo kissaa koskemasta tassullakaan akilleksekseen seuraavien kuukausien aikana taikka muuten...no, hää on koiraihminen pelkästään. No eiköhän tämä tästä suttaannu..
Joku köhä joo yrittää.

Mut mitä kamalaa sisäkissa muka voisi leikkaushaavaan aiheuttaa? Ihmelääkäri.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Huomenta

No jopas on ihanaa, tuli lenssu heti kun ilma viileni. Ehkä parempi näin etten ole sitten kintun kanssa tuskissani kun leikkaavat akilleksen. Ortopedi kielsi jo kissaa koskemasta tassullakaan akilleksekseen seuraavien kuukausien aikana taikka muuten...no, hää on koiraihminen pelkästään. No eiköhän tämä tästä suttaannu..
Osaan jo mielessäni kuvitella lääkärin kieltämässä kisua sormi pystyssä: "soosoo, et muuten käy äipän kimppuun leikkauksen jälkeen ettei mun työ mee plörinäksi..."
 
  • Rakkaus
Reactions: Elena777
Huomenta. Kahvia koneeseen ja töihin.
Hirveä kiire joka päivä.

Mutta päällimmäisenä on potutus: ensin meille sanottiin että takkaa ja saunan uunia ei saa polttaa, ettei tulis terveyttä ja ilmastoa haittaavia yhdisteitä.
Mäkin ajattelin joskus vuosia sitten talomme remontissa, että 1 tulisija riittää.

No nyt puulämmityksellä pärjäiskin ensi talven jotenkin.

Mä en enää koskaan kuuntele ketään ihmistä, vaan sitä järjen ääntä, vaistoani.
En usko että koskaan rakennetaan taloa, mutta jos rakennettais, niin kaikki energia pyritään tuottamaan itse, kasvimaata ja kellaria pukkais.

Enkä koskaan uskalla ostaa täyssähköistä autoa. Ei tartte kuin Putinin/Kiinan vetää töpseli irti Suomesta, niin se auto ei kulje metriäkään. En usko kenenkään vakuutteluja, että tulemme elämään turvallista, sähköistettyä elämää.
Eli hybridi on oltava.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Huomenta. Kahvia koneeseen ja töihin.
Hirveä kiire joka päivä.

Mutta päällimmäisenä on potutus: ensin meille sanottiin että takkaa ja saunan uunia ei saa polttaa, ettei tulis terveyttä ja ilmastoa haittaavia yhdisteitä.
Mäkin ajattelin joskus vuosia sitten talomme remontissa, että 1 tulisija riittää.

No nyt puulämmityksellä pärjäiskin ensi talven jotenkin.

Mä en enää koskaan kuuntele ketään ihmistä, vaan sitä järjen ääntä, vaistoani.
En usko että koskaan rakennetaan taloa, mutta jos rakennettais, niin kaikki energia pyritään tuottamaan itse, kasvimaata ja kellaria pukkais.

Enkä koskaan uskalla ostaa täyssähköistä autoa. Ei tartte kuin Putinin/Kiinan vetää töpseli irti Suomesta, niin se auto ei kulje metriäkään. En usko kenenkään vakuutteluja, että tulemme elämään turvallista, sähköistettyä elämää.
Eli hybridi on oltava.
Maria Ohisalo twiittasi tänään (eilen), että jokainen joka arvostelee hallituksen vihreää siirtymää on putinisti.

Ugh, Ohisalo on puhunut
 
  • Vau!
Reactions: Echo
Maria Ohisalo twiittasi tänään (eilen), että jokainen joka arvostelee hallituksen vihreää siirtymää on putinisti.

Ugh, Ohisalo on puhunut
Apua, sen naisen ajattelua...

Mun mielestä vaikka me asuttaisiin kuinka huippuelektroniikan keskellä, niin jokaisen on osattava tehdä tuli, kirjoittaa käsin, paikata vaatteita, tehdä itse ruokaa, osattava kasvattaa kasveja, jne.
 

Yhteistyössä