Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Tuon takia ei enää nykyisin lääkärille pääse. kaiken maailman turhakkeet tukkivat vastaanotot kun menevät jonkun pienen lihaskivun vuoksi lääkäriin.
Eiku minun takia!:coffee:
Jos käyn kunnan lääkärillä niin liioittelen 100% vaivani ni niiden on pakko ottaa nopeasti. En ole usein lääkärissä joutunu käymään elämäni aikana mutta ne kerrat mitä oon käyny ni samana päivänä olen päässyt.:barefoot:
 
vierailija
Just uutisissa:
"Lisäksi viljelmillä on käytetty Tukesin hyväksymän käyttökohteen vastaisesti Plenum-nimistä valmistetta viinisuolaheinälle, sekä Movento SC 100 -nimistä valmistetta mintulle, sitruunamelissalle, viinisuolaheinälle ja yrttitaimille.

Viljelmillä on syytteen mukaan käytetty myös sellaisia kasvinsuojeluaineiden levitysvälineitä, joita ei ole testattu oikein. Kasvinsuojeluaineita levittäneillä työntekijöillä ei myöskään ole ollut voimassa olevaa kasvinsuojeluaineista annetun lain mukaista tutkintoa. Yhtiöt ovat jättäneet merkitsemättä kirjanpitoon imidaklopiridi-tehoainetta sisältävät kasvinsuojeluainevalmisteet.

Syyttäjä vaatii yritysten toimitusjohtajalle 50-80 päiväsakon suuruista sakkorangaistusta terveysrikoksesta. Vastaaja on haastehakemuksen mukaan velvoitettava myös maksamaan 80 euron suuruinen rikosuhrimaksu ja korvaamaan valtiolle todistelukustannukset.

Syyttäjä vaatii yrittäjälle toissijaisesti rangaistusta kasvinsuojeluainerikkomuksesta. Asiaa on käsitelty tänään Kymenlaakson käräjäoikeudessa."

Luomulihalla pärjää ja tupsu sitä omakasvattamaa persiljaa. Aamuisin munakas ja luomukahviin Luomutäysmaitoa. Antaa muiden hifistellä noilla punnuksillaan...
 
vierailija
Titaanidioksidi on pohjamaalia, mut myös laivamaalia. En oo voinut käyttää sitä aikoihin enkä kokeile, Pikkusta näppyä tulee, mut eikai se muita haittaa? On kyllä ihanaa, kun ei ole ollut vuosikausiin mitään iho-ongelmia:love:
Raskas ja syvä huokaus.
Sähän oot jo vanha mummeli, ei sulla kuulukaan olla mitään finnejä enää.
Mulla loppui finnit 35-vuotiaana ja niitä ei ole sen koommin tullut, syön mä vaikka mitä.
Ja tarkoitan sitä teininä naama kukki, mut 20-30 -vuotiaana niitä oli enää silloin tällöin, nyt ei ole koskaan.
 
vierailija
Raskas ja syvä huokaus.
Sähän oot jo vanha mummeli, ei sulla kuulukaan olla mitään finnejä enää.
Mulla loppui finnit 35-vuotiaana ja niitä ei ole sen koommin tullut, syön mä vaikka mitä.
Ja tarkoitan sitä teininä naama kukki, mut 20-30 -vuotiaana niitä oli enää silloin tällöin, nyt ei ole koskaan.
http://kasvinsuojelu.berner.fi/sites/kasvinsuojelu.berner.fi/files/attachments/3306moventosc_minoruse_5.6.2017.pdf

syä vaan, mitä se mulle kuuluu?
 
Hitto ku lopettivat maalta sen alemakasiinin! Sieltä sai ihania erikoisempia pitkiä villasukkia!!!:love:

Mullon tapani mukaan jalat ikkunalla kun matkustan autossa ja villasukat tottakai!:love: On nää jo vähän kauhtuneet! Ihan parhaat villasukat on tällaiset, millaiset löytyy!
upload_2019-10-17_14-26-53.jpeg
Tai

upload_2019-10-17_14-28-42.jpeg
Villasukat on ihania!!!!:love:
 
vierailija
Raskas ja syvä huokaus.
Sähän oot jo vanha mummeli, ei sulla kuulukaan olla mitään finnejä enää.
Mulla loppui finnit 35-vuotiaana ja niitä ei ole sen koommin tullut, syön mä vaikka mitä.
Ja tarkoitan sitä teininä naama kukki, mut 20-30 -vuotiaana niitä oli enää silloin tällöin, nyt ei ole koskaan.
Vaikka viestis oli tarkoitettu p:llle niin itse järkytyin...
Apua:eek: totta ei ole muuten finnejä näkynyt pitkiin aikoihin.... Nyt vasta tajusin. Iik :eek:olen vanha. T:36v:oops:
 
Aqela
Raskas ja syvä huokaus.
Sähän oot jo vanha mummeli, ei sulla kuulukaan olla mitään finnejä enää.
Mulla loppui finnit 35-vuotiaana ja niitä ei ole sen koommin tullut, syön mä vaikka mitä.
Ja tarkoitan sitä teininä naama kukki, mut 20-30 -vuotiaana niitä oli enää silloin tällöin, nyt ei ole koskaan.
:alien: o_O
Mulle tulee vieläkin finnejä. Menkkojen aikaan. Vaikka olen 49v.
Elä puhu puppua. :rolleyes:
 

Yhteistyössä