Niin, kyllähän vaimon sheivaus kivasti toteutettuna esileikistä käy...Jahans, mikä on päivän agenda? Minun täytyy kuulemma suorittaa aviolliset velvollisuuteni, eli leikata nurtsi...
Niin, kyllähän vaimon sheivaus kivasti toteutettuna esileikistä käy...Jahans, mikä on päivän agenda? Minun täytyy kuulemma suorittaa aviolliset velvollisuuteni, eli leikata nurtsi...
Täällä kutsutaan elotuliksiKuinka moni osallistuu illan rientoihin: Venetsialaisiin/Muinaistulien yöhön? Minä poistun linjoilta muutamaksi tunniksi.
Pakanamenot kutsuvat.
Omalla kohdalla tuo kyllä tarkoittaisi parin kuukauden ryyppyputkea, ellei sitten olisi paljon isokurkkusia vieraita juhlimassa. Alkoholi on kovin yleinen lahja miehelle.täälläpäin ei tarvita tekosyitä ryypiskelyyn
aina on juhlat kun viunaa
Meilläkin tuli vettä, sateessa seisominen on ihanaa (varsinkin kivassa seurassa). Salamointi elokuun yönä on aina juhlavaa näytöstä.Kaisulle iso hali ja voimia
Ei ole helppoja asioita noi lemmikkien menetykset
Täällä kanssa viettivät venetsialaisia, eivät kamalasti kyllä juhlistaneet kun taisi vettä tulla sen verran reippaasti.
Tänään oli muuten ehken tämän kesän kovin vesisade. Ihan järjettömästi tuli vettä, oikein paiskomalla satoi ikkunoihin välillä.
Vesisateessa seisominen _on_ ihanaa, mutta ei ukkosellaMeilläkin tuli vettä, sateessa seisominen on ihanaa (varsinkin kivassa seurassa). Salamointi elokuun yönä on aina juhlavaa näytöstä.
Jos seisoo sisällä, ukkosilmalla?Vesisateessa seisominen _on_ ihanaa, mutta ei ukkosella
Eli se ei ole kovin toistuvaa että oot duunissa?Pläääh.
Maanantai. Taas duunissa.
Sinulla todellakin on ukkoskammo. Pelkäätkö sähkölaitteita?Vesisateessa seisominen _on_ ihanaa, mutta ei ukkosella
No, ehkä pian on niin, että monen palstalaisen työaika päättyy aamukuudelta ja voi aamulla todeta: plääh, maanantai ja taas kotona...Pläääh.
Maanantai. Taas duunissa.
Ei seisoJos seisoo sisällä, ukkosilmalla?
On joo, siis ukkosta kohtaan..en tosin pelkää jyrinää vaan salamoita.Sinulla todellakin on ukkoskammo. Pelkäätkö sähkölaitteita?
Jos siinä vieressä on kiinnostavan oloinen ukkosentorjuja, saattaa se ulkoseisokkiminen tuntua turvalliselta ukkosellakin.
Tai siis mulla on liian lyhyt kesäloma. Tai ainakin se tuntuu siltä!Eli se ei ole kovin toistuvaa että oot duunissa?
Jos noin köy, ni saadaankohan me meluta yöllä ja tehdä duunia? Tuskin. Ois kyllä kiva, paitsi että otsalampun valokeila ei oo kovin suuri.No, ehkä pian on niin, että monen palstalaisen työaika päättyy aamukuudelta ja voi aamulla todeta: plääh, maanantai ja taas kotona...
Jo kymmenet suomalaisyritykset ovat siirtämässä tuotantonsa yöaikaan, koska sähkö on päivällä niin kallista
Ensi talven sähkön huippuhinnat ovat johtamassa siihen, että osa yrityksistä siirtää tuotantoa iltoihin, öihin ja viikonloppuihin, jolloin sähkö on halvempaa.yle.fi
Hommaa jostakin kuttu tai parikin, ne leikkaa kyllä rehut yhdessä vilauksessa sisätiloihin sopiviksi.Ja huomenet!
Kesä taisi sit olla siinä. Kuutta astetta lupailevat ti-ke yöksi. Ois varmaan aika siirtää viherkasvit takaisin sisätiloihin. Mut mihin ne mahtuvat ku ovat kasvaneet niin?
Jotenkin tämä juttu toi heti mieleen sen, mitä @-roosaruusa- ehkä haaveilee?Ja huomenet!
Kesä taisi sit olla siinä. Kuutta astetta lupailevat ti-ke yöksi. Ois varmaan aika siirtää viherkasvit takaisin sisätiloihin. Mut mihin ne mahtuvat ku ovat kasvaneet niin?
Jees. Jotain vastaavaa meille ostetaan, muutaman vuoden päästä, järven- tai merenrannalta.Jotenkin tämä juttu toi heti mieleen sen, mitä @-roosaruusa- ehkä haaveilee?
Johanna muutti 1800-luvun hirsitaloon ja kasvattaa ruokaa itse – idyllinen elämä tuo huimat säästöt
Johanna ja Veikko kasvattavat osan ruoastaan itse. Kahden aikuisen ja neljän lemmikin taloudessa ruokamenot ovat noin 300 euroa kuukaudessa.www.is.fi
Niin monet muut Roosat ja Ruusat haaveilevat tällaisesta ja monet sitä ovat yrittäneet toteuttaakin.Jotenkin tämä juttu toi heti mieleen sen, mitä @-roosaruusa- ehkä haaveilee?
Johanna muutti 1800-luvun hirsitaloon ja kasvattaa ruokaa itse – idyllinen elämä tuo huimat säästöt
Johanna ja Veikko kasvattavat osan ruoastaan itse. Kahden aikuisen ja neljän lemmikin taloudessa ruokamenot ovat noin 300 euroa kuukaudessa.www.is.fi
Puhalla niin viiva katoaa.Tuliko siitä koskaan selvyyttä saako sen viivan ikään pois, kun lakaisee lattiaa ja kerää roskat rikkalapioon? Vai jääkö lattialle aina pieni viiva siihen rikkalapion eteen?