Aika sopivasti näyttäs olevanOnko näissä kiimalaisherkuissa liikaa rasvaa?
Aika sopivasti näyttäs olevanOnko näissä kiimalaisherkuissa liikaa rasvaa?
Kuka sen määrittelee mikä on liikaa tässä tapauksessa... Sopusuhtaisuus miellyttää minua. Makuja on monia, onneksi seisovasta pöydästä voi valkata omaan makuunsa sopivat suuhunpantavatOnko näissä kiimalaisherkuissa liikaa rasvaa?
juurikin näinKuka sen määrittelee mikä on liikaa tässä tapauksessa... Sopusuhtaisuus miellyttää minua. Makuja on monia, onneksi baaritiskiltä voi valkata omaan makuunsa sopivat pantavat
juurikin näin
Haluatko, että laulan tuutulaulun?Plaah.
Heräsin enkä saa unta.
haluanHaluatko, että laulan tuutulaulun?
Älä hosu Hossassa,Pakkauspuuhia. Pian nokka kohti Hossaa.
runosuoli sykähteli jälleenÄlä hosu Hossassa,
se tuntuu pian lompsassa,
Pois kiire ja hoppu,
ennen ku on loman loppu!
Juu, ei oo ummetusta mulla.runosuoli sykähteli jälleen
Tuosta tulikin mieleeni, joko se suolien pengonta tehtiin?Juu, ei oo ummetusta mulla.
Juu tehtiin. Ei kyllä mikään maailman mukavin toimenpide....en tiedä, kumpi on pahempi, gastroskopia vai kolono.Tuosta tulikin mieleeni, joko se suolien pengonta tehtiin?
Hyvä ettei löytynyt - vai oliko? Jos sinulla on jotakin vaivoja, varmaan se syykin olisi syytä löytää.Juu tehtiin. Ei kyllä mikään maailman mukavin toimenpide....en tiedä, kumpi on pahempi, gastroskopia vai kolono.
Toisessa meinaa tukehtua ja toisessa tungetaan puutarhaletkua anneliin.
No, onneks ei mitään löytyny kummassakaan tutkimuksessa.
No nuo on aika kattavia tutkimuksia ja varsinkin kolonoskopia kertoo monesta häikästä. Endoskopiaan en enää halua vaikka semmonenki olisHyvä ettei löytynyt - vai oliko? Jos sinulla on jotakin vaivoja, varmaan se syykin olisi syytä löytää.
Kauniita unia!Mietin että kirjotanko tän vai en...
no, elämää tääki on...
Mutta se miten kolonoskopia alkaa, ja minkä näet screeniltä alussa, ennen suolistoa. Koska letkussa on kamera.
Oman p*rsereikäsi semmoselta A3-kokoiselta screeniltä.
Sitä pahempaa voi olla vaan...mikä?...hmmm...
-> Alma räppäämässä Kesäradasta. Joo, se.
Mutta suoliston kattelu oli hauskaa. Niinku Linnanmäen jossai tunnelissa menis
Hyvää yötä!
Sama jäi mulle mieleenMutta se miten kolonoskopia alkaa, ja minkä näet screeniltä alussa, ennen suolistoa. Koska letkussa on kamera.
Pääasia että suoliseikkailu sujui hyvin eikä mitään vakavaa löytynytMietin että kirjotanko tän vai en...
no, elämää tääki on...
Mutta se miten kolonoskopia alkaa, ja minkä näet screeniltä alussa, ennen suolistoa. Koska letkussa on kamera.
Sitä pahempaa voi olla vaan...mikä?...hmmm...
-> Alma räppäämässä Kesäradasta. Joo, se.
Mutta oman suoliston kattelu oli hauskaa. Niinku Linnanmäen jossai tunnelissa menis
Hyvää yötä!
Niin, tämä olisi ollut jännittävä: elävä lapamato.Pääasia että suoliseikkailu sujui hyvin eikä mitään vakavaa löytynyt
Näin aamulla ennen heräämistä unta, että olin kolonoskopiassa, mutta oli perjantai, lääkäri unohti mulle sen letkun pyllyyn ja lähti viikonlopun viettoon. Jäin hoitopöydälle ihmettelemään.Pääasia että suoliseikkailu sujui hyvin eikä mitään vakavaa löytynyt
Tampereella koskiseikkailu, lintsillä uusi suoliseikkailu. Avajaisissa esiintyy Jari Sillanpää...Mutta Kalamies, kiitos ideasta! Linnanmäelle uusi laite...Suoliseikkailu...ruskeassa tunnelissa veneellä...