Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Mietin että kirjotanko tän vai en...
no, elämää tääki on...






Mutta se miten kolonoskopia alkaa, ja minkä näet screeniltä alussa, ennen suolistoa. Koska letkussa on kamera.


Oman p*rsereikäsi semmoselta A3-kokoiselta screeniltä. :eek:
Sitä pahempaa voi olla vaan...mikä?...hmmm...
-> Alma räppäämässä Kesäradasta. Joo, se.

Mutta oman suoliston kattelu oli hauskaa. Niinku Linnanmäen jossai tunnelissa menis :)
Hyvää yötä!
 
Mietin että kirjotanko tän vai en...
no, elämää tääki on...






Mutta se miten kolonoskopia alkaa, ja minkä näet screeniltä alussa, ennen suolistoa. Koska letkussa on kamera.


Oman p*rsereikäsi semmoselta A3-kokoiselta screeniltä.
Sitä pahempaa voi olla vaan...mikä?...hmmm...
-> Alma räppäämässä Kesäradasta. Joo, se.

Mutta suoliston kattelu oli hauskaa. Niinku Linnanmäen jossai tunnelissa menis
Hyvää yötä!
Kauniita unia!
 
  • Haha
Reactions: Echo
Mietin että kirjotanko tän vai en...
no, elämää tääki on...






Mutta se miten kolonoskopia alkaa, ja minkä näet screeniltä alussa, ennen suolistoa. Koska letkussa on kamera.


Oman p*rsereikäsi semmoselta A3-kokoiselta screeniltä.
Sitä pahempaa voi olla vaan...mikä?...hmmm...
-> Alma räppäämässä Kesäradasta. Joo, se.

Mutta oman suoliston kattelu oli hauskaa. Niinku Linnanmäen jossai tunnelissa menis
Hyvää yötä!
Pääasia että suoliseikkailu sujui hyvin eikä mitään vakavaa löytynyt (y)
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja Echo
Mutta kun joskus oon jälkikäteen miettiny, että oisko pitäny lukea lääkäriks (siis mun muisti ja pääsykokeissa matikanosaaminen ei ois riittäny), mutta nyt ei harmita.

Lukea 12 vuotta lääkäriks siitä ilosta, että saat tunkea kameraletkua joko toisen nielusta sisään, tai pyllystä. Tee sitä 8 h/päivä, kattele kun se potilas on siinä ahdistuneena.

Juu ei. Ehkä joku siisti polvinivel-ortopedi voisin olla.
Mutta monet lääkärit sanoo että ei työnsä ole kovin hohdokasta. Tonkia toisten varpaanvälejä, etsiä leikkauksessa ihrakerroksen alta sisäelimiä jne.

Mutta kiitollinen tietty oon tuolle gastroenterologille, koska he löytävät syöpäkasvaimia jne.ja tekevät tärkeää työtä. Mutta onneks en oo hänen työssään. :D
 
  • Tykkää
Reactions: Kais

Yhteistyössä