Jeesus tulee pian. Oletko valmis?

vierailija
Elän todeksi esim nämä:
Luukas 10:27 Hän vastasi: ”Rakasta Herraa, sinun Jumalaasi, kaikesta sydämestäsi ja kaikesta sielustasi, kaikella voimallasi ja kaikella ymmärrykselläsi, ja lähimmäistäsi niin kuin itseäsi.”

Markus 16:15 Hän sanoi heille: ”Menkää kaikkialle maailmaan ja julistakaa evankeliumia kaikille luoduille.


Ei Raamatussa ole sellaista kohtaa, että pidä usko omana tietojasi päinvastoin:
Matteus 10:32-33 Sentähden, jokaisen, joka tunnustaa minut ihmisten edessä, minäkin tunnustan Isäni edessä, joka on taivaissa. Mutta joka kieltää minut ihmisten edessä, sen minäkin kiellän Isäni edessä, joka on taivaissa.

Johannes 14:21 Se, jolla on minun käskyni ja joka noudattaa niitä, rakastaa minua. Ja joka rakastaa minua, häntä minun Isäni rakastaa, ja minä rakastan häntä ja ilmaisen itseni hänelle.”

1.Joh 2:15 Älkää rakastako maailmaa älkääkä sitä, mikä maailmassa on. Jos joku rakastaa maailmaa, Isän rakkaus ei ole hänessä

Lisäksi Jeesus sanoi:
Ilmestyskirja 3:15-16 Minä tiedän sinun tekosi: sinä et ole kylmä etkä palava. Kunpa olisitkin kylmä tai palava! Mutta koska olet penseä, et kylmä etkä palava, minä oksennan sinut suustani.
Unohdit, että voit myös "Jos he juovat jotakin kuolettavaa, se ei vahingoita heitä. He panevat kätensä sairaiden päälle, ja nämä tulevat terveiksi." Ehkä, jos et niin tee, et ole uskova vaan väärä julistaja?

Näin. Löinpäs Raamatulla päähän. Oikeasti, osaatko keskustelka, vai lainailetko vain raamatun lauseita? se on muuten ihan äärettömän helppia nyt, kun on google.

Kaikki nuo jälkimmäiset puhuu rakkaudesta ja siitä, ettei Jumalaa kiellä. Ei siinä sanota, että sitä pitää toisille esitellä.

Haluamme vain antaa teille aihetta olla ylpeitä meistä, niin että pystytte vastaamaan niille, jotka kerskuvat sillä, mikä näkyy ulospäin, eivätkä piittaa siitä, mitä on sydämessä. 13

Jos olemmekin olleet suunniltamme, se on tapahtunut Jumalan tähden. Jos taas esiinnymme hillitysti, teemme niin teidän tähtenne,


Rakkaus ei kadehdi, ei kersku, ei pöyhkeile, 5
ei käyttäydy sopimattomasti, ei etsi omaa etuaan, ei katkeroidu, ei muistele kärsimäänsä pahaa, 6
ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee totuuden voittaessa.
 
Vieläkö joku jaksaa tätä
Kyllä. Jeesus Kristus antaa voiman viedä evankeliumia eteenpäin. Ota Jeesus vastaan niin saat syntisi anteeksi ja yhteyden Jumalaan sekä pääset taivaaseen. Jeesus antaa ilon ja rauhan joka ei riipu olosuhteista sekä voiman parantua sairauksista ja vapautua riippuvuuksista, häpeästä, pelosta, vihasta, katkeruudesta ja syyllisyydestä.
 
Näköjään...
Kyllä Jumala lupaa antaa kaiken mitä tarvitset, kun palvelee Häntä sillä paikalla jonka Hän on antanut. Minä olen saanut evankelistan kutsun ja saan jatkuvasti ilmaiseksi kaikkea mitä tarvitsen kuten lähiaikoina auton, puhelimen, nahkatakin ja nahkakengät jotka sopivat takin väriin. Tällaista ei tapahtunut kun en seurannut Jeesusta.
 
Unohdit, että voit myös "Jos he juovat jotakin kuolettavaa, se ei vahingoita heitä. He panevat kätensä sairaiden päälle, ja nämä tulevat terveiksi." Ehkä, jos et niin tee, et ole uskova vaan väärä julistaja?

Näin. Löinpäs Raamatulla päähän. Oikeasti, osaatko keskustelka, vai lainailetko vain raamatun lauseita? se on muuten ihan äärettömän helppia nyt, kun on google.

Kaikki nuo jälkimmäiset puhuu rakkaudesta ja siitä, ettei Jumalaa kiellä. Ei siinä sanota, että sitä pitää toisille esitellä.

Haluamme vain antaa teille aihetta olla ylpeitä meistä, niin että pystytte vastaamaan niille, jotka kerskuvat sillä, mikä näkyy ulospäin, eivätkä piittaa siitä, mitä on sydämessä. 13

Jos olemmekin olleet suunniltamme, se on tapahtunut Jumalan tähden. Jos taas esiinnymme hillitysti, teemme niin teidän tähtenne,


Rakkaus ei kadehdi, ei kersku, ei pöyhkeile, 5
ei käyttäydy sopimattomasti, ei etsi omaa etuaan, ei katkeroidu, ei muistele kärsimäänsä pahaa, 6
ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee totuuden voittaessa.
Kyllä elän todeksi myös jakamasi kohdat, kiitos muistutuksesta. Olen nähnyt sairaita parantuvan ja itsekin parantunut useasta vaivasta ja sairaudesta.

Kysymys. Kuinka rakastat lähimmäistäsi, jos pidät uskosi piilossa kun tämä on menossa helvettiin?

Jos on vaikea todistaa uskostasi älä keksi tekosyitä mukavuuden halussa, vaan pyydä Pyhän Hengen voimaa. Älä tyydy vähempään ja anna lihalle valtaa. Jeesus tekee sinusta palavan, jos haluat. Tämä on rakkautta kertoa totuus, että uskosi kasvaisi ja täyttäisit paikkasi johon sinut on luotu. Se on sitä yltäkylläistä elämää, jonka Jeesus lupasi.
 
Olisiko se silloin paratiisi?
Ehkä ainakin jossain tapauksessa on parasta elää ilman pyrkimystä taivaaseen. Se aiheuttaa niin paljon pahaa joissakin ihmisissä. Jos elää vain taivaspaikkaa ja Jumalaa varten, unohtaa helposti ihmiset ympäriltä ja käpertyy itseensä.
Tämä ei ole mahdollista. Jeesus Kristus antoi käskyn rakastaa lähimmäistä niinkuin itseäsi. Jos haluat "varmistaa" taivaspaikan tee niinkuin Jeesus Kristus sanoi. Raamatussa sanotaan: "Joka ei rakasta ei tunne Jumalaa, sillä Jumala on rakkaus." Ei ole mahdollista seurata Jeesusta ja olla itsekäs, päinvastoin Jeesus Kristus tekee ihmisestä epäitsekkään.
 
Kyllä ne on ihan tosissaan...
Olen elävä todiste Jumalasta. Olen itse kokenut useita parantumisia sairauksista ja vaivoista joita lääketiede ei kykene parantaa. Ystäväni parantui 18cm syöpä kasvaimesta ilman mitään hoitoa kun rukoilimme. Jeesus Kristus antaa voiman, ilon ja rauhan joka on vertaansa vailla. Pyhällä Hengellä täyttyminen on mahtava kokemus. Lisäksi elän Jumalan huolenpidossa, saan jatkuvasti ilmaiseksi mitä tarvitsen. Ei tarvitse pelätä, stressata tai rehkiä mitään. Elämäni on ihmeellistä, kiitos Jumalalle!
 
  • Rakkaus
Reactions: Echo
vierailija
Olen elävä todiste Jumalasta. Olen itse kokenut useita parantumisia sairauksista ja vaivoista joita lääketiede ei kykene parantaa. Ystäväni parantui 18cm syöpä kasvaimesta ilman mitään hoitoa kun rukoilimme. Jeesus Kristus antaa voiman, ilon ja rauhan joka on vertaansa vailla. Pyhällä Hengellä täyttyminen on mahtava kokemus. Lisäksi elän Jumalan huolenpidossa, saan jatkuvasti ilmaiseksi mitä tarvitsen. Ei tarvitse pelätä, stressata tai rehkiä mitään. Elämäni on ihmeellistä, kiitos Jumalalle!
No ei siinä kauaa kestänyt, ennen kuin kerskuminen alkoi. Vai että on Jumala lahja-automaatti, joka jakelee autoja ja puhelimia. On aika paljon porukkaa, jotka rukoilevat ruokaakin. Eikö Jumalan olisi helpompi antaa tomaatti kuin puhelin?
 
vierailija
Kyllä elän todeksi myös jakamasi kohdat, kiitos muistutuksesta. Olen nähnyt sairaita parantuvan ja itsekin parantunut useasta vaivasta ja sairaudesta.

Kysymys. Kuinka rakastat lähimmäistäsi, jos pidät uskosi piilossa kun tämä on menossa helvettiin?

Jos on vaikea todistaa uskostasi älä keksi tekosyitä mukavuuden halussa, vaan pyydä Pyhän Hengen voimaa. Älä tyydy vähempään ja anna lihalle valtaa. Jeesus tekee sinusta palavan, jos haluat. Tämä on rakkautta kertoa totuus, että uskosi kasvaisi ja täyttäisit paikkasi johon sinut on luotu. Se on sitä yltäkylläistä elämää, jonka Jeesus lupasi.
Vastaus: en minä tiedä, kuka on menossa Helvettiin. Se on Jumalan asia hoitaa se homma. Minun homma on rakastaa ja tukea toisia.

Todistaa? En minä tarvitse uskolleni todistajia. Jumala näkee ilman muita nämä hommat. Mukavuuden halussa? Nyt en ymmärtänyt. Oletko niitä, jotka piiskaavat itseään remmeillä?
Mihis minä nyt olen tyytynyt, vai onko tässä välissä noita fraaseja, mitä hoette?
Minä uskon, että jokainen tällä palstalla tietää jo tuon kaiken ja tietää, mikä on echon mielestä syntiä. Ja että sinun mielestäsi on tärkeää päästä taivaaseen, jossa on yltäkylläistä elämää ja voitte siellä sitten yhdessä taivastella ja sääliä Helvettiin menijöitämenijöitä ja vertailla nahkatakkejanne.
Onnea valitsemallesi polulle!
 
No ei siinä kauaa kestänyt, ennen kuin kerskuminen alkoi. Vai että on Jumala lahja-automaatti, joka jakelee autoja ja puhelimia. On aika paljon porukkaa, jotka rukoilevat ruokaakin. Eikö Jumalan olisi helpompi antaa tomaatti kuin puhelin?
Jumala toimii uskon kautta. Täytyy uskossa pyytää, jos haluaa saada mitään. Usko tulee Jumalan sanasta. Kannattaa lukea Raamattua niin tiedät kuinka Jumala ja uskonasiat toimivat. Eikä ollut kerskumista vaan Jumalan sanan vahvistamista henkilökohtaisella todistuksella. Jumala ei katso henkilöön, samat lupaukset ovat tarjolla jokaiselle, joka toimii niiden mukaisesti.
 
Vastaus: en minä tiedä, kuka on menossa Helvettiin. Se on Jumalan asia hoitaa se homma. Minun homma on rakastaa ja tukea toisia.

Todistaa? En minä tarvitse uskolleni todistajia. Jumala näkee ilman muita nämä hommat. Mukavuuden halussa? Nyt en ymmärtänyt. Oletko niitä, jotka piiskaavat itseään remmeillä?
Mihis minä nyt olen tyytynyt, vai onko tässä välissä noita fraaseja, mitä hoette?
Minä uskon, että jokainen tällä palstalla tietää jo tuon kaiken ja tietää, mikä on echon mielestä syntiä. Ja että sinun mielestäsi on tärkeää päästä taivaaseen, jossa on yltäkylläistä elämää ja voitte siellä sitten yhdessä taivastella ja sääliä Helvettiin menijöitämenijöitä ja vertailla nahkatakkejanne.
Onnea valitsemallesi polulle!
Jokainen joka ei usko Jeesukseen on menossa helvettiin. Näin Raamatussa sanotaan.

Eikun tarkoitin todistaa eli kertoa muille uskosta Jeesukseen, että hekin voisivat ottaa Jeesuksen vastaan. Voin sanoa, että kaikki eivät tiedä evankeliumia ja vaikka tietäisivät paras todiste Jumalasta on uskova jota Pyhä Henki käyttää.

Et taida lukea Raamattua ollenkaan. Jeesus Kristus lupasi yltäkylläisen elämän jo maan päällä. Sinut on luotu yhteyteen Jumalan kanssa ja toiseksi tiettyä tehtävää varten jota varten sinulle on annettu kyvyt, lahjat ja luonne joka siihen soveltuu. Se on yltäkylläistä elämää.
 
vierailija
Jumala toimii uskon kautta. Täytyy uskossa pyytää, jos haluaa saada mitään. Usko tulee Jumalan sanasta. Kannattaa lukea Raamattua niin tiedät kuinka Jumala ja uskonasiat toimivat. Eikä ollut kerskumista vaan Jumalan sanan vahvistamista henkilökohtaisella todistuksella. Jumala ei katso henkilöön, samat lupaukset ovat tarjolla jokaiselle, joka toimii niiden mukaisesti.
Ai kukaan nälkäinen ei ole uskossa rukoillut? Että sinä toimit oikein Jumalan sanassa, mutta muut ei? Toinen kerskaus. Henkilökohtainen sellainen.
 
vierailija
Jokainen joka ei usko Jeesukseen on menossa helvettiin. Näin Raamatussa sanotaan.

Eikun tarkoitin todistaa eli kertoa muille uskosta Jeesukseen, että hekin voisivat ottaa Jeesuksen vastaan. Voin sanoa, että kaikki eivät tiedä evankeliumia ja vaikka tietäisivät paras todiste Jumalasta on uskova jota Pyhä Henki käyttää.

Et taida lukea Raamattua ollenkaan. Jeesus Kristus lupasi yltäkylläisen elämän jo maan päällä. Sinut on luotu yhteyteen Jumalan kanssa ja toiseksi tiettyä tehtävää varten jota varten sinulle on annettu kyvyt, lahjat ja luonne joka siihen soveltuu. Se on yltäkylläistä elämää.
Tai usko tai ole kastettu tai.. Mitä te muuten sanotte niistä tyypeistä, jotka ei ole ikinä kuulleet Jeesuksesta? Suora tie Helvettiin?

Sanoinkin, että tällä palstalla ja jokainen tietää jo nuo asiat, jotka olet kertonut. No, se oli sivuhuomautus. Jokaisella on omat harrastuksensa. Jos sä haluut lupailla täällä ihmisille nahkatakkeja vastineesta uskoon, niin ole hyvä. On toinenkin tyyppi, joka lupailee kaikkee kivaa.

Enkö? Raamatussa sanotaan myös, että rikkaan on hankalampi päästä taivaaseen. Se on huono homma suomalaisille. Mut eiks kuitenkin kannattaisi puhua ihmisille, niinkuin he olisivat ihmisiä. Eikä tolleen tykittää korulauseilla ja pelotella Helvetillä. Mietin vain. Jos yrittäisikin keskittyä siihen ydinsanomaan?
 
vierailija
Monella tavalla
"Ilm 22:1 JA hän osotti minulle puhtan eläwän weden wirran/ selkiän nijncuin Chrystallin/ wuotawan Jumalan ja Caridzan istuimesta/ keskelle hänen catujans.
Ilm 22:2 Ja molemmilla puolilla wirta seisoi elämän puu/ joca candoi caxitoistakymmeniset hedelmät/ ja andoi hedelmäns cunakin Cuucaunna/ ja sen puun lehdet kelpaisit pacanoitten terweydexi.
Ilm 22:3 Ja ei kirousta pidä sillen ensingän oleman/ waan Jumalan ja Caridzan istuin pitä hänes oleman/ ja hänen palwelians pitä händä palweleman.
Ilm 22:4 Ja näkemän hänen caswons/ ja hänen nimensä pitä heidän odzisans oleman.
Ilm 22:5 Ja ei enämbi yötä pidä oleman/ ei he myös tarwidze kyntilätä/ taicka Auringon walkeutta: Sillä HERra Jumala walaise heitä/ ja he hallidzewat ijancaickisest ijancaickiseen.
Ilm 22:6 JA hän sanoi minulle: Nämät sanat owat wahwat ja totiset: Ja Jumala pyhäin Prophetain HERra/ on hänen Engelins lähettänyt/ osottaman palwelioillens/ mitkä pian tapahtuman pitä."

Luetaanpa ajatuksella mitä tuo voisi kuvata ⏳
 
Ai kukaan nälkäinen ei ole uskossa rukoillut? Että sinä toimit oikein Jumalan sanassa, mutta muut ei? Toinen kerskaus. Henkilökohtainen sellainen.
Jaakob 1:6Mutta anokoon uskossa, lainkaan epäilemättä. Joka epäilee, on kuin meren aalto, jota tuuli ajaa ja heittelee. 7Älköön sellainen ihminen luulko saavansa Herralta mitään, 8 kahtaalle häilyvä mies, epävakaa kaikilla teillään.

Puhun mitä Raamattu sanoo. Ei ole kerskaamista kertoa kuinka Jumalan sana on toiminut elämässäni. Korkeintaan kehun Raamattua.
 

Yhteistyössä