Helmikuiset 2023

Olin tänään varhaisultrassa ja tulokset järkyttivät isosti. Viikkoja on nyt 6+6 - tiedetään täsmälleen koska raskaus on hoitoalkuinen. Koko vastasi kuitenkin vain 6+2:ta. Pieni sydän sykki lujasti, mutta sikiön koko ei ennusta hyvää. Lääkärin mielestä on yhtä iso mahdollisuus keskenmenoon ja raskauden jatkumiseen. Viikon päästä uudelleen ultraan. Itkettää. Jaksaisipa pieni kasvaa. Voisipa itse tehdä jotakin häntä auttaakseen.
Toivotaan että pikkuinen sinnittelee ja saatte hyviä uutisia seuraavassa ultrassa ❤
 
  • Tykkää
Reactions: Sannuliini*
vierailija
Olin tänään varhaisultrassa ja tulokset järkyttivät isosti. Viikkoja on nyt 6+6 - tiedetään täsmälleen koska raskaus on hoitoalkuinen. Koko vastasi kuitenkin vain 6+2:ta. Pieni sydän sykki lujasti, mutta sikiön koko ei ennusta hyvää. Lääkärin mielestä on yhtä iso mahdollisuus keskenmenoon ja raskauden jatkumiseen. Viikon päästä uudelleen ultraan. Itkettää. Jaksaisipa pieni kasvaa. Voisipa itse tehdä jotakin häntä auttaakseen.
Tuossa vaiheessa pienikin mittaus virhe vaikuttaa päiviin.

Täällä tietämätön. Miksi varhaisultraan halutaan kovasti? Onko myös niin, että siellä saa selville raskauden oikean keston ja siten myös varsinaisten seulontatutkimusten oikean ajoituksen? Joku aikaisemmin totesi, että kätilön varhaisultra maksaisi satasen tai alle, mutta mistä sellaisen löytää kun suurimmissa lääkärikeskuksissa täällä pk-seudulla tuppaa vissiin olemaan gynet jotka niitä tekee…
Perhe-arte löytyy pk seudulta.
Siellä näkee raskauden keston. Monet haluavat varmistaa että kaikki on siinä vaiheessa hyvin. Eikä vasta 12 viikon ultrassa kuulla että tuulimuna/ kkm tai muuta. Voi mennä kesken ultrankin jälkeen tietenkin,.
 
Olin tänään varhaisultrassa ja tulokset järkyttivät isosti. Viikkoja on nyt 6+6 - tiedetään täsmälleen koska raskaus on hoitoalkuinen. Koko vastasi kuitenkin vain 6+2:ta. Pieni sydän sykki lujasti, mutta sikiön koko ei ennusta hyvää. Lääkärin mielestä on yhtä iso mahdollisuus keskenmenoon ja raskauden jatkumiseen. Viikon päästä uudelleen ultraan. Itkettää. Jaksaisipa pieni kasvaa. Voisipa itse tehdä jotakin häntä auttaakseen.
Voimia tulevaan viikkoon! Toivottavasti pieni ottaa kasvuspurtin ja viikon päästä ultrassa näkyy päiviä vastaava kaveri.
Täällä tietämätön. Miksi varhaisultraan halutaan kovasti? Onko myös niin, että siellä saa selville raskauden oikean keston ja siten myös varsinaisten seulontatutkimusten oikean ajoituksen? Joku aikaisemmin totesi, että kätilön varhaisultra maksaisi satasen tai alle, mutta mistä sellaisen löytää kun suurimmissa lääkärikeskuksissa täällä pk-seudulla tuppaa vissiin olemaan gynet jotka niitä tekee…
Pk-seudulta löytyy useampia paikkoja, joissa kätilö tekee ultran, esimerkiksi Perhe-Arte :) ja uskoisin enimpien haluavan varmistaa varhaisultralla, että kaikki on raskaudessa kunnossa eli on oikeassa paikassa ja alkio kehittyy normaalisti. Tätähän raskaustesti ei kerro.
 
  • Tykkää
Reactions: Toivis
Täällä tietämätön. Miksi varhaisultraan halutaan kovasti? Onko myös niin, että siellä saa selville raskauden oikean keston ja siten myös varsinaisten seulontatutkimusten oikean ajoituksen? Joku aikaisemmin totesi, että kätilön varhaisultra maksaisi satasen tai alle, mutta mistä sellaisen löytää kun suurimmissa lääkärikeskuksissa täällä pk-seudulla tuppaa vissiin olemaan gynet jotka niitä tekee…
Mä halusin siksi, että tuntui hölmöltä mennä ensimmäiselle neuvolakäynnille tietämättä onko kaikki oikeasti hyvin. Alkio mitataan, ja mitan perusteella arvioidaan kesto. Toki, koska alkio on alussa hyvin pieni, voi olla vaikeaa saada sitä näkyviin täysin niin, että mitan antama päivä olisi täysin 100% oikeassa. Myöhemmissä ultrissa tuo mitta on selkeämpi saada. Enemmän se tuo ehkä siis sellaista mielenrauhaa. Toki jos hedelmöityksen päivämäärä on epäselvä itselle niin voinee auttaa myös seulontatutkimuksien oikea-aikaisuuksissa.

Pk-seudulla Mehiläisten jne lisäksi on esim Kaunis odotus (täällä kävin itse) ja Perhe-Arte. Nämä kaksi edullisempia kun nuo isot yksityiset
 
Täällä tietämätön. Miksi varhaisultraan halutaan kovasti? Onko myös niin, että siellä saa selville raskauden oikean keston ja siten myös varsinaisten seulontatutkimusten oikean ajoituksen? Joku aikaisemmin totesi, että kätilön varhaisultra maksaisi satasen tai alle, mutta mistä sellaisen löytää kun suurimmissa lääkärikeskuksissa täällä pk-seudulla tuppaa vissiin olemaan gynet jotka niitä tekee…
Usein sinne mennään jos raskauden kesto ei ole tiedossa. Hoitoalkuiset raskaudet (kuten minun) kontrolloidaan joka tapauksessa varhaisultrassa. Varhaisultra on myös tärkeä jos on aikaisempia km:ja. Kohdunulkoinen raskaus voi olla naiselle oikeasti hengenvaarallinen ja kohdunulkoisessa saatetaan menettää toinen munatorvi jos alkio ehtii liian suureksi väärässä paikassa. Sitten moni varmaan haluaa tietää onko raskautta ylipäätään. En itse kestäisi odottaa 12 viikkoa ja lopulta kävisi ilmi että oli tuulimuna. Tai keskeytyneessä keskenmenossa alkio voi jäädä kohtuun kuukausiksi. Sitten sitä kuollutta lasta on kantanut iloiten ja onnellisena useamman kuukauden, mikä olisi minusta ihan hirveää. Jos on ikää,ei myöskään ole aikaa tuhlattavaksi vaan keskenmeno, kohdunulkoinen tai tuulimuna olisi hyvä tyhjentää heti että pääsee uuteen yritykseen.
 
  • Tykkää
Reactions: Sannuliini*
vierailija
Itse en voisi olla käymättä varhaisultrassa. Ekan raskauden kohdalla selvisi vasta NT-ultrassa, että kohtu on tyhjä. Oli kyllä aikamoinen shokki.
Käyn yleensä varhaisultrassa ennen neuvola-ajan varausta. Tosin muutaman kerran se keskenmeno tuli sitten ultran jälkeen…
 
  • Tykkää
Reactions: Toivis
vierailija
Täältä sivusta huikkaan kommentin, vaikka en helmikuinen olekaan. Jouluaattona olisi ollut lasketttu aika, varhaisultrassa kävin (7+6), jossa kaikki ok, mutta niinpä vaan viime perjantain neuvolassa (rv 11+6) ei sydänääniä kuulunut, josta suoraan ultraan, jossa selvisi, että alkio kuollut jo 8+6. Mifegyne suuhun ja loput tyhjennyslääkkeet kotiin.

Seuraavana päivänä meni lapsivedet, jonka jälkeen verta tuli kuin härän kurkusta sekä toistakymmentä luumun kokoista hyytymää. Varalta otin kuitenkin seuraavana päivänä määrätyt Cytotecit, jotka aiheutti vielä vähän supistuksia, vaikka juuri mitään vuotoa ei enää tullutkaan. Kohtu tyhjeni tehokkaasti. Raskaustesti jo nyt enää haamu.

Kokemus oli todellinen järkytys, sillä olin koko ajan jännittänyt vain tämän viikon tiistaiksi varattua nt-ultraa, ja tuon perjantain neuvolan piti olla vaan rutiinikäynti. Ikää minulla jo 43 vuotta ja viides lapsi olisi ollut kyseessä. Vointi minulla oli koko ajan hyvä, ei mitään kipuja tai vuotoja, joista olisi voinut jotain päätellä.

Nöyrin mielin olen aina raskauksiin suhtautunut ja tiedostanut, ettei sitä voi mitenkään pitää itsestäänselvyytenä, mutta silti tämä kkm pääsi yllättämään. Tiedostan hyvin, että aika vielä yhden lapsen saantiin käy vähiin, mutta silti elän toivossa, että vielä saisi kerran kokea sen syntymän ihmeen.

Paljon onnea teille raskauksiinne! ❤
 
vierailija
Lisään vielä tuohon äskeiseen, että ehkäpä karmaisevin yksityiskohta tuossa kaikinpuolin ikävässä tapahtumassa oli se, että juuri edellisenä yönä olin nähnyt hyvin aidontuntoisen unen, jossa olin lääkärissä, joka mittasi minun ranteeni paksuuden ja sanoi, että alkion koko ei vastaa viikkoja. Suutahdin lääkärille, että eihän sitä nyt äidin ranteen paksuudesta voi mitata! Aamulla heräsin, että olipa ahdistava uni...

Siitä meni muutama tunti ja istuin kohdun tyhjennyslääkettä nielemässä äitipolilla, kun tuo uni iski muistiin kuin salama. Silloin tuli täysin epätodellinen olo kaiken sen lähes shokin keskellä, että miten ihmeessä tuo uni oli täysi ennenuni ja vielä juuri edellisenä yönä nähtynä. 😳
 
Täältä sivusta huikkaan kommentin, vaikka en helmikuinen olekaan. Jouluaattona olisi ollut lasketttu aika, varhaisultrassa kävin (7+6), jossa kaikki ok, mutta niinpä vaan viime perjantain neuvolassa (rv 11+6) ei sydänääniä kuulunut, josta suoraan ultraan, jossa selvisi, että alkio kuollut jo 8+6. Mifegyne suuhun ja loput tyhjennyslääkkeet kotiin.

Seuraavana päivänä meni lapsivedet, jonka jälkeen verta tuli kuin härän kurkusta sekä toistakymmentä luumun kokoista hyytymää. Varalta otin kuitenkin seuraavana päivänä määrätyt Cytotecit, jotka aiheutti vielä vähän supistuksia, vaikka juuri mitään vuotoa ei enää tullutkaan. Kohtu tyhjeni tehokkaasti. Raskaustesti jo nyt enää haamu.

Kokemus oli todellinen järkytys, sillä olin koko ajan jännittänyt vain tämän viikon tiistaiksi varattua nt-ultraa, ja tuon perjantain neuvolan piti olla vaan rutiinikäynti. Ikää minulla jo 43 vuotta ja viides lapsi olisi ollut kyseessä. Vointi minulla oli koko ajan hyvä, ei mitään kipuja tai vuotoja, joista olisi voinut jotain päätellä.

Nöyrin mielin olen aina raskauksiin suhtautunut ja tiedostanut, ettei sitä voi mitenkään pitää itsestäänselvyytenä, mutta silti tämä kkm pääsi yllättämään. Tiedostan hyvin, että aika vielä yhden lapsen saantiin käy vähiin, mutta silti elän toivossa, että vielä saisi kerran kokea sen syntymän ihmeen.

Paljon onnea teille raskauksiinne!
Niin kammottavaa ja väärin! :( Elämä on käsittämättömän haurasta. Toivottavasti uusi raskaus alkaisi pian ja kaikki sujuisi hyvin.
 
Olin tänään varhaisultrassa ja tulokset järkyttivät isosti. Viikkoja on nyt 6+6 - tiedetään täsmälleen koska raskaus on hoitoalkuinen. Koko vastasi kuitenkin vain 6+2:ta. Pieni sydän sykki lujasti, mutta sikiön koko ei ennusta hyvää. Lääkärin mielestä on yhtä iso mahdollisuus keskenmenoon ja raskauden jatkumiseen. Viikon päästä uudelleen ultraan. Itkettää. Jaksaisipa pieni kasvaa. Voisipa itse tehdä jotakin häntä auttaakseen.
TOivotaan että pikkuinen pysyy kyydissä ❤ voimia!
 
  • Rakkaus
Reactions: Toivis
Ymmärrän hyvin varhaisultrassa kävijöitä, mutta itse en aio käydä. Km voi kuitenkin tulla vielä sen jälkeenkin. Tässä tosiaan varmasti monenlaisia ajattelijoita 😅

Täällä ahdisteltu oireitten vähäisyyttä, mutta tosiaan tuo unettomuus vaivaa myös minua. Illalla simahdan rättiväsyneenä, mutta kolmesta viiteen tulee valvottua joka yö. Ei oo ollenkaan normaalia 😅 Ilmaa tahtoo myös kertyä. Koitan myös muistella ettei tässä vaiheessa oo muissakaan raskauksissa ollu paljoa oireita. Nyt 5+4
 
  • Tykkää
Reactions: Samppa40
Pahin närästys väistynyt, ainskin näiltä osin. Ihanaa! Mutta tilalle tullut itkuherkkyys, kaikesta saa itkun aikaseks... Eikä yhtään helpota, kun lauantaina on ukin siunaustilaisuus. Rankka viikonloppu edessä.

Nyt rv 4+6, pahoinvointeja odotellessao_O
 
4+5-4+6 tai jotain semmosta menossa (laskurit antaa eri päiviä kuukautisten mukaan laskettuna). Oireet: turvotus vatsassa ja rinnoissa, alavatsan ja alaselän jomottelut. Vatsan turvotus päällä 24/7 ja alkaa heti rintaliivien alta. Vatsa näyttää ilmapallolta aamusta iltaan, onko muilla tätä?
 
  • Tykkää
Reactions: Taikaakin
Mulla ei vatsa oikeestaan turvottele mut nipistelee ajoittain. Tissit on samalla tavalla hiukan arat kun olleet, eilen iltaa kohden alko vähän turpoamaan tai tuntu kiinteimmiltä. Etovaa oloa tulee aalloissa ei vielä oksennukseen asti, aina jos oon tehny paljon jotain ja rauhoitun niin tulee. Närästys on läsnä lähes koko ajan ja vatsa menee ruuan jälkein usein sekaisin.

Sain eilen tasavahvat viivat pc:llä ehkä nyt voin hiukan rentoutua🙈 aikasemmin sain jo apteekin omalla ja kaikilla clearbluen plus testeillä on tullu jo reilusti vahvemmat kuin kontrolli. Ajattelin vielä ensviikon ma tai ti tehdä digin jos saisin sen 3+ viikot näkyviin. Nyt siis menossa 4+3 tänään.
Rfsu ei kyllä anna tasavahvoja ja muutekiin viiva vahvistuu hitaasti mutta olen todennut sen olevan sem testin ominaisuus? Onko kukaan saanut rfsulla tasavahvoja nyt lähiaikoina?

Onko muut enää teistailleet? Mietin onko tosi huono pakkomielle🤣

Onnea kaikille uusille ja vanhoillekkin plussanneille❤
 
Mulla ei vatsa oikeestaan turvottele mut nipistelee ajoittain. Tissit on samalla tavalla hiukan arat kun olleet, eilen iltaa kohden alko vähän turpoamaan tai tuntu kiinteimmiltä. Etovaa oloa tulee aalloissa ei vielä oksennukseen asti, aina jos oon tehny paljon jotain ja rauhoitun niin tulee. Närästys on läsnä lähes koko ajan ja vatsa menee ruuan jälkein usein sekaisin.

Sain eilen tasavahvat viivat pc:llä ehkä nyt voin hiukan rentoutua aikasemmin sain jo apteekin omalla ja kaikilla clearbluen plus testeillä on tullu jo reilusti vahvemmat kuin kontrolli. Ajattelin vielä ensviikon ma tai ti tehdä digin jos saisin sen 3+ viikot näkyviin. Nyt siis menossa 4+3 tänään.
Rfsu ei kyllä anna tasavahvoja ja muutekiin viiva vahvistuu hitaasti mutta olen todennut sen olevan sem testin ominaisuus? Onko kukaan saanut rfsulla tasavahvoja nyt lähiaikoina?

Onko muut enää teistailleet? Mietin onko tosi huono pakkomielle

Onnea kaikille uusille ja vanhoillekkin plussanneille
Kaksi testiä olen tehnyt, kun paketissa kerran oli kaksi. Jälkimmäisen tein kun menkat oli kolme päivää myöhässä ja tällöin viiva oli selvästi vahvistunut kolmen päivän aikana, mutta ei tasavahva. Harkinnassa on, että tekisin ensi viikolla vielä digitestin, mutta luultavasti en saa aikaiseksi sellaisen hakemista apteekista. Ensimmäisessä raskaudessani testasin enemmän ja sain tasavahvat viivat, mutta silti meni kesken 6+1. Silloin ei ollut mitään oireita. Nyt kuvotus, väsymys ja vatsan turvotus tuntuvat itsestä luotettavammilta merkeiltä. Tokassa raskaudessa minulla oli samoja oireita ekalla kolmanneksella ja siitä raskaudesta on nyt myös maailman rakkain 2v esikoinen tuomassa iloa elämään :)

Huono pakkomielle tuo viivojen vertailu on varmaan silloin, jos se aiheuttaa itselle tarpeetonta huolta. Mutta toisaalta toki ymmärrettävää, että haluaa jotenkin vakuutella itselleen kaiken menevän hyvin. Ja yleensä meneekin, riippumatta siitä kuinka monta testiä tekee.
 
  • Tykkää
Reactions: Taikaakin
Kaksi testiä olen tehnyt, kun paketissa kerran oli kaksi. Jälkimmäisen tein kun menkat oli kolme päivää myöhässä ja tällöin viiva oli selvästi vahvistunut kolmen päivän aikana, mutta ei tasavahva. Harkinnassa on, että tekisin ensi viikolla vielä digitestin, mutta luultavasti en saa aikaiseksi sellaisen hakemista apteekista. Ensimmäisessä raskaudessani testasin enemmän ja sain tasavahvat viivat, mutta silti meni kesken 6+1. Silloin ei ollut mitään oireita. Nyt kuvotus, väsymys ja vatsan turvotus tuntuvat itsestä luotettavammilta merkeiltä. Tokassa raskaudessa minulla oli samoja oireita ekalla kolmanneksella ja siitä raskaudesta on nyt myös maailman rakkain 2v esikoinen tuomassa iloa elämään

Huono pakkomielle tuo viivojen vertailu on varmaan silloin, jos se aiheuttaa itselle tarpeetonta huolta. Mutta toisaalta toki ymmärrettävää, että haluaa jotenkin vakuutella itselleen kaiken menevän hyvin. Ja yleensä meneekin, riippumatta siitä kuinka monta testiä tekee.
Totta puhut, ensimmäinen raskaus ja mitä enemmän lukee netistä tarinoita onnellisista sekä keskenmenneistä raskauksista sitä enemmän sitä miettii. Mutta se on minulle hyvin tyypillinen luonteenpiirre. Mutta koitan nyt jättää testailun ja pohtimisen ja ajatella että nyt olen raskaana kunnes toisin todistetaan 😊
 
  • Tykkää
Reactions: taatelinen
Totta puhut, ensimmäinen raskaus ja mitä enemmän lukee netistä tarinoita onnellisista sekä keskenmenneistä raskauksista sitä enemmän sitä miettii. Mutta se on minulle hyvin tyypillinen luonteenpiirre. Mutta koitan nyt jättää testailun ja pohtimisen ja ajatella että nyt olen raskaana kunnes toisin todistetaan
Tein ihan samaa ensimmäisessä raskaudessa ja ehkä vielä enemmän toisessa, kun ensimmäinen oli päättynyt keskenmenoon. Tiedon hakeminen on mullekin tärkeä tapa "hallita" hallitsematonta tilannetta.

Luulen, että nyt tulee mietittyä vähemmän asiaa, koska tällä hetkellä raskaus tuntuu vielä aika epätodelliselta ja on helpompi keskittyä esikoiseen. Mulla on myös vähän syyllinen olo siitä, että esikoisen elämä tulee mullistamaan niin totaalisesti ja en osaa vielä kuvitella, että kukaan voisi olla yhtä rakas ja erityinen kuin hän. Ehkä siksi haluan nyt kiinnittää esikoiseen extra paljon huomiota ja raskaus menee vähän siinä sivussa. Alan sitten ajatella tulevaa vauvaa enemmän, jos kaikki menee hyvin ja päästään varmempaan vaiheeseen. Mutta tuntuu kyllä hämmentävältä olla näin rauhallinen, kun viimeksi oli jatkuva km pelko läsnä.
 
  • Tykkää
Reactions: Toivis ja Taikaakin
Tein ihan samaa ensimmäisessä raskaudessa ja ehkä vielä enemmän toisessa, kun ensimmäinen oli päättynyt keskenmenoon. Tiedon hakeminen on mullekin tärkeä tapa "hallita" hallitsematonta tilannetta.

Luulen, että nyt tulee mietittyä vähemmän asiaa, koska tällä hetkellä raskaus tuntuu vielä aika epätodelliselta ja on helpompi keskittyä esikoiseen. Mulla on myös vähän syyllinen olo siitä, että esikoisen elämä tulee mullistamaan niin totaalisesti ja en osaa vielä kuvitella, että kukaan voisi olla yhtä rakas ja erityinen kuin hän. Ehkä siksi haluan nyt kiinnittää esikoiseen extra paljon huomiota ja raskaus menee vähän siinä sivussa. Alan sitten ajatella tulevaa vauvaa enemmän, jos kaikki menee hyvin ja päästään varmempaan vaiheeseen. Mutta tuntuu kyllä hämmentävältä olla näin rauhallinen, kun viimeksi oli jatkuva km pelko läsnä.
Varmasti on suuri muutos esikoiselle, mutta pidemmän päälle kullan arvoinen saada sisarus🥰
Tuohan on toisaalta aika ihanaa että keskität huomiosi esikoiseen ja raskaus tulee siinä sivussa eikä tule pohdiskeltua ja stressattua niin paljon 😊

Jonkinnäköistä varmistusta sitä hakee itselleen kaikesta, testeistä oireista ym. Vaikkei siihen kyllä ite pysty vaikuttamaan millään tavalla(paitsi ehkä stressiä pitäisi koittaa välttää)
 
  • Tykkää
Reactions: taatelinen
Ultrattiin neuvolassa 6+6. Kohtu tyhjä. Lähete ensi viikolla naistenpolille, jossa tarkistetaan tarkemmin tarvitseeko lääkkeellisen tyhjennyksen, ellei vuoto itsellään ala.

Eli sama, kuin syksyllä. Onneksi selvisi nyt eikä vasta kuukauden päästä. Puhui, että lääkärin kautta halutessaan tarkempiin tutkimuksiin kolmannen peräkkäisen keskenmenon jälkeen.

Parempia kuulumisia teille muille ja ihanaa kesää! ❤
 
Ultrattiin neuvolassa 6+6. Kohtu tyhjä. Lähete ensi viikolla naistenpolille, jossa tarkistetaan tarkemmin tarvitseeko lääkkeellisen tyhjennyksen, ellei vuoto itsellään ala.

Eli sama, kuin syksyllä. Onneksi selvisi nyt eikä vasta kuukauden päästä. Puhui, että lääkärin kautta halutessaan tarkempiin tutkimuksiin kolmannen peräkkäisen keskenmenon jälkeen.

Parempia kuulumisia teille muille ja ihanaa kesää!
Pahoitteluni isoon suruun 😪
 
  • Tykkää
Reactions: Sannuliini*
Ultrattiin neuvolassa 6+6. Kohtu tyhjä. Lähete ensi viikolla naistenpolille, jossa tarkistetaan tarkemmin tarvitseeko lääkkeellisen tyhjennyksen, ellei vuoto itsellään ala.

Eli sama, kuin syksyllä. Onneksi selvisi nyt eikä vasta kuukauden päästä. Puhui, että lääkärin kautta halutessaan tarkempiin tutkimuksiin kolmannen peräkkäisen keskenmenon jälkeen.

Parempia kuulumisia teille muille ja ihanaa kesää!

Kammottavaa! Voimia isoon suruusi!
 
  • Tykkää
Reactions: Sannuliini*
Ultrattiin neuvolassa 6+6. Kohtu tyhjä. Lähete ensi viikolla naistenpolille, jossa tarkistetaan tarkemmin tarvitseeko lääkkeellisen tyhjennyksen, ellei vuoto itsellään ala.

Eli sama, kuin syksyllä. Onneksi selvisi nyt eikä vasta kuukauden päästä. Puhui, että lääkärin kautta halutessaan tarkempiin tutkimuksiin kolmannen peräkkäisen keskenmenon jälkeen.

Parempia kuulumisia teille muille ja ihanaa kesää!
Voimia toipumiseen!
 
  • Tykkää
Reactions: Sannuliini*
Ultrattiin neuvolassa 6+6. Kohtu tyhjä. Lähete ensi viikolla naistenpolille, jossa tarkistetaan tarkemmin tarvitseeko lääkkeellisen tyhjennyksen, ellei vuoto itsellään ala.

Eli sama, kuin syksyllä. Onneksi selvisi nyt eikä vasta kuukauden päästä. Puhui, että lääkärin kautta halutessaan tarkempiin tutkimuksiin kolmannen peräkkäisen keskenmenon jälkeen.

Parempia kuulumisia teille muille ja ihanaa kesää!
Paljon voimia toipumiseen ❤
 
  • Tykkää
Reactions: Sannuliini*

Yhteistyössä