Nonni, mun ratkaisu tähän odottamiseen on työt! Äsken pari tuntia iltatöitä niin sai ajatukset muualle. Tänään digillä 2-3, eli mätsää viikkoihin.
Koska menet varhaisultraan? Mä menen 1.7.Mie odottelen postissa vielä pari varmistustestiä, pitäisi seuraavaksi tulla viikot 3+
Ei tätä asiaa vielä oikein usko tai sisäistä. Välillä haaveilee jo ensi keväästä, mutta äkkiä sitä palaa laskemaan viikkoja varhaisultraan... Sinne olisi 2,5 pitkää viikkoa. Ja viisi viikkoa neuvolaan.
Vieläkö sinne mahtuisi?Minä menin nyt sitten luomaan ryhmän meille, eli laittakaa yv:tä jos haluatte mukaan
Ja nyt kun menin sanomaan, niin se oksennus tulis sitten aamupalan jälkeen automatkalla junalle, onneksi ehdittiin ajaa sivuunMulla on tänään töiden jälkeen varhaisultra! Kyllä jännittää. Tänään 6+6, tän seiskaviikon aikana on alkanut etova olo, vielä (kop kop) ei ole tullut oksennettua. Tissien arkuus on kadonnut, mutta turvonneet ne kyllä on. Muutenkin kyllä turvottaa, iltaisin kauhea pallomaha
Vielä on tilaa! Laita mulle yv!Vieläkö sinne mahtuisi?
Meillä ois 5.7. Oltais saatu aika jo edelliselle viikolle, mutta mies ei töiden takia pääsis mukaan, niin otettiin viikko eteenpäin. On tässä jännitettävää vielä.Koska menet varhaisultraan? Mä menen 1.7.
Jep. Ilmaa tulee ulos molemmista päistä, ja silti maha on aivan pallo koko ajan, ylös asti huomenna alkaa rv8Turvottaako teitä? Mun iltaturvotus näköjään vaihtunut koko päivän turvotukseksi (rv 5 menossa). Vatsa ihan pinkeä. Piilottelussa onkin hommaa.
Mahtavaa että tänne tulee muitakin yli 40v odottajia. Mulla ikää 42 v ja iloisella mielellä, päivä kerrallaan eteenpäin varhaisultra 7.8Hei! Jospa uskaltaisin tänne myös tulla kirjoittelemaan! Mulla olisi LA 1.2. Raskaus tuli (iloisena) yllätyksenä, ja olen kyllä ihan positiivisella mielellä, mutta 41-vuotiaana olen vähän miettinyt iän tuomia riskejä. Eilen illalla oli eka päivä, kun oli pahoinvointia. Eka neuvola on kesäkuun lopussa, ja siellä ultramahdollisuus.
Ounou!Ja nyt kun menin sanomaan, niin se oksennus tulis sitten aamupalan jälkeen automatkalla junalle, onneksi ehdittiin ajaa sivuun
Täällä 40 v ensimmäistä lastaan odottava. Huomenna varhaisultra (7+0) ja jännitys ja ahdistus katossa. Olen koko illan googlannut tietoa keskenmenoista ja ennustanut itselleni kaikki kauhuskenaariot huomiselle. Puuh! Missä iän tuoma viisaus ja seesteisyys?Mahtavaa että tänne tulee muitakin yli 40v odottajia. Mulla ikää 42 v ja iloisella mielellä, päivä kerrallaan eteenpäin varhaisultra 7.8
Onnea ultraan! Mulla vielä kaksi viikkoa siihen... Itsekin googletellut kaikki riskiprosentit! Ei malttaisi odottaa kahta viikkoa ekaan ultraan mutta koitan sinnitellä!Täällä 40 v ensimmäistä lastaan odottava. Huomenna varhaisultra (7+0) ja jännitys ja ahdistus katossa. Olen koko illan googlannut tietoa keskenmenoista ja ennustanut itselleni kaikki kauhuskenaariot huomiselle. Puuh! Missä iän tuoma viisaus ja seesteisyys?
Täällä ollu ihan sama ongelma Yössä saa pari tuntia nukuttua ja sen jälkeen saakin pyöriä sängyssä, kun ei enää uni tulekaan. Ihme touhua se tämäki on, ku ei nukuttua saaKukkuukukkuu kun vaan ei osaa nukkuu. Ei mulla muuta Ei sitä muuten tietäiskään olevansa raskaana.
Laitoin muuten jjanni sulle viestiä, kun näitä öitä tässä valvoo ehtisi myös fb viestitellä..
Sama täällä.. jo 5 yötä mennyt niin että 3.30-4.30 herään.. mikä ei tod.ole normia mulleTäällä kans yks yökukkuja! Yöllä sitä aina sitten googlaa ja pähkäilee kaikenlaista, niin ei helpotu unen tulo. Nyt raskausaikana unenlaatu selvästi heikentynyt ja heräilen öisin sekä vessahätään että ilman mitään selkeää syytä.
Mukavahan se on varmistus saadaLupasin malttaa odottaa mutta en malttanut. Varhaisultra siis varattu perjantaille 6+6. Pelottaa tämä oireettomuus. Haluaisin pian tietää, ellei sykettä löydykään.