Keskustellaan provoilla/vastauksilla niihin (ei tosikoille) OFFICIAL!

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Et muuten oo ap, koska minä oon!
Siis tässähän oli kyse alkuperäisen kirjoittajan dystooppisen lapsuuden aikaansaamasta katastrofaalisesta ihmisuhteesta. Tällaisiin asioihin ei ole aihetta suhtautua kevyesti. On ehkä syytä lisätä miehen ja miksei anopinkin dieettiin runsaasti persiljaa, tällä on tutkittu olevan vahva vaikutus hermojärjestelmämme aksoniyhteyksissä puoltaen GRS-solujen toimintaa. Voidaan jopa sanoa, että ihmisen psyyken kannalta on eksistentiaalista muistaa sytokiniinien ja aksonien kompensaatio.
 
vierailija
Mä oon 10 ja puol vuotta ja luin tän ja mun isoveljellä on ylppärit ja meillon aina ruoka sota! Ne on ihan parhaita. Isi aina heittää perunasalaatin seinään ja meit kaikkii naurattaa ja on tosi kivaa :))))
 
vierailija
Olen tavannut Juha Sipilän. Oli ja on oikein mukava mies, vaikka palstalla sitä on joskus mollattu. Syistä, joita en käsitä. En käsitä, tajuattehan!? Juha on hieno, selkärankainen mies. Näen hänet tulevana pääministerinä taas, hänessä on sellaista suoraselkäistä johtaja ainesta.

T nimimerkki Minna- Maaria S.

Kyl kaikki on ton vihervasemmiston syytä nykyään, Sipilän etupäässä! Persut osaiskaiken paremmin. Ei istuttaisi Mannerheimintiellä jonnin joutavia mukailmasto-ongelmia puimassa, kun Suomen talous pitää saada nousuun! Ehdotan herra Sipilälle että pari moottoritietä olis hyvä saada tänne Vantaan ja Keravan suuntaan, ja kun vielä saatasiin vaikka formulakisat nyt kun koronaviiruskin on täysin voitettu, niin johan saatais Suomen talous nousuun! Että fomulat tänne vaan ja unodetaan jo se korona. Minä en ainakaan sitä naamarättiä käytä.
 
vierailija
Mielipiteitä asiaan seuraavaan asiaan, olen melko hämilläni nyt. Kuulin miehen puhelinkeskustelun vahingossa, mies oikein hehkutti kaverilleen onneaan. Oli niiiiiin mahtavaa, kun mies pääsi kertausharjoituksiin pakoon minua, lapsia ja kotitöitä. Mitä vttua tästä pitäisi ajatella? Jätänkö tuon sian vai annanko mahdollisuuden selittää?
Tasa-arvon vuoksi lähdet nyt välillä itse sinne kertausharjoituksiin ja jätät miehen kotiin. Tarviiko niiden nyt koko ajan kertailla. Kasvaa aikuseksi kun saa kotona opetella vähän vastuun ottoa. Pääset itse rentoutumaan kertiksiin ja saat vähän vaihtelua ja parisuhde saa vähän kipinää.
 
vierailija
Siis mitä pahaa on kurahousuissa, nehän on melkein kuin suomen lasten kansallispuku. Söäliksi käy ranskalaislapsiakin, jotka ei pääse edes ulos huonolla säällä.
Olen samaa mieltä kirjoittajan kanssa. Itse pidän kurahousuja jo yleisellä tasolla hyödyllisenä keksintönä ja tahtoisin, ettei niitä pidettäisi yksinomaan lasten pöksyinä.


Tenavani (täyttää 12 seitsemäntoista kuukauden päästä) päätti eräänä päivänä viime vuonna ettei tahdo käyttää kurahousuja enää koskaan.

Tein mukulan housuista vedenpitävän päähineen solmimalla lahkeet rusetille, sillä olen itse tarkka tyyli- ja ulkonäköasioista, enkä halua että vesisade pilaa kampaukseni, joka on viimeistelty kuivaamalla hiukset kokonaan silikageelisumutteella (sateenvarjot ovat mielestäni rumia). Olen ollut keksinnöstäni ylpeä ja kertonut siitä tutuillenikin.
 
vierailija
Siis tässähän oli kyse alkuperäisen kirjoittajan dystooppisen lapsuuden aikaansaamasta katastrofaalisesta ihmisuhteesta. Tällaisiin asioihin ei ole aihetta suhtautua kevyesti. On ehkä syytä lisätä miehen ja miksei anopinkin dieettiin runsaasti persiljaa, tällä on tutkittu olevan vahva vaikutus hermojärjestelmämme aksoniyhteyksissä puoltaen GRS-solujen toimintaa. Voidaan jopa sanoa, että ihmisen psyyken kannalta on eksistentiaalista muistaa sytokiniinien ja aksonien kompensaatio.
No nyt puhutaan asiaa! Kunpa kaikki osaisivat perustella asiansa yhtä hyvin, niin tämä maailma olisi niin paljon parempi paikka meille kaikille. Vähemmän mutua ja enemmän kovaa faktaa pöytään!
t. Ajattelija
 
vierailija
Olettekos nyt siis kuitenkin rehellisesti ja läsnäolevasti _keskustelleet_ asiasta?

On turha lähteä tuolle linjalle, että toinen piereskelee ja syö juhlaruuat -ja toinen puolestaan haukkuu anoppia ja urputtaa selän takana tällaisilla palstoilla.
Kyllä teidän nyt täytyy aidosti merkitä kalenteriin yhteistä aikaa kunnon rehelliselle _keskustelulle_ ja _läsnäololle_.
Siirrätte vaikka ne juhlat parin viikon päähän, kyllä juhlaväki aidosti ymmärtää, kun sanotte että tässä on nyt _parisuhteen_ hoidon aika. Lapsetkin voi viedä mummolaan pariksi päiväksi tai siihen hyvään naapuriin kylään. _Viikoksi_ vaikka, jos tarvitsee. Kyllä sen verran naapuriapua aina suomessa saa.
Ja töihin on myös hyvä ilmoittaa, että nyt todellakin on pakko ottaa vähän ihan rehellistä _parisuhdelomaa_.

Sitten otatte hyvät paikat ja todellakin aidosti ja rehellisesti _puhutte_ asiat halki. Olette läsnä toisillenne. Siis _keskustelette_ ja molemmat aidosti _kuuntelevat_. Pidetään ne kännykät kolmannessa kerroksessa, eikä aina tuijoteta sitä koiraa.
Katsokaa toisianne ja kertokaa miltä teistä todella _tuntuu_. Olkaa _rehellisiä_. Kuitenkaan syyttämättä toisianne tai koiraa. Kun löydätte aidon läsnäolon sitä kautta yhteyden toisiinne, niin löydätte myös _ratkaisun_.
 
vierailija
En yhtään ihmettele, että vauvalta poistetaan tämmöset luokattoman p*skat ketjut, mitkä verhotaan mukamas huumorin alle. Sais poistaa täältäkin. Huumoria tämä ole nähnytkään.
(n)
 
vierailija
Siis mikä sullon niinku toi koulutus? Kaiken maa ilman keittiö lääkärit tänne kirjottaa. Liialliset pierut johtuu vain ja ainoastaan pavuista, niistä vihreistä pitkistä. Yritä ny jo vihdoin ymmärtää tää!!!!!

Tää on varmaan se sama kurjottaja, joka laittaa nää pieru viesrit joka ketjuyn ja luulee olevansa joku Tietäjä tai jotain sit ihmiset menee ja ostaa jotain pieru lääkettä ja lääke firmat vaan rikastuu ja ilma tuhotuu niin wttä mitä siihen sanot hä!!!!!
Olen väitellyt kolmesti pierutohtoriksi. Entä sun koulutus?!?!

Pavut on geenimanipuloituja kummituksia, eikä ne kelpaa enää edes eläimille. Mun koira ei ainakaan niitä syö. Edelliselle koiralle syötin ja se halkesi. On surkeaa lukea näit sun kaltaisten eläinrääkkääjien tekstejä, et tiedätte muka kaiken paremmin!
 
vierailija
Olen väitellyt kolmesti pierutohtoriksi. Entä sun koulutus?!?!

Pavut on geenimanipuloituja kummituksia, eikä ne kelpaa enää edes eläimille. Mun koira ei ainakaan niitä syö. Edelliselle koiralle syötin ja se halkesi. On surkeaa lukea näit sun kaltaisten eläinrääkkääjien tekstejä, et tiedätte muka kaiken paremmin!
Enkä oo! Ite oot eläinrääkkääjä!
Ite oot vastuussa tän maan eläinrääkkäystilastoista ja muutenki siitä kun hyvinvointivaltio ajetaan alas! Just tommoset sunlaiset tommoset on kaikkeen syynä! Menkää pois!
 
  • Haha
Reactions: Lispetti
vierailija
Enkä oo! Ite oot eläinrääkkääjä!
Ite oot vastuussa tän maan eläinrääkkäystilastoista ja muutenki siitä kun hyvinvointivaltio ajetaan alas! Just tommoset sunlaiset tommoset on kaikkeen syynä! Menkää pois!
Niin ja unohdin sanoo et oon ravitsemustieteilijä (Pah, Gtv.) ja LISÄKS itseoppinu psykoterapeutti (Pos. Torf.)
JA maanviljelijä (luomu, CAS, PPTP, ERG) joten iha asiallisesti täs yritän tätä keskusteluu ajaa!!!
 
vierailija
Minulla olis tänne hyvä vinkki ap:lle Muutat pois Suomesta, jonneki missä on lämmintä ja valoisaa. Niin minäkin tein ja sinne taakse jäi huolet huh hah hei.
Ma muutin kans tallaiseen paikkaan missa palmut huojuu paan ylla ja tarjoilija tuo drinksuu, meri liplataa bungalovin vieressa ja eksoottiset linnut pitaa seuraa mun puutarhassa. Kylla jokaisen pitais sen verran itseaan ajatella, etta tekee niinkuin itselle on paras. Paivaakaan en oo tata paatostani katunu!
 

Yhteistyössä