Keskustellaan provoilla/vastauksilla niihin (ei tosikoille) OFFICIAL!

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mies tanssi eilen häissämme häävalssin naapurin Pirkon kanssa, minua pyysi tanssimaan isäni kanssa. Siis ensimmäinen tanssi, kun Morsiuspari yleensä avaa tanssin. Tämä oli miehen toive, hääpäivänä oli outo ja yöllä auttoi naapurin Pekkaa eli Pirkon miestä jossain hätätilanteessa. Häävieraat soitelleet tänään, jutut sellaisia että olen alkanut epäillä. Ja itkeä. Mielipiteitä, onko aihetta huoleen?
Joo ei toi mitään, kuulostaa ihan normaalilta pikku hääjännitykseltä vaan. Oisit kuule ollu meidän häissä! Semmosta se on :) Seuraavalla kerralla menee jo paljon paremmin 👍
 
vierailija
Mies haluaa heti vauvan synnyttyä isyystesti, kuinka estän sen? Nyt apua, tässä on paniikki päällä. Aviomieheni ei tiedä, että valitsin hänet kun tulin raskaaksi, koska raha.

Eikä sitä, että isäehdokkaita on parikin eri kappaletta. Mm viisi (5) kokonaista jääkiekkojoukkuetta, entisen naapuruston kaikki vähääkään nuoret miehet miehet sekä Santahaminassa kävin kerran kännipäissäni antamassa parille sadalle alokkaalle. Haukkukaa puimaksi, ihan sama en jaksa. Ja olin myös linnanjuhlissa jatkoilla, siellä riitti myös useampi sata miestä illan aikana. Älkää kysykö, älkää kysykö. Nämä kaikki siis olivat siihen aikaan, kun tulin raskaaksi eli ehdokkaitahan isäksi löytyy.

Itketyttää se, että mistä mies arveli etten ole luotettava? Muutettiin jo pois Helsingistä, kuka sille kertoi ja mitä? Niin, tässä on oikeita ongelmia. Tuo isyystesti pilaa avioliittomme. Mies on mukava, siksi otinkin hänet hyvätuloisen maksajaksi. On pakko saada mies luopumaan kaikista isyystestideoista. Myös tulevan lapsen ihonväri on pieni kysymysmerkki, mutta miehelle ehkä elämää suurempi jos synnärillä tulee yllätys.

Auttakaa, täällä on oikeasti perhe hajoamassa jos mies ei ymmärrä olevansa sika, kun edes ehdottaa tuollaista.
 
  • Haha
Reactions: Lispetti
vierailija
Mies haluaa heti vauvan synnyttyä isyystesti, kuinka estän sen? Nyt apua, tässä on paniikki päällä. Aviomieheni ei tiedä, että valitsin hänet kun tulin raskaaksi, koska raha.

Eikä sitä, että isäehdokkaita on parikin eri kappaletta. Mm viisi (5) kokonaista jääkiekkojoukkuetta, entisen naapuruston kaikki vähääkään nuoret miehet miehet sekä Santahaminassa kävin kerran kännipäissäni antamassa parille sadalle alokkaalle. Haukkukaa puimaksi, ihan sama en jaksa. Ja olin myös linnanjuhlissa jatkoilla, siellä riitti myös useampi sata miestä illan aikana. Älkää kysykö, älkää kysykö. Nämä kaikki siis olivat siihen aikaan, kun tulin raskaaksi eli ehdokkaitahan isäksi löytyy.

Itketyttää se, että mistä mies arveli etten ole luotettava? Muutettiin jo pois Helsingistä, kuka sille kertoi ja mitä? Niin, tässä on oikeita ongelmia. Tuo isyystesti pilaa avioliittomme. Mies on mukava, siksi otinkin hänet hyvätuloisen maksajaksi. On pakko saada mies luopumaan kaikista isyystestideoista. Myös tulevan lapsen ihonväri on pieni kysymysmerkki, mutta miehelle ehkä elämää suurempi jos synnärillä tulee yllätys.

Auttakaa, täällä on oikeasti perhe hajoamassa jos mies ei ymmärrä olevansa sika, kun edes ehdottaa tuollaista.
Ap on umpiseko ja pahasti häiriintynyt valehtelija ja esiintyy ikäänkuin monena kirjoittajana
 
vierailija
Mistä köyhä saa rikkaan miehen? Mikään työpaikka ei huoli minua, koska ikärasismi tms. Voiko tuista säästää sen vähintään 500 e/kk?
Tottakai voi, etkö sä sitä ees tiiä? Kokoomus on myös kertonut, että siellä on mettää kuule suomi täynnä, jossa sitä tekemätöntä työtä on. Risusavottaan vaa, mettät o täynnä tekemätöntä työtä, ansaitset sillä.
 
vierailija
Mies auttaa aina vain naapurin vaimoa kaikessa. Siis kaiket päivät. Saa kuulemma palkkaa. Ei ole tilipussissa näkynyt. Mies on kuitenkin superonnellinen, juovat kuulemma tälläkin hetkellä päiväkahvia. Sitä ne aina. Mies tulee kotiin aina ennen naapurin miehen paluuta töistä. Eikä edes vonkaa seksiä enää. Mutta sitä minä mietin, että ku naapurin miehelle EI saa sanoa asiasta tai kenellekään muullekaan. Niin mietin sitä, että onko aihetta huoleen tai jotain?
 
Mies auttaa aina vain naapurin vaimoa kaikessa. Siis kaiket päivät. Saa kuulemma palkkaa. Ei ole tilipussissa näkynyt. Mies on kuitenkin superonnellinen, juovat kuulemma tälläkin hetkellä päiväkahvia. Sitä ne aina. Mies tulee kotiin aina ennen naapurin miehen paluuta töistä. Eikä edes vonkaa seksiä enää. Mutta sitä minä mietin, että ku naapurin miehelle EI saa sanoa asiasta tai kenellekään muullekaan. Niin mietin sitä, että onko aihetta huoleen tai jotain?
Heti oot kärkkymässä miehes tienistejä - taidat olla rahanahne ja lisäks sairaalloisen mustasukkainen eukko!!!🙄
Miehes on selkeästi tosi ahkera mut sun mielestä kahvitaukojakaan ei sais pitää!!
Onko sulla yleensä tapana kehittää draamaa ihan tyhjästä!???
 
Hei apua, meillä on oikea ongelma. Tytär käy armeijaa, meni aliupseeri kouluun juuri. Mies vastusti ylipäätään tytön armeijaan menoa, saati sitä että tytär ilmoitti tekevänsä siellä uran. Joo, tytär meinaa tehdä siellä uran.

Tästä on riidelty. Paljon. Minä olen ollut välissä kun aikuinen mies huutaa kilpaa tyttärensä kanssa, että tytär nolaa hänet. Ja vaikka mitä, sairasta että mies kadehtii tytärtään noin. Viime aikoina tilanne jo lieveni, mies puhui jopa inttijuttuja tytön kanssa.

Huokaisin helpotuksesta. Samoin koko suku ja jopa anoppi. Tytön takia, ajateltiin että ehkä se siitä miehen kriisi on ohi. Ja tyttö viihtyy. No, nyt sitten mies sai kautta rantain kuulla, että tytöllä on ollut muutama poikaystävä. Helvetti repesi, mies huusi tyttöä mm kenttä **********.

Olen sanaton. Huomenna äitini syntymäpäivä, pitäisi saada tyttö tulemaan sinne kun lomat ja mies myös. Mitä teen, olen ihan puhki kun mies käyttäytyy tytärtä lapsellisemmin. Oikeasti, olen tosissani. Osaako kukaan auttaa, mitä vaan ny?
Sano sille kenttäpäärynälle, että lopettaa turhat haikailut. Ei siitä tytöstä mitään kapiaista tule!!! Armeija on miesten hommaa.

Jätätte tytön pois juhlista ni oppiipahan olemaan! Se on jämpti näin!

Toivottavasti teillä on poikalapsi johon keskittyä. Ei noista tytöistä ole muuta kuin harmia - luulevat nykyään itsestään ihan liikoja!
 
Mielipiteitä asiaan seuraavaan asiaan, olen melko hämilläni nyt. Kuulin miehen puhelinkeskustelun vahingossa, mies oikein hehkutti kaverilleen onneaan. Oli niiiiiin mahtavaa, kun mies pääsi kertausharjoituksiin pakoon minua, lapsia ja kotitöitä. Mitä vttua tästä pitäisi ajatella? Jätänkö tuon sian vai annanko mahdollisuuden selittää?
Sillä on joku hoito siellä.:(
Itse pakkaisin lapset/kamat vähin äänin ja muuttaisin pois, sekä hakisin yksinhuoltajuutta - luultavasti miehesi käyttää myös huumeita!!

Tsemppejä hei!
 
Mies haluaa heti vauvan synnyttyä isyystesti, kuinka estän sen? Nyt apua, tässä on paniikki päällä. Aviomieheni ei tiedä, että valitsin hänet kun tulin raskaaksi, koska raha.

Eikä sitä, että isäehdokkaita on parikin eri kappaletta. Mm viisi (5) kokonaista jääkiekkojoukkuetta, entisen naapuruston kaikki vähääkään nuoret miehet miehet sekä Santahaminassa kävin kerran kännipäissäni antamassa parille sadalle alokkaalle. Haukkukaa puimaksi, ihan sama en jaksa. Ja olin myös linnanjuhlissa jatkoilla, siellä riitti myös useampi sata miestä illan aikana. Älkää kysykö, älkää kysykö. Nämä kaikki siis olivat siihen aikaan, kun tulin raskaaksi eli ehdokkaitahan isäksi löytyy.

Itketyttää se, että mistä mies arveli etten ole luotettava? Muutettiin jo pois Helsingistä, kuka sille kertoi ja mitä? Niin, tässä on oikeita ongelmia. Tuo isyystesti pilaa avioliittomme. Mies on mukava, siksi otinkin hänet hyvätuloisen maksajaksi. On pakko saada mies luopumaan kaikista isyystestideoista. Myös tulevan lapsen ihonväri on pieni kysymysmerkki, mutta miehelle ehkä elämää suurempi jos synnärillä tulee yllätys.

Auttakaa, täällä on oikeasti perhe hajoamassa jos mies ei ymmärrä olevansa sika, kun edes ehdottaa tuollaista.
Voi hyvä elämä sentään
minkä pikkusieluisen miehen valitsit!!!

On se nyt ihme jos nainen on vähän seksuaalisesti avoimempi niin heti ollaan osoittamassa sormella! Ei se nyt sitä tarkoita, että jos harrastaa seksiä Etelä-Suomessa, että olis jotenkin kevytkenkäinen!! Siinähän on koko loppu Suomi vielä - eli melko pikkuseikka tuo isyysyesti. Teillä on näköjään isojakin ongelmia, meinaan miehes mustasukkaisuuden ja harhojen kanssa!🧐
 
vierailija
Mitenniin puuma olis mitenkään paha juttu? Kainen maailman vanhat miehet on vain viriilejä, kun katselee nuorempia naisia himoiten, mut heti jos mä edes vilkaisen lähikaupan hyllypojan takamusta, olen puuma!
Tiput ei tiedä, mitä ne haluaa, makaa vaan lahnana ja mukavoihkii välillä, et sitten tultiin. Kyl aikuinen nainen on näissä hommissa niin laatukamaa ja sopii nuoremmille.
Vanhat miehet ei sovi, koska eihän ne kestä kuin kerran.
 

Yhteistyössä