Keskustellaan provoilla/vastauksilla niihin (ei tosikoille) OFFICIAL!

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Onko mies ikinä ennen mennynä ruotsiin tai sen kaverit? Jos ei, on aihetta huoleen. Todennäköisesti sammunut suomalainen mies on kuin kutsuhuuto tai signaali ruotsaliasmiehille käydä kiinni. Ties mitä tautejakin miehet saavat hurreilta, kun heitä hyväksi käytetään heti kun sammuvat.

Voi voi, onko miehiä varoitettu? Peloteltu oikein olan takaa? Ei missään nimessä voi päästää suomalaisia miehiä ruotsiin ryyppäämään. Siis nehän ovat ihan avointa riistää vurreille, kun humaltuvat. Jos taas ovat olleet Ruotsissa ryyppäämässä ennenkin, niin minä sinuna itkisin. Silloin mies on kokenut taatusti saman ennenkin. Ja piti siitä, koska uusiksi reissu piti ottaa. Eli kummin vain, huolissani olisin. Ja itkisin ehkä.
Älä valehtele ap
 
vierailija
Vaimo alkanut ensin lenkkeillä, sitten pitää itsestään huolta ja sellaista. Seksiä ei ole, epäilin että vaimolla on toinen vaikka kielikin asian jyrkästi. Jäin tähän suhteeseen vain lasten takia. Yhtäkkiä ja täysin yllättäen vaimo pudotti pommin. Tai useammankin. Se on alkanut saatana ensinäkin painia, käydä punttisalilla sekä aivan täysillä metsästää. Siellä se on joka päivä metsästysporukoissa äijien kanssa passissa, minä hoidan lapset ja kodin. Olen shokissa, osaako kukaan nainen valaista mitä hevon veetä tämä tälläinen naisella on? Joku vaihe vai mitä helvettiä on meneillään?

Mies 25 v
Älä valehtele ap 😤
 
vierailija
Miten saada oma anoppi "katoamaan" lopullisesti jos ymmärrätte mitä tarkoitan, ilman että jään koskaan kiinni?

en saletisti meni sen ihmisperseen takia vankilaan, eli vinkkejä otetaan vastaan. Ja EI poliisia, tämä on vain öhöm vitsiä, läppää enkä edes omista anoppia jos poliisi kiinnostuu..............

FIksuimmat ymmärtävät yskän ja sen että niitä vinkkejä tarvitaan. Oikeasti, anoppini on kadottava johonkin. Sen on pakko, ihan perhe sovunkin, koko Suomen kansan sekä kanssa ihmisten hyvinvoinnin vuoksi kadottava.
Älä valehtele ap 😤
 
vierailija
Meillä on talo mennyt alta, koska appiukon appiukko pelasi koko omaisuutensa. Kuolla kupsahti ja perimme lähimpiä sukulaisina lakiosan, valitettavasti. Aivan JÄÄTÄVÄT velat, summassa on 9 nollaa perässä.

Auttakaa oikeasti, me ei pystytä ikinä maksamaan näitä velkoja. Ikuinen köyhyys odottaa meitä, asunto meni jo ja asutaan lasten kanssa sillan alla. Onko paikalla ketään, joka tuntisi lakiasioita? Ihan mitä vaan apua tarttis nyt.
Älä valehtele ap 😤
 
vierailija
Kysely, äkkiä tarvittaisiin neuvoja:

- Ottaisitko uskomattoman komean, mielettömän seksikkäät duunarin vai olisitko nalle Wahlroosin salarakas? Siis jonka elämää hän sitten vastapainoksi rahoittaisi jos suostuisit järjestelyyn, jossa pakotat itsesi esitättämään, että nautit täysillä?

Mä siis vaan yhen kaverin puolesta sitten kyselen, kaverin kaverin oikeastaan.
Älä valehtele ap
 
vierailija
Vttu että täällä akat pienestä kitisee! Meillä emäntä tilannut saatanan Vttu ikean sisustuslehden, sekä ikean esitteen. Arvatkaa saatana kuka se o joka niitä perkeleen huonekelaluja kasaa ja siirtää? Siihen päälle ne perkeleen akkojen sisustukset, jotka minä laitan paikalleen. Saatana, talosta tulee yks vattujen työmaa. Teillä ei perkele oo mitää tietoja oikeista ongelmista. Perkele, että Suomi naiset itkee pienistä asioista. Kehtaattekin, saatana. Toista se o meillä maalla, miehillä o oikeest ongelmat perkele.
Älä valehtele ap
 
vierailija
Tämä on nyt tosi, tosi noloa. Mutta kysyn silti näin anonyymisti. Haittaakohan se, jos ehdottaisin naapurin nuorelle parille parin vaihtoa? Toisaalta nuo voivat kieltäytyä, mikä olisi sitten aika noloa. Miehelle idea pitäisi myös saada läpi, ollaan 50 korvilla. Mutta naapurin nuori mies on vain niin komea, käy juuri armeijaa ja näen päiväunia siitä. Pelkään vain, etteivät mies ja naapurin tyttö innostu ajatuksesta. Miten tämän te muut hoitaisitte?
Älä valehtele ap
 
vierailija
Miten Kostaa yläkerran naapureille, joilla uskomattoman kova kantapääaskellus? On kuin norsulauma hyppisi 24/7 asuntomme yllä.

Kukaan meistä ei voi nukkua kotona tämän takia. On tehty aiheellisia valituksia ja aiheettomia. On kokeiltu kusipeltiä ja muita normaaleja naapurikostoja.

On jätetty joka ikinen päivä lukuisia heippalappuja, nimettömänä milloin mistäkin. Koitamme savustaa naapurit ulos, jos saadaan niille hullun maine tässä talouhtiösssä.

Mikään vaan ei toimi, ei kertakaikkiaan mikään. Mielikuvitus on loppunut, mitä noille voi? Mies ei ole nukkunut viikkoihin, ehdotti jopa unihoureessaan että jos puhuisimme asiallisesti naapureille.

Eihän se tietenkään käy! Me emme tervehdi noita norsuja, milloinkaan vaan mulkoillen kierrämme ne kaukaa. Puhumattomuutts on jatkunut 10 vuotta ainakin. Onko enää mitään keinoja, joilla nuo ääliöt saadaan kuriin?

Ihan oikeasti, olemme kokeilleet kaikkea mitä tule mieleen. Ollaan koko perhe niin loppu. Osaisiko joku auttaa, mitä vaan vinkkiä nyt. Ihan mitä vaan jooko, kaikki ideat otetaan käyttöön

T nimimerkki: kuolen tähän unenpuutteeseen
Tämä on nyt tosi, tosi noloa. Mutta kysyn silti näin anonyymisti. Haittaakohan se, jos ehdottaisin naapurin nuorelle parille parin vaihtoa? Toisaalta nuo voivat kieltäytyä, mikä olisi sitten aika noloa. Miehelle idea pitäisi myös saada läpi, ollaan 50 korvilla. Mutta naapurin nuori mies on vain niin komea, käy juuri armeijaa ja näen päiväunia siitä. Pelkään vain, etteivät mies ja naapurin tyttö innostu ajatuksesta. Miten tämän te muut hoitaisitte?
Älä valehtele ap
 
vierailija
Ohiksena:

Kyllä minä nyt niin mieleni pahoitin tästä! Todella asiatonta, siis todella. Mehän emme elä enää tyyliin 50-luvulla. Minäkin teen kahta työtä, jotta etenisin urallani johtotehtäviin isossa firmassa. Mikä sun ongelma on? Missä on hei sun feministinen puolesi ja naisten oikeudet? No niin, pahoitin mieleni niin, että aloin itkemään. Sika! Tämä jos mikä oli asiaton veto ja täysin törkeä viesti. Eikö sua hävetä?
Älä valehtele ap
 
vierailija
Siis mikä helvetin tosikko poliisi, kohderyhmään kuulumaton ja ilmeisesti vinksahtanut huumoria vihaavat toskko tänne on eksynyt?

Suorastaan pelottava yhdistelmä. Yksi viesteistä oli minun, en ole ap. Mutta aika pahasti tuo hullu pelottaa. Mitä muut sanoo, ignore?

Kuiskaa - Mitä tuollainen tosikko tulee paskantamaan pahan olonsa ketjuun, ei selkeästi ole kohderyhmää? Tsiizus.
 
vierailija
Mies meinaa tosissaan käyttää perintörahat kokonaan uuteen autoon. Tai miehen omien sanojen mukaan *se siis ei ole auto, vaan alfa romeo, siis alfaromeo tajuatko sä eron?*

Olen raskaana, 15 lapsi tulossa ja rahalle kyllä reikiä on. Mm miehen viime uudenvuoden jälkeiset rakettien ampumiset sisällä laittoivat talon remonttiin. Jota siis ei ole tehty. Mies siis haluaa vain sen pirun auton suoraan tehtaalta.

Minä synnytän millon vain, 15 lapsi tulossa ja talo kaipaa remppaa. Lattiasta kattoon siis kaikki pitää uusiksi laittaa. Tämän sanoi eilen terveystarkaja, poliisi ja sossu. Arvatkaa vain, huvittaako enää jaksaa?

Edes suomalainen susu, jolla tähän asti menty ei riitä. Lapset saatetaan ottaa meiltä pois, jos mies ei suostu remonttiin autonsa sijaan. Ittu miten voi olla tunnekylmä mies. Ja tämä sama ääliö haluaa edelleen vain ittu sen auton. Minä en jaksa. Kellään mitään ajatuksia?
Älä valehtele ap
 
vierailija
Vaimo lakannut antamasta seksiä jo vuosia sitten, nyt on raskaana ja Esikoinen tuloillaan. Väitti, että olin vain humalassa enkä muista kun sitä alkuun pantiin. Siis 2 kaljaa olin sinä iltana ottanunna. Mitä helvettiä, oikeasti. Vaimo satsaa myös ulkonäköönsä jne ihan koko ajan. Naapurin äijälle hymyillään, ollaan niin mieli kielin että pahaa tekee.

Sain myös tietää ulkopuolisilta ihmisiltä, että vaimo ollut saikulla jo yli 2 kuukautta, koska supistuksia. Siellä tuli tunnustus, että on ollut naapurin miehen luona vain päiväkahvia juomassa, jotten huomestuisi vaimosta. Ja jotta vaimo saa levätä. Olen tässä nyt kovasti miettinyt vain sitä, että kumman vaihtoehdon valitsen kostoksi hyvät naiset:

1. Avioero

2. Hirvikivääri minua, vaimoa tai naapurin miestä tai kaikkia meitä 3 varten.

Noniin, antakaas palaa vaan mielipiteitä. Samanlaisia sikoja kaikki naiset ovat, eli kertokaa toki mitä tässä voi mies tehdä. Syvässä alamäessä. En olisi koskaan uskonut, millaisia sikoja naiset ovat. Valitkaa puolestani perkele, olkaa hyvät vaan.
Kaikki naisethan pettää, eli valitkaa vaan.

Samanlaisia sikoja olette kaikki kuin vaimoni, kyllä minä sen kertomatta tiedän. Saatte ihan valita nyt siis puolestani, mitä tässä tehdään. Juon kossua sillä aikaa.
Älä valehtele ap
 
vierailija
Siis mikä helvetin tosikko poliisi, kohderyhmään kuulumaton ja ilmeisesti vinksahtanut huumoria vihaavat toskko tänne on eksynyt?

Suorastaan pelottava yhdistelmä. Yksi viesteistä oli minun, en ole ap. Mutta aika pahasti tuo hullu pelottaa. Mitä muut sanoo, ignore?

Kuiskaa - Mitä tuollainen tosikko tulee paskantamaan pahan olonsa ketjuun, ei selkeästi ole kohderyhmää? Tsiizus.
Älä valehtele ap
 
vierailija
Vaimo lakannut antamasta seksiä jo vuosia sitten, nyt on raskaana ja Esikoinen tuloillaan. Väitti, että olin vain humalassa enkä muista kun sitä alkuun pantiin. Siis 2 kaljaa olin sinä iltana ottanunna. Mitä helvettiä, oikeasti. Vaimo satsaa myös ulkonäköönsä jne ihan koko ajan. Naapurin äijälle hymyillään, ollaan niin mieli kielin että pahaa tekee.

Sain myös tietää ulkopuolisilta ihmisiltä, että vaimo ollut saikulla jo yli 2 kuukautta, koska supistuksia. Siellä tuli tunnustus, että on ollut naapurin miehen luona vain päiväkahvia juomassa, jotten huomestuisi vaimosta. Ja jotta vaimo saa levätä. Olen tässä nyt kovasti miettinyt vain sitä, että kumman vaihtoehdon valitsen kostoksi hyvät naiset:

1. Avioero

2. Hirvikivääri minua, vaimoa tai naapurin miestä tai kaikkia meitä 3 varten.

Noniin, antakaas palaa vaan mielipiteitä. Samanlaisia sikoja kaikki naiset ovat, eli kertokaa toki mitä tässä voi mies tehdä. Syvässä alamäessä. En olisi koskaan uskonut, millaisia sikoja naiset ovat. Valitkaa puolestani perkele, olkaa hyvät vaan.
Kaikki naisethan pettää, eli valitkaa vaan.

Samanlaisia sikoja olette kaikki kuin vaimoni, kyllä minä sen kertomatta tiedän. Saatte ihan valita nyt siis puolestani, mitä tässä tehdään. Juon kossua sillä aikaa.
En nyt ymmärrä viestiä. Ihan selkeästi vaimosi on koittanut naapurin miehen kanssa vain suojella sinua. Esimerkiksi salamalla sairasloman.

Samoin naapurin mies selkeästi kantaa vastuuta sinun(!) lapsestasi sinua enemmän. Kannattaa lapatossu miehistä siellä. Saatat ajaa vaimonnja syntymättömän lapsesi naapurin miehen syliin. Jos kivääreistä ja ryyppäämisestä puhut. Miehistä saakeli ja kanna vastuu teoistasi. Ihan itse olet ollut mukana sitä lasta alulle panemassa, kanna vastuu siis nyt asian suhteen.
 
vierailija
Siis kyllä on pahasti vinksahtanut tuo ap

valehtelee kuin lappalainen ja kirjoittelee lähes ainoana, välillä naisena ja välillä miehenä

Modet lopettakaa tämä ketju ja heivatkaa ulos täältä tuo ap kuten Vauvallakin hänelle kävi
 
vierailija
En nyt ymmärrä viestiä. Ihan selkeästi vaimosi on koittanut naapurin miehen kanssa vain suojella sinua. Esimerkiksi salamalla sairasloman.

Samoin naapurin mies selkeästi kantaa vastuuta sinun(!) lapsestasi sinua enemmän. Kannattaa lapatossu miehistä siellä. Saatat ajaa vaimonnja syntymättömän lapsesi naapurin miehen syliin. Jos kivääreistä ja ryyppäämisestä puhut. Miehistä saakeli ja kanna vastuu teoistasi. Ihan itse olet ollut mukana sitä lasta alulle panemassa, kanna vastuu siis nyt asian suhteen.
ap, jäit taas kiinni valheestasi, Kuules hölmö idiootti
 
vierailija
En nyt jaksaisi uuden palstahullun eli tosikon kanssa kinata, enkä kiinnittää liikaa huomiota pikku detaljeihin, mutta kannattaa varmaan googmettaa otsikon sana provo ja mennä kohtuun kasvamaan jos ei ketju aukea vieläkään. Ja en ole ap, sori vain.
 
vierailija
Minulla on hyvin laaja tuttavapiiri ihmisistä laidasta laitaan. Enemmistö on hyvin fiksua porukkaa ja kuvaavaa on että että se yksi ainut joka ei ole, niin hän on ainoa joka kannattaa Trumpia. Ei muuten olla enää missään tekemisissä keskenämme

Hän sattuu olemaan myös narsisti, hän on varsin väkivaltainen ja sosiaalisesti äärimmäisen kömpelö. Hän on ajautunut lukemattomien entisten ystäviensä kanssa riitoihin
 

Yhteistyössä