Jos niitä taivaspaikkoja on niin vähän, niin kannattaa kannattaa ihmisiä homoilemaan, niin on itsellä paremmat saumat
Taivaspaikkpja on vaikka kuinka paljon, ei ne lopu kesken.Jos niitä taivaspaikkoja on niin vähän, niin kannattaa kannattaa ihmisiä homoilemaan, niin on itsellä paremmat saumat
Jos niitä taivaspaikkoja on niin vähän, niin kannattaa kannattaa ihmisiä homoilemaan, niin on itsellä paremmat saumat
Onneks Jumala ei kuitenkaan harrasta kiintiöitä.Jos niitä taivaspaikkoja on niin vähän, niin kannattaa kannattaa ihmisiä homoilemaan, niin on itsellä paremmat saumat
Tietysti lunasti.Taivaspaikkpja on vaikka kuinka paljon, ei ne lopu kesken.
Uskon, että Jeesus lunasti homojen synnit samalla kertaa, kun muidenkin synnit.
Aivan, lahjasta ei ole mitään iloa, ellei sitä vastaan.Tietysti lunasti.
Samalla lunasti satanistien, buddhistien, ateistien, vladimirputinien, Hit_lerin, mukavan mökin mummon, George Clooneyn.
Jokaisen.
Mutta eri asia, keitä Raamatun sanoma kiinnostaa niin, että voisi ottaa sen omakseen, omistaa sen. Niitä on vähän.
Jumala ei pelasta väkisin niitä, joita se ei kiinnosta.
Minusta lipsahdukset ovat hauskoja. Luultavasti Sanna Marin oli jo ehdolla, mutta ei ehtinyt suojelijaksi kiireidensä takia. Ehkä ensi vuonna ehtii paremmin.Oon kyllä jo pari päivää ihmetellyt, miten onnistuin sotkemaan Sanna Marinin ja Jenni Haukion.
Se oli Penan kaveri Artsi!Ok, kuka sen ensimmäisenä huomasi, että homo on homo? Sinä vai homo itse, kuka toi sen julki ja alkoi esittämään vaatimuksia? Heterotko?
Homot itse yleensä marssivat sateenkaarimarsseissaan.
No eiks ne oo molemmat nättejä prunetteja?Oon kyllä jo pari päivää ihmetellyt, miten onnistuin sotkemaan Sanna Marinin ja Jenni Haukion.
Tuntuuko homous pakenevan sinusta?Täytyykö sun Echo tehdä käännytystyötä? Siis oletko töissä juuri nyt?
Koska siltä vaikuttaa.
Hyvin laitoit.Jos tän henkilöitte muhun, niin mä laitan pallon Jumalalle: minkäs minä teen sille, mitä Jumala on mieltä homoilusta. En mä voi Jumalaa muuttaa.
Ei mua itseäni kiinnosta esiintyä moraalinvartijana ja olla sylkykuppina, mutta koska olen lukenu selkeetä tekstiä Raamatusta mitä käy jos tekee niin tai noin, niin tottelen sitä Jumalaa, jonka oon kohdannut ja joka hallitsee tätä kaikkea.
Mussa itsessäni ja perimässäni on aineksia näihin, ja jos ruokkisin näitä, niin saisin näitä kyl paisutettua:
-ylensyönti
-alkoholismi (alkoholistisukua)
-bi-seksuaalisuus (ja turha yrittää vängätä: siksi Echo olet homoja vastaan koska sun pitäis tulla kaapista)
-väkivaltaisuus
-laiskuus.
Mutta Jeesus on noita suurempi. Se alkkis joka itkee pullon perään Jeesuksen sijaan, pitää alkoholia tärkeämpänä kuin universumin Luojaa. Sama sateenkaari-ihmisen kohdalla: seksuaalisuus on iso asia, mutta kuitenkin pieni, vaikka nyky-yhteiskunta laittaa sen suunnilleen ties mille jalustalle.
Eläinmaailmassakin on homoja.
Tästä mulla ei valitettavasti ole mukavaa tarinaa kerrottavana, mutta muistelisin, että kirahvi koiraat paneskelevat toisiaan minkä kerkiävät. Naaraat jää koirailta siinä puuhassa vallan hylkiöks!
Eläimissäkin on sanottu olevan homoja. Itse en ota oppia elukoista. Jos joku toinen haluaa matkia kärpästä tai kovakuoriaista paskakasalla niin heille suon sen oikeiden.Eläinmaailmassakin on homoja.
Tästä mulla ei valitettavasti ole mukavaa tarinaa kerrottavana, mutta muistelisin, että kirahvi koiraat paneskelevat toisiaan minkä kerkiävät. Naaraat jää koirailta siinä puuhassa vallan hylkiöks!
Nii ja ne on sisäsiittoisia. Tai jotkut eläimet syö lopuks parittelukumppaninsa.Eläinmaailmassakin on homoja.
Toivottavasti ei tule yllärinä:Eläimissäkin on sanottu olevan homoja. Itse en ota oppia elukoista. Jos joku toinen haluaa matkia kärpästä tai kovakuoriaista paskakasalla niin heille suon sen oikeiden.
Ps. Torontossa maalasivat sateenkaarilippuja jäteautojen kylkiin, mutta sekään ei ollut
homoille sopivaa.
Moon ihminen! Se voi vain sinusta näyttää, että olen elukka.Toivottavasti ei tule yllärinä:
Sinä olet eläin.
No vaikka ja ketä. Esim. Sara Sieppi vai mitä niitä instabeibejä on. Jeesus ei ole vissiin sanonut että julkisuudenhenkilöitä on jotenkin ok pilkata?Ketä olen pilkannut?
Pilkkaamiseen liittyy ivallisuutta, jota en kohdista Jenni Haukiota kohtaan.
Olen aina 100 % kehunu Haukiota, sen takia tuo uutinen hänestä surettaa mua erittäin paljon.
Tää mun aloittama ketju ei ole pilkkaa, vaan voimakasta pettymystä ja surua Haukiosta (ja Niinistöstäkin).
Sieppi edustaa sellaista kulttuuria, jota ei Suomessa tarvittaisi ollenkaan: famous of being famous.No vaikka ja ketä. Esim. Sara Sieppi vai mitä niitä instabeibejä on. Jeesus ei ole vissiin sanonut että julkisuudenhenkilöitä on jotenkin ok pilkata?
Muista pyytää Jumalalta anteeksi. Voi olla ettei anteeksipyynnöt enää auta. Kadotus odottaa sinuakin. Nähdään sitten siellä! T. HomoSieppi edustaa sellaista kulttuuria, jota ei Suomessa tarvittaisi ollenkaan: famous of being famous.
No Sieppi saakoon vaikka lukea tuon mun tekstin.Muista pyytää Jumalalta anteeksi. Voi olla ettei anteeksipyynnöt enää auta. Kadotus odottaa sinuakin. Nähdään sitten siellä! T. Homo
Eikö ihmiset ole kun kaikki lähti kahdesta tyypistä...Nii ja ne on sisäsiittoisia. Tai jotkut eläimet syö lopuks parittelukumppaninsa.
Ach, on siinä ihan perää että ihminen olkoon ihminen, vaikka nisäkäskuntaa ollaankin.
Nyt meen jo nukkumaan. Oon tostaki kirjottanu palstalla jo tsiljoona kertaa...:ZZZ:Eikö ihmiset ole kun kaikki lähti kahdesta tyypistä...
Tottakai saa ja sitähän sinä toivotkin. Pelastaja tulee, oletko valmis Sieppi. Harmi vaan kun häntä tuskin kiinnostaa mielipiteesi siitä kuinka hänen tulisi elää.No Sieppi saakoon vaikka lukea tuon mun tekstin.