Jenni Haukio Priden suojelijaksi, se siitä kristillisyydestä

Taivaspaikkpja on vaikka kuinka paljon, ei ne lopu kesken.
Uskon, että Jeesus lunasti homojen synnit samalla kertaa, kun muidenkin synnit.
Tietysti lunasti.
Samalla lunasti satanistien, buddhistien, ateistien, vladimirputinien, Hit_lerin, mukavan mökin mummon, George Clooneyn.

Jokaisen.

Mutta eri asia, keitä Raamatun sanoma kiinnostaa niin, että voisi ottaa sen omakseen, omistaa sen. Niitä on vähän.
Jumala ei pelasta väkisin niitä, joita se ei kiinnosta.
 
Tietysti lunasti.
Samalla lunasti satanistien, buddhistien, ateistien, vladimirputinien, Hit_lerin, mukavan mökin mummon, George Clooneyn.

Jokaisen.

Mutta eri asia, keitä Raamatun sanoma kiinnostaa niin, että voisi ottaa sen omakseen, omistaa sen. Niitä on vähän.
Jumala ei pelasta väkisin niitä, joita se ei kiinnosta.
Aivan, lahjasta ei ole mitään iloa, ellei sitä vastaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
Ok, kuka sen ensimmäisenä huomasi, että homo on homo? Sinä vai homo itse, kuka toi sen julki ja alkoi esittämään vaatimuksia? Heterotko?
Homot itse yleensä marssivat sateenkaarimarsseissaan.
Se oli Penan kaveri Artsi!
Satun tietämään mistä tämä kaikki sai alkunsa. Antakaapas kun avaan tätä keissiä teille:

Saman pihapiirin miehet kävivät keskustelua:

Pena: ”Kuule Artsi, tiesitkö, että tuo naapurin Veijo on homo!!!!!!”😵😷
Artsi: ”Ja mistäs niin päättelet?”😦
Pena: ”No ku sen muna maistu ihan pa$kalta!!!!”😱
 
Eläinmaailmassakin on homoja.

Tästä mulla ei valitettavasti ole mukavaa tarinaa kerrottavana, mutta muistelisin, että kirahvi koiraat paneskelevat toisiaan minkä kerkiävät.🤔 Naaraat jää koirailta siinä puuhassa vallan hylkiöks!🤔
 
Oon kyllä jo pari päivää ihmetellyt, miten onnistuin sotkemaan Sanna Marinin ja Jenni Haukion.
No eiks ne oo molemmat nättejä prunetteja?🤷‍♀️

Tai sit me ollaan vaan tultu vanhoiks ja muisti pätkii. Mulla oli viime viikolla pari aivan uskomatonta muistikatkosta. Näppäilen normaalisti erittäin sujuvasti laskimella alvit. Jostain syystä en enää muistanut miten se menee! Olisin nyt edes olettanut että joku lihasmuisti (rutiini) tekee sen ajattelematta, kuten yleensä, mutta ei. Meni hetki kun löi täysin tyhjää!🫣
 
  • Tykkää
Reactions: -roosaruusa-
Jos tän henkilöitte muhun, niin mä laitan pallon Jumalalle: minkäs minä teen sille, mitä Jumala on mieltä homoilusta. En mä voi Jumalaa muuttaa.

Ei mua itseäni kiinnosta esiintyä moraalinvartijana ja olla sylkykuppina, mutta koska olen lukenu selkeetä tekstiä Raamatusta mitä käy jos tekee niin tai noin, niin tottelen sitä Jumalaa, jonka oon kohdannut ja joka hallitsee tätä kaikkea.

Mussa itsessäni ja perimässäni on aineksia näihin, ja jos ruokkisin näitä, niin saisin näitä kyl paisutettua:
-ylensyönti
-alkoholismi (alkoholistisukua)
-bi-seksuaalisuus (ja turha yrittää vängätä: siksi Echo olet homoja vastaan koska sun pitäis tulla kaapista)
-väkivaltaisuus
-laiskuus.

Mutta Jeesus on noita suurempi. Se alkkis joka itkee pullon perään Jeesuksen sijaan, pitää alkoholia tärkeämpänä kuin universumin Luojaa. Sama sateenkaari-ihmisen kohdalla: seksuaalisuus on iso asia, mutta kuitenkin pieni, vaikka nyky-yhteiskunta laittaa sen suunnilleen ties mille jalustalle.
Hyvin laitoit.

Asiat voisivat olla meillä paremmin jos olisi enemmän lähimmäisenrakkautta tai että ei annettaisi periksi addiktioille. Kaikki lähtee ajatuksesta ja päätöksestä.
Ihminen saattaa olla voimaton houkutuksien tai pahuuden edessä ja kateus vie kalatkin vedestä. Moni on saanut Jumalasta voiman päästä eroon pahasta ja tullut onnelliseksi/löytänyt rauhan ja balanssin elämäänsä.

Kun katsoo nyky-yhteiskuntaa niin vastakkainasettelu on ihan älyttömän kovaa, ihmiset tyyliin sylkevät toisiaan vaikka eriävän mielipiteen vuoksi. Ja mikä kauheinta: lapset(kin) tappavat meillä jo toisiaan! Addiktiot rehottaa ja ratkaisut addiktion vähentämiseksi on lähinnä mahdollistaminen, jotta esim. rikollisuus ei olisi aivan älytöntä.

Nyt jos koskaan ihmisten olisi hyvä pysähtyä miettimään, että pärjääkö tässä pahassa, houkutuksia täynnä olevassa, pahassa mailmassa omin avuin, vai eläisikö kristillisten arvojen mukaisesti.

Kristinusko täällä meillä vie ihmisiä hyvälle tielle. Tämän ovat uskomattoman monet ihmiset saaneet huomata.

Jotka luulevat pärjäävänsä ilman Jumalaa ja kristinuskoa niin toivon meille tsemppejä rakentaa ympärillemme hyvää. Yksi hyvä teko päivässä voi merkitä niin paljon. Yksi hymy, tsemppi, pieni juttelutuokio yksinäisen kanssa yms. mitä vain hyvää keksitään.💪😍👍
 
Eläinmaailmassakin on homoja.

Tästä mulla ei valitettavasti ole mukavaa tarinaa kerrottavana, mutta muistelisin, että kirahvi koiraat paneskelevat toisiaan minkä kerkiävät. Naaraat jää koirailta siinä puuhassa vallan hylkiöks!
Eläinmaailmassakin on homoja.

Tästä mulla ei valitettavasti ole mukavaa tarinaa kerrottavana, mutta muistelisin, että kirahvi koiraat paneskelevat toisiaan minkä kerkiävät.🤔 Naaraat jää koirailta siinä puuhassa vallan hylkiöks!🤔
Eläimissäkin on sanottu olevan homoja. Itse en ota oppia elukoista. Jos joku toinen haluaa matkia kärpästä tai kovakuoriaista paskakasalla niin heille suon sen oikeiden.
Ps. Torontossa maalasivat sateenkaarilippuja jäteautojen kylkiin, mutta sekään ei ollut
homoille sopivaa.
 
Eläinmaailmassakin on homoja.

Tästä mulla ei valitettavasti ole mukavaa tarinaa kerrottavana, mutta muistelisin, että kirahvi koiraat paneskelevat toisiaan minkä kerkiävät. Naaraat jää koirailta siinä puuhassa vallan hylkiöks!
Nii ja ne on sisäsiittoisia. Tai jotkut eläimet syö lopuks parittelukumppaninsa.

Ach, on siinä ihan perää että ihminen olkoon ihminen, vaikka nisäkäskuntaa ollaankin.
 
Eläimissäkin on sanottu olevan homoja. Itse en ota oppia elukoista. Jos joku toinen haluaa matkia kärpästä tai kovakuoriaista paskakasalla niin heille suon sen oikeiden.
Ps. Torontossa maalasivat sateenkaarilippuja jäteautojen kylkiin, mutta sekään ei ollut
homoille sopivaa.
Toivottavasti ei tule yllärinä:
Sinä olet eläin.😬
 
vierailija
Ketä olen pilkannut? :unsure:
Pilkkaamiseen liittyy ivallisuutta, jota en kohdista Jenni Haukiota kohtaan.

Olen aina 100 % kehunu Haukiota, sen takia tuo uutinen hänestä surettaa mua erittäin paljon.
Tää mun aloittama ketju ei ole pilkkaa, vaan voimakasta pettymystä ja surua Haukiosta (ja Niinistöstäkin).
No vaikka ja ketä. Esim. Sara Sieppi vai mitä niitä instabeibejä on. Jeesus ei ole vissiin sanonut että julkisuudenhenkilöitä on jotenkin ok pilkata?
 
vierailija
No Sieppi saakoon vaikka lukea tuon mun tekstin.
Tottakai saa ja sitähän sinä toivotkin. Pelastaja tulee, oletko valmis Sieppi. Harmi vaan kun häntä tuskin kiinnostaa mielipiteesi siitä kuinka hänen tulisi elää.

Kerrotko vielä että kuvitteletko pääseväsi taivaaseen? Miksi? Uskot että saat syntisi anteeksi koska olet uskossa? Entä miksi on enemmän ok pilkata kuin olla homoseksuaali? Homous ei satuta muita mutta pilkkaaminen voi satuttaa.
 

Yhteistyössä