vierailija
Ja tämä on nähty moneen kertaan. Siksipä nämä tasaisin väliajoin toistuvat avauksensa jäävät junnaamaan paikoilleen.Tulee nyt mieleen, että Echo lukee Raamattua kuin piru
Ja tämä on nähty moneen kertaan. Siksipä nämä tasaisin väliajoin toistuvat avauksensa jäävät junnaamaan paikoilleen.Tulee nyt mieleen, että Echo lukee Raamattua kuin piru
Ja sähän oot lukenu Uuden Testamentin sellaisenaan viimeks milloin?Tulee nyt mieleen, että Echo lukee Raamattua kuin piru
Minä en tarvitse uskooni kirjaaJa sähän oot lukenu Uuden Testamentin sellaisenaan viimeks milloin?
Omat aivosi siis ovat rakentaneet tämän universumin, sen lait ja sit ne aivot sepittävät jonkun kätevän jumaluuden?Minä en tarvitse uskooni kirjaa
Ja miksi valitat että mä luen kuin piru Raamattua, jos sua ei kiinnosta että mitä Raamatussa oikeasti lukee?Minä en tarvitse uskooni kirjaa
Niinpä, se on kokoelma eri tyyppien kirjoituksia ja omia tulkintoja. Joita sitten tulkitaan ja tulkitaan oman maun mukaanJa miksi valitat että mä luen kuin piru Raamattua, jos sua ei kiinnosta että mitä Raamatussa oikeasti lukee?
Kato ku ei sitä kirjaa ole yks Echo kirjoittanut.
Missähän vaiheessa Raamatussa lukee, että kaikki rakkaus on Jumalasta?
Vastaapa tähän kysymykseen.
Toki jossain Marja Kihlströmin oppaissa voi lukea, mutta nyt puhutaan kristillisyydestä.
Evoluutio, rakas Echo, evoluutio.Omat aivosi siis ovat rakentaneet tämän universumin, sen lait ja sit ne aivot sepittävät jonkun kätevän jumaluuden?
Ja nekin kirjoitukset ovat useiden ihmisten tulkintoja. Kuten myös se, että kukin tulkitsee mm. Raamattua omalla tavallaan.Ja miksi valitat että mä luen kuin piru Raamattua, jos sua ei kiinnosta että mitä Raamatussa oikeasti lukee?
Raamatun suhteen on pari-kolme juttua mitkä menee ns.tavallisen tekstin edelle.Ja nekin kirjoitukset ovat useiden ihmisten tulkintoja. Kuten myös se, että kukin tulkitsee mm. Raamattua omalla tavallaan.
Miksi tuo on sinun niin vaikea ymmärtää ja hyväksyä?
Niinpä. Nykyään ihmiset luulevat tietävänsä paremmin kuin he jotka elivät raamatun tapahtumien aikaan. Tietäähän sen miten käy jos ihmiset alkavat esittää omia ajatuksiaan "jumalan sanana" kuten kävi eräänkin karavaanirosvon kehittämän uskonnon kanssa.Ja miksi valitat että mä luen kuin piru Raamattua, jos sua ei kiinnosta että mitä Raamatussa oikeasti lukee?
Nainen, vaikene seurakunnassa.Ja miksi valitat että mä luen kuin piru Raamattua, jos sua ei kiinnosta että mitä Raamatussa oikeasti lukee?
Sisäistä ja fyysistä rauhaa voi olla ilman Raamattuakin. Aika monella on. Kuten on niitä rauhattomiakin, jotka takertuvat kirjaimellisesti Raamattuun. Ja jos on hiukankaan lukenut historiaa, niin ymmärtää, että jälleen kirjoitetaan historiaa uusiksi rajuillakin menetelmillä. Ei siihen Raamattua tarvita.
Miksi muuten aina niillä kirjauskovilla on niin kova tarve puuttua toisten ihmisten tapaan elää ja olla? Ei se sisäinen rauha kannakaan kuin oman kuplansa sisälle?
Oottekste seurakunta? Sen sijaan ihmisille julistaminen on annettu Raamatussa kummallekin sukupuolelle.Nainen, vaikene seurakunnassa.
Nykysanoin: pidä hirviöakka välillä turpas kiinni.
Edelleen. Mä tiedän mitä fiboja ihmismieli voi synnyttää ja mitä ei. Yliluonnollinen maailma on erikseen, ne jutut tulee ihmisen ulkopuolelta.Sisäistä ja fyysistä rauhaa voi olla ilman Raamattuakin. Aika monella on. Kuten on niitä rauhattomiakin, jotka takertuvat kirjaimellisesti Raamattuun. Ja jos on hiukankaan lukenut historiaa, niin ymmärtää, että jälleen kirjoitetaan historiaa uusiksi rajuillakin menetelmillä. Ei siihen Raamattua tarvita.
Miksi muuten aina niillä kirjauskovilla on niin kova tarve puuttua toisten ihmisten tapaan elää ja olla? Ei se sisäinen rauha kannakaan kuin oman kuplansa sisälle?
Niin?Edelleen. Mä tiedän mitä fiboja ihmismieli voi synnyttää ja mitä ei. Yliluonnollinen maailma on erikseen, ne jutut tulee ihmisen ulkopuolelta.
Et sä ihan terve ole.Oottekste seurakunta? Sen sijaan ihmisille julistaminen on annettu Raamatussa kummallekin sukupuolelle.
En mäkään naispappeudesta tykkää.
Totaa...tiiätkö sä mikä on yliluonnollinen, eli se on tavallaan vähän evoluution ja naturalistisen ajattelun vastakohta?Niin?
Meinaatko, että ihan tavallinen tallaaja, ei ääriuskovainen, ei voi kokea mitään yliluonnollista ilman, että sen yliluonnollisuuden on pakko kokea jumalalliseksi?
Äläpä hauku, vaan kerro mikä tuossa tekstisaäni on väärin.Et sä ihan terve ole.
Niin? Mikään ei määrittele yliluonnollisuutta uskonnolliseksi tai jumalalliseksi. Vaan lähinnä yksinkertaistaen oudoksi.Totaa...tiiätkö sä mikä on yliluonnollinen, eli se on tavallaan vähän evoluution ja naturalistisen ajattelun vastakohta?
Jaa sä meinaat että yliluonnollinen on vaan jotain epämääräistä energiamöllykkää, vaikka tää luonto on mestariteos, me ihmiset ollaan kuitenkin hyvin tarkkaan rakennuttu ja me viilataan täällä kulttuurisia asioita ja arvokysymyksiä tarkkaan?Niin? Mikään ei määrittele yliluonnollisuutta uskonnolliseksi tai jumalalliseksi. Vaan lähinnä yksinkertaistaen oudoksi.
Miten vaikeeta sulle on se, että kaikki ei jaa samoja ajatuksia kuin sinä? Jos toinen mieltää yliluonnollisen nyt vaikka oudoksi, ei jumalalliseksi, epämääräiseksi kokemukseksi, niin miksei se voi olla yhtä oikea kokemus kuin sinun mahdollinen jumalallinen?Jaa sä meinaat että yliluonnollinen on vaan jotain epämääräistä energiamöllykkää, vaikka tää luonto on mestariteos, me ihmiset ollaan kuitenkin hyvin tarkkaan rakennuttu ja me viilataan täällä kulttuurisia asioita ja arvokysymyksiä tarkkaan?