Jenni Haukio Priden suojelijaksi, se siitä kristillisyydestä

vierailija
Kas kun se olento miettii vielä enemmän kuin me.

Mutta mee sä vaikka panemaan sisaruksiasi tai vaikka enoasi, eihän siinä edes synny lapsia, jos on ehkäisy. Jos joku valittaa siitä sulle, niin sanot että "miks sun pitää kiinnostua muiden seksielämästä?"

Eläköön vapaa seksi!
Kylläpä sulla on nyt vaikeaa. Vapaa seksi koskee vain homoseksuaaleja? Alkaako uskosi horjua? Vaikutat kovin kireältä.

Ihan oikeasti nyt, sanon, että minusta olisi vaikeaa olla sun nahoissasi. Nauti enemmän omasta elämästäsi ja mieti vähemmän muiden elämää. Et sä sille kuitenkaan voi mitään, mitä muut tekevät.

T, tantta 50 +
 
vierailija
Voi elämä...sä rinnastat E.T:n ja sen mitä ajattelen ihmisistä?

Tällä tasolla on taas ei-uskovien älyllinen debatti?
En minä rinnasta, tuli vaan mieleen, että ilmaisit asian silloin varsin voimakkaasti. Tuntuu siltä, että sinulla on vielä traumoja käsiteltävänä, koska vaikutat aika ajoin hyvin aggressiiviselta. Pohdipa itse asiaa.
 
  • Haha
Reactions: Echo
vierailija
Kas kun se olento miettii vielä enemmän kuin me.

Mutta mee sä vaikka panemaan sisaruksiasi tai vaikka enoasi, eihän siinä edes synny lapsia, jos on ehkäisy. Jos joku valittaa siitä sulle, niin sanot että "miks sun pitää kiinnostua muiden seksielämästä?"

Eläköön vapaa seksi!
TAAS sä nostat näissäkin ihmissuhteissa päällimmäiseksi SEKSIN? Miksi?
 
vierailija
Hei tuli mieleen onko asekusuaaleja homoja?. Siis joilla on romanttinen yhteys ilman seksiä?. En nyt äkkiseltään ole kuullut.
Onko olemassa aseksuaaleja ylipäänsä? On. Lähinnä ihmetyttää, miksi juuri homoseksuaalien kohdalla jotkut korostaa seksiä, kun se rakastuminen, rakastaminen ja parisuhde on tai pitäisi olla paljon muutakin.

En mä ainakaan ajattele, mitähän tuo ja tuo naapuri touhuaa sängyssä tai missä muualla sitten. Ehkä jonkun kerran häiritsi, kun vanhassa asuinpaikassa yläkerran naapurit pitivät niin äänekkäitä sessioita, että heräsin yöllä.
 
vierailija
Kas kun se olento miettii vielä enemmän kuin me.

Mutta mee sä vaikka panemaan sisaruksiasi tai vaikka enoasi, eihän siinä edes synny lapsia, jos on ehkäisy. Jos joku valittaa siitä sulle, niin sanot että "miks sun pitää kiinnostua muiden seksielämästä?"

Eläköön vapaa seksi!
Nimenomaan olento, jota kukaan ei ole nähnyt.

Melkoista törkyä kirjoitat kyllä ja saisit pyytää anteeksi. En kuitenkaan sitä sinulta odota, koska olet näyttänyt, mikä olet. Lähimmäisenrakkaus ja ymmärtämys on kaukana sinusta. Minusta sinä et voi hyvin. Kuten aiemmin ilmaisin, olen elänyt uskovaisen äidin kasvattamana. Hän ei olisi ikimaailmassa päästänyt tuollaista törkyä, SYNTISIÄ SANOJA, suustaan.

Jos jotain uskovaista arvostan, se oli hän. Sinä olet kaukana siitä.

Hae apua. Muualta kuin Raamatusta. Jotta saat pahuuden sisältäsi pois.
 
vierailija


Rakkauden kaksoiskäsky

Käsky esitetään Raamatussa Jumalan lain tiivistelmäksi: ”Rakasta Jumalaa yli kaiken ja lähimmäistäsi niin kuin itseäsi”. Kymmenen käskyn kolme ensimmäistä käskyä liittyvät Jumalan rakastamiseen yli kaiken muun, loput seitsemän käskyä ohjaavat rakastamaan lähimmäistä niin kuin omaa itseä, omaa persoonaa ja omia oikeuksia rakastetaan ja kunnioitetaan.
 
vierailija
Siinä vaiheessa ku Echo samaistaa homoseksuaalit pedofiileihin on turha enää jatkaa.
Näin se taitaa olla.

Usko voi parhaimmillaan olla kaunis asia, kuten edesmenneen äitini tapauksessa, pahimmillaan se näyttäytyy, noh, kovin paljon pahaa aiheuttavalta. Ja lisäksi uskoa käytetään väärin muiden nujertamiseen. Se on todella surullista.

Itse haluan ajatella, että tällainen Jeesus oli olemassa ja että hän sen ajan puitteissa toimi oikein ja halusi hyvää. Lisäksi jos jotakin uskovaista ihailen, hän oli Fransiskus Assisilainen, eläinten ystävä. Olen jopa käynyt hänen kotikaupungissaan Assisissa Italiassa.
 
  • Tykkää
Reactions: -roosaruusa-
Näin se taitaa olla.

Usko voi parhaimmillaan olla kaunis asia, kuten edesmenneen äitini tapauksessa, pahimmillaan se näyttäytyy, noh, kovin paljon pahaa aiheuttavalta. Ja lisäksi uskoa käytetään väärin muiden nujertamiseen. Se on todella surullista.

Itse haluan ajatella, että tällainen Jeesus oli olemassa ja että hän sen ajan puitteissa toimi oikein ja halusi hyvää. Lisäksi jos jotakin uskovaista ihailen, hän oli Fransiskus Assisilainen, eläinten ystävä. Olen jopa käynyt hänen kotikaupungissaan Assisissa Italiassa.
Ne ei kylvä, ei ne satoa korjaa, mut niil on tarpeeks kaikkea... (Assisilaisen sanoja Tehosekoittimen Grundströmin mukailemana)
 
vierailija
Onko olemassa aseksuaaleja ylipäänsä? On. Lähinnä ihmetyttää, miksi juuri homoseksuaalien kohdalla jotkut korostaa seksiä, kun se rakastuminen, rakastaminen ja parisuhde on tai pitäisi olla paljon muutakin.

En mä ainakaan ajattele, mitähän tuo ja tuo naapuri touhuaa sängyssä tai missä muualla sitten. Ehkä jonkun kerran häiritsi, kun vanhassa asuinpaikassa yläkerran naapurit pitivät niin äänekkäitä sessioita, että heräsin yöllä.
Joo emmäkään ajattele ihmisiä seksin kautta et mitä ne tekee makkarissa. Siis toiset. Nooh sä taidat olla uusi täällä mä oon tässä vuosien mittaan kyllä kuullut jo echon mietteet homo seksistä. Monia kertoja. Mut tosta sun jutusta vaan tuli mieleen onko maailmassa aseksuaaleja homoja. Noh ainakin avella joskus naiset etsii olisiko miehiä romanttiseen suhteeseen ilman seksiä. Mut tuli tää mieleen pitäisikö ensiksi kun alottaa seurustelun olla tyyliin kaksivuotta ilman seksiä ja siten katsoa pysyykö tunteet tai miten ne kehittyy tämän selibaatin aikana? Et jos ne laimenee kaverilliseks ni oli väärä kumppani mut jos ne syttyykin ajan kanssa hyvään suuntaan ni siinä olisi hyvä kumppani? Ettei se kiiman luoma tunne joka vääristää ne aidot tunteet pääse vaikuttamaan sydämmeen. Jos ajatellaan et himo vääristää ja luo harhatuntemuksia ja himon luoma tunne ei ole pysyvää vaan se häviää ajan kanssa. Mut sit se henkinen rakkaus kasvaa ajan kanssa ja sitten tulee fysiikkaa mukana?.
Mut ehkä silloin näkee parrmmin. Tai sit ne jotka kokee räjähtävän tunteen toisesta on löytänyt oikeen. Mut omalla kohdalla huomannut et ne suuret tunteet on laimentuneet ja sitten esim seksin himo on tuonnut sitä "hellyyttä" kumppanille enään. Et silloin olen mielin kielin mut muuten en ole ollut enään tunteellinen naista kohtaan. Et olenko ollut vain himon tunteen orja ja se ei ole ollut aitoa parisuhde rakkautta ja lopulta se himo haluaa uutta eikä pysyvään se himo pysty. Mut miten nähdä himon tunteiden läpi himohan voi hullaannuttaa kokonaan ja vie järjen ja sit sekoaa ja onko himo mustasukkainen ja omistushaluinen? Ja kerää koko ajan uusia valloituksia ja siksi kun ajattelee himokkaasti luulee että muutkin niin tekee ja se tekee kipeää. Mäkin huomannut et tietyt jutut triggeröi himoi mut kyl se menee ohi. Noh täytyy miettiä.
 
vierailija
Joo emmäkään ajattele ihmisiä seksin kautta et mitä ne tekee makkarissa. Siis toiset. Nooh sä taidat olla uusi täällä mä oon tässä vuosien mittaan kyllä kuullut jo echon mietteet homo seksistä. Monia kertoja. Mut tosta sun jutusta vaan tuli mieleen onko maailmassa aseksuaaleja homoja. Noh ainakin avella joskus naiset etsii olisiko miehiä romanttiseen suhteeseen ilman seksiä. Mut tuli tää mieleen pitäisikö ensiksi kun alottaa seurustelun olla tyyliin kaksivuotta ilman seksiä ja siten katsoa pysyykö tunteet tai miten ne kehittyy tämän selibaatin aikana? Et jos ne laimenee kaverilliseks ni oli väärä kumppani mut jos ne syttyykin ajan kanssa hyvään suuntaan ni siinä olisi hyvä kumppani? Ettei se kiiman luoma tunne joka vääristää ne aidot tunteet pääse vaikuttamaan sydämmeen. Jos ajatellaan et himo vääristää ja luo harhatuntemuksia ja himon luoma tunne ei ole pysyvää vaan se häviää ajan kanssa. Mut sit se henkinen rakkaus kasvaa ajan kanssa ja sitten tulee fysiikkaa mukana?.
Mut ehkä silloin näkee parrmmin. Tai sit ne jotka kokee räjähtävän tunteen toisesta on löytänyt oikeen. Mut omalla kohdalla huomannut et ne suuret tunteet on laimentuneet ja sitten esim seksin himo on tuonnut sitä "hellyyttä" kumppanille enään. Et silloin olen mielin kielin mut muuten en ole ollut enään tunteellinen naista kohtaan. Et olenko ollut vain himon tunteen orja ja se ei ole ollut aitoa parisuhde rakkautta ja lopulta se himo haluaa uutta eikä pysyvään se himo pysty. Mut miten nähdä himon tunteiden läpi himohan voi hullaannuttaa kokonaan ja vie järjen ja sit sekoaa ja onko himo mustasukkainen ja omistushaluinen? Ja kerää koko ajan uusia valloituksia ja siksi kun ajattelee himokkaasti luulee että muutkin niin tekee ja se tekee kipeää. Mäkin huomannut et tietyt jutut triggeröi himoi mut kyl se menee ohi. Noh täytyy miettiä.
Tai ehkä se on niin et jos ensimmäine tunne on himo ni siitä sen tietää ettei se ole oikea ainoastaan houkutus jonka yli pitää mennä eikä jäädä kieriin himoon?
 
vierailija
Ne ei kylvä, ei ne satoa korjaa, mut niil on tarpeeks kaikkea... (Assisilaisen sanoja Tehosekoittimen Grundströmin mukailemana)
👍😅😘

Mä pidän sinusta, roosaruusa 🌹 Tuot mukavasti esiin ajatuksiasi, olet sopivan rempseä ja samalla lämmin 😊 Jos naiseen ihastuisin, niin sinä saattaisit olla sellainen. No joo tarkoitan, että on vaihteeksi kiva lukea tälläkin palstalla kirjoituksia, joista ei tule vihaiseksi.

Ehkä luon uuden nimimerkin. Vanhaa en käytä.

t. se ravintolavinkkaaja
 
  • Tykkää
Reactions: -roosaruusa-
vierailija
Juu en ole uusi, lähemmäs 20 vuotta olen täällä pyörinyt enemmän tai vähemmän
Noh ettekö ole käsitelleet tätä homo keskustelua moneen kertaan echon kanssa ja onko echo muuttunut sallivamnaksi ja suopeammaksi erilaista rakkautta kohtaan. Tää homo keskustelu menee aina samaa rataa kun sille puhuu rakjaudesta. Echo vetäö et sithän pedofiilitkin saa rakastaa lasta koska eihän rakkautta saa estää. Ja sit sille on selitetetty se ero. Ja sit homma menee perverssi keskusteluun. Tuttuja latuja tämä homo keskustelu.
 
vierailija
Nyt toivon ettet menetä malttiasi, vaan maltat lukea viestini loppuun asti.

Muuta tekstissäsi sana "homoseksuaali" pedofiiliydeksi, joka on myös perimässä.

Luit oikein, seKIN on perimässä.

Kysymys kuuluu, tarvitseeko kaikkea geeneissä/perimässä olevaa toteuttaa?

Kuka/mikä määrittelee, mikä on perversio jota vastaan tulee taistella, ja mikä ei?
Pedarit vetoavat kauniilla korulauseilla "lapsen tutustuttamiseen omaan kehoonsa aikuisen hellällä opastuksella".
Esim.roomalaiset keisarit varmaan ajattelivat niin.

No nii ja seuraavaksi 10 sivua rääyntää "hyiiiiiii, kui sä Echo voit rinnastaa samanikäisten homoseksin pedariuteen eli alisteiseen hyväksikäyttösuhteeseen!!"

Kato ku siten voi, jos laittaa kaiken ylitse meneväksi kysymykseksi "Mikä on perverssiä ja mikä ei?"
Muuten mä en oo koskaan miettinyt perverssi hommaa oikeestaan mun pitäisi ottaa tää aihe esille terapeuttini kanssa. Koska perverssiot saattaa ajaa sydämmen turmelukseen. Mut miten avautua seksi jutuista kun se terapeutti on nainen?
 
vierailija
Tämä on niin totta.
Selaan ketjua millaisia viestejä on tullut lisää.
iMinulla ja valtaosalla asukkaista maassamme ei ole mitään homoja vastaan.
Jos olisi tähän ketjuun olisi tullut homoja puolustamaan oikeuksiaan.
Echo käyttää äärimmäisen rumaa ja loukkaavaa kirjoituskieltä.
Pelottaisi olla noin oudon tyypin kanssa tekemisissä live-elämässä.
Taatusti lähipiiri ja tutut lukevat hänen kirjoituksia tällä palstalla hammasta purren.
Tämän typerämpää keskusteluketjua kuin tämä ei ole olemassakaan tällä palstalla.
 
vierailija
Tämmöset psykoosit sitten taas vaihteeksi. Sä oot ennenkin Echo tuonut julki sun ahdasmielistä uskoas ja homoangstia vallankin mutta tämä on pohjanoteeraus sulta. Olisko terapian paikkaa tai jotain? Ei ainakaan haittaa tekisi.
 
vierailija
Jatkuva ylesyöminen ON syntiä.
Mutta mä oon nytkin laihiksella. Syön makeaa puolet vähemmän kuin nuorena.

Sehän ois mahtava asia, jos homoseksuaalien kohdalla olis valistusta samaan malliin kuin terveysriskeissä: sitten tsempattaisiin heitä lehtien artikkeleissa elämänmuutokseen, ja vaikka repsahtelis, niin sit vaan jatkais heteron tiellä.
Miks oot laihiksella? Onko tullu ylensyötyä kun on painoa kertynyt? Oletko pyytänyt Jumalalta anteeksi ylensyöntiäsi?
 

Yhteistyössä