On juu raskaustesti, mutta ei kyllä mitenkään täsmää ovulaatiovaihtoehtoihin ja ei noin selkeä silmällä katsoessa.@Mimmimami onko toi siis raskaustesti? Koska jos on niin eikö toi ole jo aika selkeä plussa ?
Raskauskeijun onestep. Mulla aina oikein toimineet, mutta saattaahan joku yksittäinen viallinenkin joskus löytyä@Mimmimami on kyllä tosi selkeä , minkä merkkinen testi on?
ON: Mähän siis kovasti vältän oireiden kuulostelua, koska vaikea uskoa että meillä vielä onnistuisi. Silti tänään, dpo4 pari tuikkasua ja sitten nyt kun ajelin kotiin niin tuntui sellaista kohdun kasvukipua, lievää sellaista mutta kuitenkin. Onko kellään näillä päivillä ollut sellasta? Toki nyt ei Dpo ole ihan varma kun en tikutellut loppuun asti.
Mä tosiaan helposti varmaan kuvittelen näitö oireita vaikka siis nyt koitan välttää , silti noi tuntemukset oikein puskee läpi tuolta hitto sentää
Toivotaan että olis kuitenkin ihan oikea onko huomiselle testiä?Raskauskeijun onestep. Mulla aina oikein toimineet, mutta saattaahan joku yksittäinen viallinenkin joskus löytyä
(Näitä siis käyttänyt jo kuopuksen kohdalla yli 10v sitten ja yhtään ns. viivanpaikkaa en o saanut.)
Jännä, kun en mitenkään uskois oikeaksi tällä kertaa.
Se oli viimeinen ja uudet tilasin vasta tänään, eli joskus ensi viikolla uutta testiä. Onpahan sitten tarpeeksi aikaa sitten kulunut.Toivotaan että olis kuitenkin ihan oikea onko huomiselle testiä?
Kierukka poistettu noin kaksi vuotta sitten. Lohdullista kuulla, että muillakaan ei välttis ole runsasta vuotoa montaa päivää. Kyllähän se arkea helpottaa, mutta aina sitä kehittelee mielessään kaikkea huolen aiheita joka jutusta..Mullakin on jäänyt kierukan jälkeen vuodot selvästi niukemmiksi. En tiedä, pitääkö siitä olla huolissaan, mutta itse kieltämättä vähän olen. Milloin sun kierukka on poistettu?
Kiitos kaikille Toivotaan nyt kovasti, että viiva lähtee vahvistumaan!Toi menkkakysymys on mielenkiintoinen! Mulla eka menkat kuparikierrukan jälkeen oli vaan 3 päivää, seuraavat neljä päivää ja nyt viimeisimmät 5 päivää, mutta vuoto on tooosi vähäistä siihen mitä muistelen sen olleen nuoruudessa.. Voi mennä tunteja ilman mitään vuotoa ja sit yöllä ei vaaka-asennossa välttis tuu siteeseen asti kuin yhtenä, maks kahtena yönä.. Tosi vaikea tietää, mikä on normaalia! Sit oon jostain lukenut, että kuukautiset niukkenee iän myötä, mutta että sen ei pitäisi vaikuttaa hedelmällisyyteen.. Ja myös, että vuodon määrästä ei voisi suoraan päätellä esim. limakalvon paksuutta, kun siihen vaikuttaa jotenkin se rakenne myös.. Mut siis olisipa mielenkiintoista, jos tästä olisi enemmän faktaa ja jotain kuvausta, mikä on "normaalia"!
Pahoittelut uusista kierroista . Ja paljon onnea @Mardolly ! Milloin aloit @Mardolly yrittämään? Ja jotenkin kiva, kun kerroit, että vielä eilen et olisi uskonut plussaan. Yllättävän moni kuvailee netin keskustelupalstoilla, että "sitä vain tiesi ja syvä rauha laskeutui". Mä oon ihan varma, että jos joskus plussan saan niin se ei tule olemaan mikään syvän rauhan hetki
Kiitos joo eiköhän saa!Onnea plussista @Mirkkuli26 & @Mardolly
Saako siirtää listalla jo plussanneisiin?
@Mimmimami sulla on rautaiset hermot ku maltat olla testaamatta. Plussalle tuo musta näyttää
Mulla oli esikoisesta tosi polttavat menkkakivut just sillon kun kk piti alkaa. Varmasti kuuluu asiaan nuo tuntemukset.Tänään hitusen vahvempi viiva kuin eilen. Onkohan nämä menkkakivut ihan normaaleja? tänään ollut jo vähän enemmän kipuja kuin eilen. Pelottaa, että ne menkat sieltä alkaa. Tuntuu vaan niin samalta kuin aina just ennen menkkoja.
Mulla oli esikoisesta sellaista ihme tuikkailua, nippailua ja jomotusta nivusissa ja munasarjoissa ja ehkä vähän myös alavatsalla/kohdun seudulla. Ihan erilaista kuin menkkakivut. Ja silloin oli joku dpo 7-8. Tästä mahdollisesta tammikuisesta (ens viikolla varhaisultra, edelleen jotenkin epävarma olo) ei ollut mitään tuntemuksia. Toivottavasti siellä olis kiinnittyminen kyseessäMinkälaista kiinnityskipu on teillä ollut? Nyt taas jo muutaman päivän vas munasarjan kohdalla kipua, nyt dpo10 että onkohan jotain ihan muuta? Kierrostakaan en osaa yhtään sanoa että monta päivää vielä. Minkäänlaista muuta tuntemusta ei ole. 12pv jo irrotuspiikistä, voi olla liian myöhäistä kun kiinnitymiseen mutta ei ole ihan menkkakipuakaan.