jompperi
Mulle sattu nolosti ollessani n.18 vuotias. Minulla oli tapana käydä salaa katselemassa tätini mökillä kun hän saunoi tai muuten vaan kurkin salaa hänen touhuja. No tällä kertaa täti istui terassilla ja menin juttusille. Täti oli pikkuhousissa ja teepaita päällä. Juotiin kahvit ja täti sanoi että siellä olis kohta sauna lämmin jos haluun käydä. No täti kävi ensin, jäin ostumaan terassille ja täti tuli kohta vilvottelemaan. Pyyhe oli ympärillä mutta pakarat ja pillu välillä vilahti. Kiihotuin suunnattomasti, teki mieli tarrata kiinni mutta en tietenkään sitä tehnyt. Sitten täti tuli taas pyyhe ympärillä terassille ja sanoi että sun vuoro. Menin pukuhuoneeseen riisutumaan. Huomasin penkillä tätin pikkuhousut. Ilin valmiiksi kiihottunut ja otin pikkuhousut käteeni. Aloin runkkaamaan ja samalla nuuhkin housuja. Sitten sain orgasmin ja euiskin spermat pikkareille. Kun lopetin saunomisen ja menin terassile niin täti meni pukuhuoneeseen, hän tuli sieltä spermaset pikkarit kädessä. Ei sanonut mitään, hymyili vähän. Minä olin tosi nolona.