Olen mies, ja kerron noloimman seksijuttuni joka on aivan tosi. Kävin ihan tavallisessa fysikaallisessa hoitolaitoksessa, hieronnassa. Fysioterapeutti oli nainen, tavallinen nainen ei mikään filmitähti. Minulla hierottavana alueena oli alaselkä ja siitä alaspäin.
Asetuin vatsalleni hoitopöydälle, fysioterapeutti alkoi hieroa minua, alaselkää vasemmalta ja oikealta puolelta, se meni ihan hyvin. Sitten hän hieroi vasempaa puolta pyllystäni ja reittä aina varpaisiin asti, sekin meni ihan hyvin.
Sitten hän alkoi hieroa oikeaa takareittäni, alhaalta ylöspäin suuntautuvin liikkein.
Kuin salama kirkkaalta taivaalta sain elämäni kovimman orgasmin. Viimeisin muistikuvani oli
että jalkani lennähtivät tahattomasti levälleen ja sitten silmissäni musteni.
Heräsin kauheaan tärinään ja kouristeluun, tunsin kuin pyllynreikäni nytkähteli voimakkaasti
samalla alavatsa ja lantio myöskin nytkähtelivät ja kouristelivat.
Pippeli oli puoli erektiossa, eikä se oikeastaan olisikaan päässyt pystyyn kokonaan
koska olin vatsallani. Tunsin kuinka se pumppasi aimo annoksen spermaa Tanga mallin Sloggi
alushousuihini.
Yritin kaksi tai kolme kertaa kohottautua hoitopöydältä ylös mutta aina sama juttu
silmissäni musteni ja tipahdin alas takaisin hoitopöydälle vatsalleni ja tuo tärinä ja kouristelu jatkui yhä vain ja se tuntui pelottavalta.
Viimein kun orgasmi hellitti pystyin kohottautumaan hoitopöydältä ylös. Minulla oli sellainen sekalainen olotila en oikein tiennyt missä olin. Hetken siitä vielä eteen päin ja muistini alkoi vähitellen palautua.
Fysioterapeutti kysyi että haluaisinko lasin vettä ja toikin minulle lasillisen vettä juotavaksi.
Join sen ja Fysioterapeutti kysyi että jatketaanko ? Sanoin värisevällä äänellä että ei.
Se minun Fysikaalinen hoitoni päättyi sillä kertaa siihen.
Hoitopöydältä pois noustessani näin kuinka pöydällä oli aikamoinen lammikko minun spermaani
jota Fysioterapeutti yritti pyyhkiä pois.
Seisaalleni noustessani tunsin kuinka lämmin sperma alkoi valumaan pitkin reisiäni ja sitä
tippui osaksi myöskin lattialle.
Minun ei tarvinnut maksaa täyttä hintaa hoidosta koska se oli keskeytynyt.
Vedin punastellen ja häpeillen päällyshousuni jalkaan, maksoin ja poistuin.
Kotiin autolla ajaessani tunsin kuinka alushousuni ja päällyshousuni olivat pyllyn kohdasta
aivan märät ja auton sisällä tuoksui sperma. Kotiin tultuani huomasin että auton
istuin oli spermasta märkä.
En ole sen jälkeen uskoltanut käydä hierottamassa alaselkää ja jalkoja.
en sitten tiedä onko muille käynyt näin ? Haluaisin kumminkin käydä Fysioterapeutilla
alaselän, reisien ja jalkojen hieronnassa, mutta en enää voi.
Mutta sen sanon että tuon ORGASMIN muistan koko ikäni.