Emilydia
Täällä KP 37 menossa, eikä mitään oireita että alkas menkat Testannut en ole, mies unohti tuoda testin kaupasta viime viikolla useammassa testissä nega.
Meinaakohan se sitä ettei oo odotettavissa mitään ”tyhjennysvuotoakaan”?@Tiutau13 milloin sulla on seuraava hoitokierros
Foolihaposta mulla se menee automaattisesti vahvassa B-vitamiinilisässä. Sitä aloin käyttämään jo aikoja sitten, vaikkei yritys vielä ollut ajakohtainen. 3kk ennen yrityksen alkua tosiaan suosittelevat kun solujen uudistumisessa menee suurinpiirtein sen verran aikaa
No onpas kurja tilanne!
@Fazeriina82 Tsemppiä teidän pitkällä tiellä
@Mirkkuli26 nuo ei estä ovulaatiota (muistaakseni vaikuttaa limakalvoon ja siihen limaan ettei Siittiöt pääse etenemään..) joten pitäisi suht nopeasti kierto palautua. Toki jokainen on yksilö toivottavasti sinulla palautuu nopeasti!
@Millis86 ei satunnaisella ibuprofeenin käytöllä varmasti ole haittaa, joten älä vielä heitä hanskoja tiskiin tämän kierron suhteen! Muistaakseni (en nyt jaksa etsiä lähteitä) saattaa vaikuttaa limakalvon kasvuun(kiinnittymiseen?) , mutten usko nyt yhden pillerin hirveästi häiritsevän.
Joo ilman taukoa! Ja mulla menkat joka kuukausi.Se varmaan riippuu, onko ollut menkat pillereistä huolimatta (usein kai ne monilla jää pois). Syötiinkö näitä ilman taukoja?
Mulla itselläni oli yhdistelmät aikoinaan ja ne kun lopetin liuskan viimeiseen pilleriin ja tuli vuoto niin kierto alkoi pyörimään normaalisti.
Terveysongelmat oli kaikeksi onneksi ilmeisesti vaan hormonihäiriöitä.. Ei siis vakavaa kaiketi. Varsinaisesta yrityksen aloituksesta ei vielä tarkkaa tietoa.. Tässä keväällä ilmeisesti
Noo alunperin oon laskenu et vika pilleri ois 30.5. Mutta tän hetkisten flo tietojen mukaan ovis olis n. 16.5. Ni voisin tuon oviksen jälkeen lopettaa pillerit ni saa kroppa olla vähän kauemmin ilman pillereitä ja edelleen tän hetkisen datan mukaan kesäkuun ovis osuis n. 9.6. Joka olis kyllä hyvä kun meillä alkaa 6.6. loma ni ainakin pääsis sekstailemaan eikä tarvii miettiä miten miehen vuorot meneeEli vaikuttaisi sun kannalta hyvältä et kierto on pysynyt! Oliko sulla tarkoitus vielä kauan syödä niitä?
Voin kuvitella! En muista taaksepäin, mut oliks teillä joku syy, et vasta toukokuussa?Kauheeta kyl tällee oviksen nurkilla ku iskee hirvee malttamattomuus. Tekis mieli kinua mieheltä, että aloitetaanko jo yritys pliiiiiis. Ei millää jaksais oottaa kuukautta vaik tiiän, se on naurettavan lyhyt aika ja oon tässä kohta puol vuotta odotellu
No ei muuta ku et niin on sovittuVoin kuvitella! En muista taaksepäin, mut oliks teillä joku syy, et vasta toukokuussa?
Joskus ovulaatiotestit voi näyttää raskauden. Teeppäs raskaustesti.Moikka!
Ajattelin kysyä täältä kun ketjua seurailen, onko muilla kokemusta että ovulaatiotesti näyttäisi vahvaa plussaa vain muutama päivä ennen oletettujen kuukautisten alkua? Kp21-22 vahvat plussat ja kp25 pitäisi kuukautiset alkaa apteekin ovulaatiotesteillä testattu.
Paljon onnea !Hei! Olen seuraillut tätä ketjua ihan alusta asti vaikkakin taka-alalta, ja halusin tulla jakamaan tänne ilouutisen, meille tulee jouluvauva 2022!
Paljon plussatuulia teille kaikille, jatkan myötäelämästä teidän tarinoissanne!
T. Marjaana
Vehnänalkioöljyä oon nähnyt monien ottavan avuksi raskautumiseen. Mulla sitä on gelee royalessa myös. En kehtaa edes sanoa kuinka montaa itse otan tällä hetkelläMulla lähti vitamiinit kyllä käsistä.. Tai siltä tuntuu . Syön D vitamiinia (50 mg), rauta + C (100 mg + 60 mg), folaatti (400mg), vahva vehnänalkioöljy ja nyt vikana karpalo + maitohappo kapselit. Mutta kaikkiin noihin on syy, joskin en kyllä enää ihan muista miksi aloitin ton vehnänalkioöljyn . Taisi olla, kun iho alkoi kuivumaan ja hilseilemään ja sisko uskoo, että hänellä pysyy iho hyvänä tuon ansiosta.