Oleppas jatkossa tarkempiNo voi pirskatti, heti kun selkänsä kääntää….
Oleppas jatkossa tarkempiNo voi pirskatti, heti kun selkänsä kääntää….
Tarkoitinkin, että noita varoja ei ehkä koskaan anneta venäläisille takaisin vaan korvaukset suoritetaan ukrainalaisille noista rahoista, ilman venäläisten suostumusta.Voidaan ottaa milloin?
Toivon etteivät ihan hetkessä ole antamassa niitä varoja takaisin, eivät ainakaan ennenkuin venäläiset saavat paremman johtajan itselleen.
No voi pirskatti, heti kun selkänsä kääntää….
Onneksi Elena lohduttaa Algomaakin hyväksi havaitulla menetelmällä.Oleppas jatkossa tarkempi
Sotahan on vaan lisänny Putinin suosiota Venäjällä. Kannatus 70 % luokkaa. Ei ne oo sitä sotamummelia vaihtamassa toiseen johtajaan pitkään aikaan.Voidaan ottaa milloin?
Toivon etteivät ihan hetkessä ole antamassa niitä varoja takaisin, eivät ainakaan ennenkuin venäläiset saavat paremman johtajan itselleen.
Tuo on mun mielestä semmonen varovainen tapa liruttaa länttä ja Natoa kohti. Sale totuttaa Vallua nyt sillein smoothisti.Tyylikäs tapa ilmaista, että Suomi jatkossa on selkeästi lännen leiriä eikä esitä "puolueetonta".
Hampaat on jo pesty, joten tunge vaikkapa t1su...
No minäpä sairastin, eli turhaan otin rokotteet. No tämä on yleisessä tiedossa, koska virukset mutatoituu nopeastikin
Sulla on melkein Kanarian sitruunapuiden tuoksu siellä?Huomenta!
Sulla on melkein Kanarian sitruunapuiden tuoksu siellä?
(Tai sit siellä haisee ihan vaan pierulle näin aamusta )
Uskotko tuohon gallupiin?Sotahan on vaan lisänny Putinin suosiota Venäjällä. Kannatus 70 % luokkaa. Ei ne oo sitä sotamummelia vaihtamassa toiseen johtajaan pitkään aikaan.
Sotahan on vaan lisänny Putinin suosiota Venäjällä. Kannatus 70 % luokkaa. Ei ne oo sitä sotamummelia vaihtamassa toiseen johtajaan pitkään aikaan.
No nyt ne yhä vähemmän saa oikeaa tietoa mistään. Ja yli 30-40-vuotiaat venäläiset on nationalisteja ja sotiminen ei heitä hetkauta.Taitaa takki käntyä yhdellä ja toisellakin kunhan tajuavat että sota on ihan oikeasti.
Tai mistäs tiedetään, ovatko jo tajunneet. Kun ei kai meille oikeaa mielipidemittauksen tulosta julkaista.
Nii-i! Hyvä kysymys! *raapii sänkeä leukaperistään*Uskotko tuohon gallupiin?
Oishan ne voinut kyllä sanoa 99 prossaa... mikähän pidätteliNii-i! Hyvä kysymys! *raapii sänkeä leukaperistään*
Saa ne edelleen, osaavat kiertää paljon noita sääntöjä. Laittavat viestiä mm. sukulaisilleen ulkomailta ja ympäri Venäjää ravintoloiden ja kahviloiden nettisivuille missä arvostellaan ko. mestoja.No nyt ne yhä vähemmän saa oikeaa tietoa mistään. Ja yli 30-40-vuotiaat venäläiset on nationalisteja ja sotiminen ei heitä hetkauta.
Mut nuorissa on siellä toivoa...
Niin ja jos niillä on yhtään älliä päässään, niin niillä herää vaan suurempi kiinnostus ulkomaiden versiota kohtaan: mikä Facebookissa on niin pelottavaa että meidän suuren ja kunnioitetun Johtajamme tulee se kieltää?Saa ne edelleen, osaavat kiertää paljon noita sääntöjä. Laittavat viestiä mm. sukulaisilleen ulkomailta ja ympäri Venäjää ravintoloiden ja kahviloiden nettisivuille missä arvostellaan ko. mestoja.
Syö täysjyväruista ja -kauraa.Mä olen syönyt nyt muutamana päivänä liikaa hiihyytä, hirveen turvonnut ja epämukava olo...eli tänään kalaisaa salaattia...rousk rousk...ja runsaasti vettä.
Ohutta herkkua löytyy, kaurasta en tykkääSyö täysjyväruista ja -kauraa.
...varsinkaan puurona...sekaviljapuuro menettelee...joskusKaurapuuro ei tosiaan turvota.
4 viljan puuro on mun mielestä parempaa kuin pelkkä kaurainen. Mun mielestä ne tarjoo hotelleissa ja ravintoloissa just 4 viljan puuroa.Ohutta herkkua löytyy, kaurasta en tykkää
...varsinkaan puurona...sekaviljapuuro menettelee...joskus
4 viljan puuro on mun mielestä parempaa kuin pelkkä kaurainen. Mun mielestä ne tarjoo hotelleissa ja ravintoloissa just 4 viljan puuroa.