Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Meillä on täällä -Oulun alapuolella ja etelä-Suomen yläpuolella - niin moneen kertaan lumet tulleet katolta, että ikkunoitten edessä on n.metrin korkuiset kinokset.

Koira pinkaisia aamulla pihalle, ja huvitti kun se haukkui takaisin sisälle meidän keittiön ikkunan takana, samalla korkeudella. Melkein naama kiinni lasissa.

Näyttää siis samalta kuin meillä. Orava tekee täällä samoin.

Huomenta.

Missä kaikki ovat? Taas! Ei kai ne hiihtolomatkaan iäisesti jatku?

*murjottaa*
No päeveetä päeveetä allihuuppa.

Metässä olin tuassiisa koko aamun ja kohta on lasange ja ite kyhätyt valkosibulipatongit valamiita.😋

Ompa rauhallista, jälkikasvu on kylillä.

Jospa vaikka löytäs jonkun hyvänmielen lehvan, missä olis upeita maisemia.😍
Vinkkilöitä otetaan vastaan.

No päeveetä päeveetä allihuuppa.

Metässä olin tuassiisa koko aamun ja kohta on lasange ja ite kyhätyt valkosibulipatongit valamiita.

Ompa rauhallista, jälkikasvu on kylillä.

Jospa vaikka löytäs jonkun hyvänmielen lehvan, missä olis upeita maisemia.
Vinkkilöitä otetaan vastaan.
Kato "Holiday", siitä jää hyvä mieli. Maisemista en tiedä, jonkin verran on...:)

• Rakkaus
Reactions: Boobis ja Lispetti
Kato "Holiday", siitä jää hyvä mieli. Maisemista en tiedä, jonkin verran on...
Ihana lehva kertakaikkiaan. Tuon mökin ottaisin sata kertaa ennemmin kuin sen hollivuutilaisen mansionin.
Mutta, lehva on niin nähty jo että seuraavan kerran vasta ens joulun alla.🧐

Mä ryystän glögiä täällä taas.😳

• Tykkää
  • Haha
Reactions: Boobis ja Echo
Sä meet joulusta seuraavaan jouluun
Mun pitäis osata jo päästää irti tästä joulusta, kohtahan se tulee taas.😁

En tiedä miksi, mutta vuosi vuodelta joulu tuntuu entistäkin lumoavammalta.

Olin salee tonttu edellisessä elämässä!😍
Ja tässäkin.🤔
Olen mietiskelly omaa ”elf on the shelf” juttua tässä. Kahtotaan millaiseksi se on kehittynyt ensi jouluksi! Onneks jouluun ei ole enää niin pitkä aika!❤😍

• Tykkää
  • Haha
Reactions: ruuttis ja Echo
Luin jostakin pihassa olevasta varoituskyltistä:
”Varokaa lapsia, meillä on niitä paljon, mutta ei yhtään ylimääräisiä”
Herättää tunteita.

Tämäkin herättää tunteita:
Tämän mäkin olisin laittanut kumpaankin päähän meidän tiluksia, mutta Emäntä tyrmäsi koko ajatuksen ja melkein siinä sivussa minutkin.
Niinpä siihen sitten tulikin vain mielikuvituksettomasti että varokaa eläimiä.
On puolisen kilsaa valtion tietä meidän tiluksuien riesana.

Tämän mäkin olisin laittanut kumpaankin päähän meidän tiluksia, mutta Emäntä tyrmäsi koko ajatuksen ja melkein siinä sivussa minutkin.
Niinpä siihen sitten tulikin vain mielikuvituksettomasti että varokaa eläimiä.
On puolisen kilsaa valtion tietä meidän tiluksuien riesana.
Laittakaa sinne sellanen lehmänkuvalla varustettu varotuskyltti, missä lukee: ''Sinä määräät suunnan, minä määrään vauhdin'' 😌

• Tykkää
Reactions: diogenes 57
Mitä sitä söis tänään...vauraassa maassa tää on jopa hävettömän ikuinen kysymys...mutta anyway, ei tee mieli lihhoo eikä kalloo...kannoo ehkä joo tai sitte ei, jotain rouskuvaa kasvista tai jopa keittoa.
Joka tapauksessa ei mitään hirveen monimutkaista ja kauan valmistuvaa = ei kiinnosta...joku keitto ja salaatti lisukkeena?
Mikä keitto? Ehdotuksia? Hallooooo?

Mitä sitä söis tänään...vauraassa maassa tää on jopa hävettömän ikuinen kysymys...mutta anyway, ei tee mieli lihhoo eikä kalloo...kannoo ehkä joo tai sitte ei, jotain rouskuvaa kasvista tai jopa keittoa.
Joka tapauksessa ei mitään hirveen monimutkaista ja kauan valmistuvaa = ei kiinnosta...joku keitto ja salaatti lisukkeena?
Kaalisoppa

Kasvissosekeitto?

• Tykkää
Reactions: Elena777

Yhteistyössä